Ljeto miriše... svježe!

11:21:00

Za nekog ko mrzi ljeto, topliji dani svode se na "preživljavanje" i ignorisanje porasta temperature koliko je god moguće. Dobro, dok vazduh titra nemoguće je ignorisati ljeto, ali zato uvijek dobro dođe ugodna prirodna hladovina uz hladni napitak i dobro društvo. Jedino što volim ljeti, su svježe ljetne noći i blagi povjetarac. Ali, na moju veliku sreću i nesreću mnogih, ove godine ljeto je samo malo svratilo u grad.


Bez obzira na moju nedruželjubljivost  prema ljetu, ponekad je zaista potrebno jako malo za opuštanje, osvježenje i uživanje. I ne košta mnogo. Jedno obično tuširanje uz svjež miris može da učini mnogo. A kad sve rezultira svježom, njegovanom i mirisnom kožom... želim da potraje što duže.



Palmolive Thermal Spa mineral massage



Tuširanje mi je jedan od daleko najdražih rituala i nikad ne pada teško. Umorna navečer ili ujutro nenaspavana nikad neću reći "uh" pred tuširanje.  A tuširalica kao stvorena za ljeto i instant osvježenje je jako dugo voljena Palmolive Thermal Spa mineral massage, koja ima vojsku svojih fanova, a kako i ne bi.
Osim osvježavajućeg morskog mirisa, obogaćena je solima Mrtvog mora i ekstraktom Aloe vere, a plus sve ovo pruža nježni piling kože. Iako tuširalice koje brzo osvoje mirisom, nekako i brzo nestanu s trona, s Palmolive se to nije desilo. Otkako se pojavila u prodaji družimo se, a ostala je voljena kao i nakon prvog korištenja, kao i nakon prvog tuširanja i ljeti je neizostavna.


Rexona Invisible aqua


A šta je sa neophodnom zaštitom u toplijim danima?
Ovdje na scenu stupa otkriće za ovo ljeto - Rexona Invisible aqua. I prije sam koristila Rexona stickove i bila zadovoljna zaštitom koju pružaju. Daleko najduži staž imao je Rexona Shower fresh, a na kraju više nisam mogla da podnesem miris i užasno bi smetao kad prošeta ispred nosa. Kako i ne bi, kad sam potrošila mnoogo pakovanja, i to jedan za drugim.
 Invisible aqua stick ima svjež miris, koji nikad neće naginjati prema smrduckavom. Uopšte nije napadan i jak, nego sasvim suprotno, blag i osvježavajuć. Nije baš zdrava zaštita, ali... nije baš da drogerije nude izbor prirodnih dezodoransa i ništa dok negdje ne naručim. Zaštita je poprilično dobra, ali naravno da neće spriječiti potpuno znojenje, no sigurno će ga odgoditi i neće doći do pojave "bazena" pod pazuhom.


Bübchen mlijeko za tijelo


Kako ljeti nisam baš za jake mirise proizvoda za tijelo, često se opredijelim za proizvode koji imaju jako blag miris. Za nježan miris kože uvijek dobro dođu proizvodi za bebe, a ovo ljeto sam probala Bübchen mlijeko za tijelo. Iako sam godinama koristila Becutan i voljela miris, ipak je došlo vrijeme za zamjenu. Sastav je djelovao obećavajuće, pa tako sadrži kamilicu, ulje suncokreta, pantenol, glicerin i shea maslac. Ne sadrži mineralna ulja, boje i konzervans.
Tekstura mlijeka je dosta rijetka, ali ne bježi iz ruke i  upija se odmah nakon nanošenja. Mislim da bi većini odgovarao, a meni je najvažnije da je lagan na koži i da suha koža nije suha nakon nanošenja.

Nakon osvježenja pod tušem, svi imaju nešto što je za njih obavezno ljetno osvježenje. Neko voli "tradicionalno" rashlađivanje sladoledom, neko hladan ledeni čaj s mnogo leda, neko limunadu bez šećera, neko hladnu lubenicu, a neko točeno pivo i to u krigli od pola litra :D I šta da kažem još osim svakom svoje i uživajte ;)

You Might Also Like

22 komentari

  1. Pošto delimo iste stavove što se leta tiče, moram da kažem da me plaši činjenica što su rekli da će pravo leto tek doći i trajati do novembra. Hoću ziiiimu i sneg. :D Palmolive kupku sam imala i mnogo volim njen miris, baš je super za leto. Sad bih i ja htela da isprobam ovo mleko za telo, ali s obzirom da sam pobacala pre dve nedelje mnogo mleka i da još imam preko 10 komada, neće skoro doći na red za kupovinu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da na isti način "volimo" ljeto :) Uuuh, šta si ovo napisala? Neka, nadam se da je taj neko dobro pogriješio :D I ja želim pahulje što prije!
      Dooobro si lagerovala proizvode za tijelo, a mislim da si se obezbijedila do kraja ove godine, pa onda i dobar dio naredne :D Ovo mlijeko ima i ono malo pakovanje, pa hajde, možda može ono doći u obzir i opravdaj tako što će biti za torbu ;)

      Izbriši
  2. Eto pobijedili ste vi ljetomrsci :D ja ga volim i kosti me bole koliko se nisam nahvatala sunca :D
    Nego, ovaj piling je moj omiljeni i bas podsjeca na ljeto cak i kad ga koristim zimi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda je još rano za istinsko radovanje, da se ne bi slučajno sunce pojavilo :D Igraj neku nagradnu igru za neko putovanje koje će pomoći kostima željnim sunca xD
      Zimi ne želim da me bilo šta podsjeća na ljeto, pa ni ovaj piling koji je tad na odmoru, a aktiviram ga prvom jačom zrakom sunca :D

      Izbriši
  3. Palmolive Thermal Spa imam već jakoo dugo u planu kupiti, jer je hvaljen, miris mu je savršen (pomirisala sam ga u Bipi), ali nikako da potrošim ove koje imam i kupim ga :D
    čula sam da zamiriši cijelu kupaonu i stan :D
    Hvala na preporuci za Bübchen mlijeko za tijelo, često puta tražim nešto jako lagano za kožu, nakon čega ću se moći normalno obući :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ubrzaj potrošnju da što prije provjeriš zašto je hvaljen ili jednostavno dodaj još jedan u kolekciju :)
      E onda bi mogla voljeti ovo mlijeko jer baš to što tražiš, lagano i odmah možeš početi s oblačenjem :) I naravno, njega je tu, ali nažalost miris neće dugo ostati na koži.

      Izbriši
  4. Palmolive Thermal Spa obooooožavam uvijek koristiti, nikad nisam bila oduševljena nekom kupkom kao ovom, al jednostavno ima sve u sebi. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve što trebaš nalazi se u samo jednoj bočici :) Ali stvarno je toliko pozitivnog ovdje da uopšte nije teško zavoljeti :)

      Izbriši
  5. Najdrazi Palmolive gel za tusiranje je upravo ovaj i potrosila sam ni sama ne znam koliko pakovanja. Slazem se i za mirise tokom ljeta - manje je vise + alkohol na zagrijanoj kozi mi nije najbolji prijatelj. Posebno sam se pronasla u onoj tocenoj pivi od pola litra :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad ne dosadi nakon mnogo potrošenih pakovanja, e onda je to nešto. Meni miris veoma brzo dosadi, ali s ovim to nije slučaj i uvijek kad želim nešto svježe za tuširanje, znam šta da tražim.
      Ljeti neka ništa ne smeta nosu i neka što manje mirisa osjeti, a alkohol je posebna priča kad dođe u dodir s kožom i suncem.
      Ništa koktel za tebe, samo nešto konkretno kao što je točena :D

      Izbriši
  6. Okej moram uzeti tu Palmolive tuširalicu kada ste je toliko nahvalile, ali zimi kada se poželim ljeta koje mi je ove godine uskraćeno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mogu reći da mi je žao zbog vas koji ste uskraćeni za ljeto :D Ugodno tuširanje želim, kad god odlučiš da probaš ;)

      Izbriši
  7. Željela bih svašta prokomentarisati, ali samo ću reći ovo: Nadam se da će ti sunce progrijati u decembru i da neće pasti ispod 15 stepeni. I'm out.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A duuuša :D Hajde plaknula si se malo na moru, uživala, a pusti mene bez sunca da uživam i pišem kako je lijepo :D Ne smijem više ništa reći da ne bi ugrijalo :D

      Izbriši
  8. Iako me je uvod razocarao, procitala sam post do kraja :p zivjelo sunce! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema mnogo onih koji vole uvod, a ako ništa bar su proizvodi za ljeto :D Zaboravila si napisati blago sunce xD

      Izbriši
  9. Palmolive Thermal Spa me sad jako privlaci, prvi put sam ga vidjela kod tebe :) odlicne su ti slike, bas si se potrudila oko pozadine i svega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako kupiš jer si vidjela kod mene, nadam se da neće biti: "E što sam joj vjerovala" :D
      Hvala puno za slike <3 :)

      Izbriši
  10. Meni je još uvijek nezamislivo da postoje ljudi koji ne vole ljeto. Zasad znam za tebe i Pudrijericu, ali inače ne poznam takve pojedince. Mene je jedan Rexonin dezić toliko razočarao da više nikada nisam isprobala ostale. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nas nema nas mnogo, ali prisutni smo :D Jedini Rexona dezodorans koji sam koristila bio je Shower fresh, ali kupila sam samo zbog sticka i zajedno koristila zbog mirisa, a nije me razočarao :D

      Izbriši
  11. I ja obožavam Palmolive Thermal Spa mineral massage :)

    OdgovoriIzbriši