Avon Nutra Effects active seed complex Hydration gel krema

14:04:00

Često znam odgoditi otvaranje/kupovinu nekog proizvoda na duže vrijeme, a onda kad probam obavezno žalim zašto nisam prije počela s upotrebom. Jedan od takvih proizvoda je nova gel krema koja je nedavno predstavljena kao revolucionarna njega za kožu s aktivnim kompleksom na bazi, sve zastupljenijih u kozmetici, ali i ishrani, hranjivih chia sjemenki. Nisam imala naročito dobra iskustva s Avon kremama za lice. Da je moja koža samo suha vjerovatno bih bila zadovoljna, ali problem je u osjetljivoj strani zbog koje sam nakon nanošenja kod nekih krema primijetila veće ili manje žarenje kože i ponekad pojačano crvenilo. Upravo lagano žarenje je razlog zašto nisam zadovoljna dnevnom kremom koja je također dio Hydration linije. Sumnjam da je bila krivac za pojavu nekoliko bubuljica i odustala sam od upotrebe. No, gel krema je zaista ugodno iznenađenje jer je spojila u sebi neke odlične karakteristike.


Lagana gel krema za lice čini kožu glatkom. Pruža 48 sati hidratacije. Formula s Active Seed kompleksom i chia sjemenkama osmišljena je kako bi zaštitila kožu od isušivanja uzrokovanog vjetrom, hladnoćom i suhim zrakom, te održala potrebnu razinu hidratacije tokom cijelog dana. Prikladno za osjetljivu kožu, hipoalergeno, alergološki testirano, bez parabena i boja.




Obično sam gel kreme povezivala s masnom kožom i nisam eksperimentisala sa sličnim. Upravo zbog navedenog,  bez nekih posebnih očekivanja počela sam s upotrebom Avon hydration lagane gel kreme (50 ml 10,90 KM). Gel je na granici guste teksture, ali nakon apliciranja na lice osjeti se baza kreme - voda, te se veoma lako se razmaže, a kad sam vidjela da se odmah upije nisam očekivala da će puder lijepo izgledati preko. Ali, da sam zadovoljna kako lice izgleda odmah nakon nanošenja jesam! Ma, moram mu pripisati i zaslugu blagog blur efekta, nadam se da ne pretjerujem. Lagano matira, zagladi lice i imam dojam da čini lice ujednačenijim. Pored toga što je lice blago matirano, ono je i dobro hidrirano, a moj strah da puder neće lijepo izgledati preko bio je potpuno neopravdan! Pored hidratacije, posluži kao veoma dobra baza za puder (silikon je visoko u sastavu, a većina baza za puder je silikonska), a njegova lakoća seruma i hidratacija (shea maslac odmah poslije silikona) neke bogatije kreme su savršena kombinacija koja mojoj suhoj koži prija. Smatram je dobrom za sve tipove kože, osim za masnu. No, postoji gel verzija ove kreme i za masnu kožu.

Jedina mana koju bih navela je nedostatak zaštitnog faktora jer je ovo dosta dobra krema za vruće dane od koje se od lice ne sjaji, lagana je, brzo se upija i duže zadrži puder/BB kremu na licu. No, BB krema koju koristim ima zaštitni faktor 30, svakako izbjegavam sunce, pa meni i nije baš problem :)
Iskreno, nisam očekivala ovako dobre rezulatet od Avon kreme!

*PR proizvod
 

You Might Also Like

4 komentari

  1. Imam ovu kremu, no još ju nisam koristila upravo zbog nedostatka spf pa sam si nabavila Radiance verziju s spf 20 i bit će savršena za tople dane :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bolje bi bilo da kod ove kreme nije izostavljen zaštitni faktor, ali šta je tu je. Ipak, ti si se dobro snašla i sad imaš kremu koja ti odgovara :))

      Izbriši
  2. Savrsene su, jedino ih ja nisam jos uvek probala nikako da se nakanim da ih narucim. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sviđa mi se što ima više krema, za više tipova kože, pa je tako lakše pronaći odgovarajuću. Hajde, doći će valjda nekad na red :D

      Izbriši