Golden Rose Choice

08:34:00

Na šta prvo pomislite na spomen Golden Rose kozmetike? Ne sumnjam da je kod većine odgovor ruževi - sigurno najprepoznatljiviji proizvod ovog brenda. A šta je sa ostalim proizvodima? Pa, nisam ni ja išla dalje od ruževa sve dok paketić sa proizvodima sa fotografija ispod nije došao do mene. Jedno je sigurno, otvaram vrata i drugim proizvodima osim ruževa!  


Golden Rose Silky Touch Pearl Eyeshadow #123

 ➤ Početak jeseni označio je promjene u dosadašnjem načinu šminkanja i želju da makeup osvježim novim nijansama kao što su bakrene, zlatne ili narandžaste. Godinama se vjerno držim neutralnih, no u posljednje vrijeme male promjene dobro dođu. Golden Rose Silky Touch mono sjenilo (4,00 KM) u narandžastoj nijansi činilo se kao dobar početak. I jeste! Sigurno da će biti onih koji će ovom sjenilu zamjeriti ne baš dobru pigmentaciju, no ako kao i ja želite polako ući u svijet boja, onda je ovo za vas. Narandžasta nije upadljiva, jednostavna je za rad zbog pigmentacije koja se može od slabije nadograditi do nešto jače, no zaista je teško pretjerati. Nešto slabiju pigmentaciju kod ove nijanse ne zamjeram, više mi smeta što se prilikom blendanja gubi dosta boje, pa nekoliko puta moram nadograditi. Dosta je suha teksturom, ali rasipa se samo u pakovanju. Posjeduje jako lijep satenski završetak. Baza je obavezna, što zbog bolje pigmentacije, što zbog dužeg trajanja.  

Golden Rose Wet&Dry eyeshadow palette #04



➤ Sjenila i palete su moja slaba tačka! Uvijek imam mjesta za neku novu, pa je tako kod poizvoda za testiranje jedna paleta morala pronaći mjesto. Izbor je Wet&Dry paleta (15,00 KM) paleta koja se može koristiti suhim i vlažnim kistom - pored ovog, terracotta je u pitanju, tekstura koja me u posljednje vrijeme jako privlači.

 Nijansa od koje sam najviše očekivala i zbog koje paleta ima posebnu draž je druga s lijeve strane i... oduševila me! Najbolja je u paletici, kako nijansom, tako i teksturom jer, bez obzira da li se koristi vlažnim ili suhim kistom, ponaša se isto. Najsvjetlija nijansa je pomalo zahtjevna jer se najviše rasipa. Najtamnija je solidna, ali ipak bolje izlgeda nanešena vlažnim kistom  - ljepše se stopi i daleko manje rasipa. 

Najbrži način i najljepši izgled ovih sjenila bih dobila kad bih prvo jedan tanki sloj nanijela vlažnim kistom, a zatim prstom postepeno nanosila do željenog intenziteta boje, te samo na kraju izblendala. Definitivno uživam u korištenju ove palete!
  

Golden Rose Velvet matte lipstick #19
 ➤ Sedmi u kolekciji Velvet matte ruževa je u nijansi 19 koja je spoj prekrasnih tonova hladne crvene s jako malo berry topline. Iako sam na prvu mislila da je ovdje riječ o još jednom klasičnom crvenom ružu, swatch je nešto drugo. Čista ljubav kao i s drugim nijansama koje imam. Volim Golden Rose ruževe zbog više razloga. Divne nijanse, ugodan mat završetak koji ne djeluje isušujuće na usne i sasvim solidna trajnost. Pri tom nema potrebe izdvojiti mnogo novca kad koštaju samo 6 KM. Dovoljno? Meni da! :)

Golden Rose mineral terracota powder #04
 ➤ Kad malo odmaknem od sjenila i ruževa, proizvod koji sam nestrpljivo željela probati je Mineral Terracota puder (10,00 KM). Ono što je posebno u vezu ovog proizvoda je što njegova nijansa omogućava blagu definicija jagodica i pri tom je predivan bronzer za svjetliji ten. Nijansa nije hladna, no nije ni topla - zaista savršena za moj ten da mogu napraviti bage konture, a pri tom dodati licu i mrvicu topline. Nešto što sam morala zavoljeti na prvu i što bih svakako preporučila da probate ako niste pronašli odgovarajuću nijansu bronzera, a imate svjetliji ten. U pakovanju se mogu primijetiti sitne shimmer čestice, no na licu od tog nema ništa i posjeduje polumat finiš. Ovaj puder je krivac što theBalm Bahama Mamam bronzer ima produžen odmor ili što mora dijeliti prostor na licu s Golden Rose Mineral Terracota puderom :)



*PR proizvodi

Ako u blizini nemate trgovinu sa Golden Rose proizvodima, potražite ih na online adresi www.goldenrose.ba

You Might Also Like

2 komentari