Lush The Sacred Truth maska za lice

12:00:00

Maske za lice sam veoma odlučno izbjegavala jako dugo jer sam, jednostavno, bila veoma lijena za njih, a i nisam koristila neku koja bi me u potpunosti oduševila. Probala sam postepeno da ih uvedem u upotrebu, pa sam s vremena na vrijeme kupovala za jednokratnu upotrebu ali... nakon nekoliko dobrih promašaja na maske više nisam ni obraćala pažnju. Iako je toliko štetnih sastojaka u mnogim proizvodima koje koristim, nisam željela još i masku sa tonom hemije pa pa sam dala šansu Lush maskama i opet ustanovila da mojoj koži jako, jako gode što prirodniji proizvodi. Lush svježe maske se rade ručno, na dnevnoj bazi od svježih i pomno biranih sastojaka. Ne sadrže konzervanse i preporučuje se da se potroše za tri sedmice i za to vrijeme drže u hladnjaku.


Uvijek mi je jako simpatično kako Lush opisuje svoje proizvode pa nikako ne želim izostaviti kako su opisali The Sacred Truth masku:

Čuva tajnu mladolikog izgleda
Savjetujemo Vam da na idućim izborima za proizvode za njegu kože glasate za antioksidanse. Naime, kada na kožnu scenu stupe zeleni čaj, pšenična trava, jogurt, papaja, med i ginseng, nema lažnih obećanja, a slobodni radikali moraju preći u opoziciju.



Plastična čvrsta posuda sadrži 75 gr i košta 12 KM što je, po meni, i više nego povoljno za prirodnu kozmetiku. Kada potrošite 5 ambalaža Lush proizvoda, čiste vratite u trgovinu i dobijete masku za lice. Lijepo od Lush-a :) Ne znam da li je u BiH Lush dostupan još negdje osim u Sarajevu, ali ako želite nešto, tu je lush.ba pa daljina nije problem. Maska bi trebala biti potrošena u roku od 3 sedmice ali meni to nikako nije pošlo za rukom, iako sam koristila 3 puta sedmično i u bogatom sloju nanosila na lice. Ali, stanuje odmah do jaja i mlijeka u te na taj način čuvam što bolje mogu i malo produžim rok :)

Nakon otvaranja nemoguće je da nos ne registruje miris. Težak biljni miris i nikako mirisan kao većina Lush proizvoda. Meni nije smetao pretjerano ali je zato mama konstantno negodovala kako smrdi i da se gubim iz sobe. Onda bi obavezno dodala da je miris ostao i nakon što sam napustila sobu. Pa šta ću?

Preporučuje se da se drži na licu 5 do 10 minuta, a ja sam ponekad i duže, otprilike 15-20 min. Dosta je gusta ali svejedno se može lijepo nanijeti na lice. Uopšte mi nije bio neugodan osjećaj na licu dok se maska sušila niti je došlo do žarenja lica. Mislila sam da će umivanje trajati duuugo ali mlakom vodom i kružnim pokretima uklanjanje je veoma brzo. Ipak, najviše sam uživala (da, uživala, iako poprilično lijena za maske) kada bih se "maskirala" prije tuširanja i pred kraj, uklonila masku, a zatim pod prstima osjetila mekanu kožu. Tako se na najbrže i najlakše odstrani sa lica. Također, voljela sam koristiti kao mali ritual prije spavanja pa nakon maske nansesem termalnu vodu, hranjiviju kremu i ujutro je crvenilo lica svedeno na minimum ili potpuno nestane.


Nakon upotrebe lice je jako, jako mekano, hidratizirano, osvježeno i čak mislim da posvijetli lice i ukloni beživotnost i umor sa lica, pa ću se u potpunosti složiti što piše na ambalaži da oživljuje ten. Nikakve negativne reakcije nisam osjetila ni tokom djelovanja maske na licu, a ni nakon umivanja. Nakon upotrebe lice nije zategnuto, suho. Mislim da bi ova maska odgovarala svim tipovima kože, a suhu kožu neće dodatno isušiti i osjetljivu neće iritirati, a kako moja reaguje na dosta proizvoda ova maska je bila pravo osvježenje. Sljedeća na listi za kupovinu je Oatifix, a TSC je jako prijala mom licu i vjerujem da ćemo se ponovo družiti.

You Might Also Like

12 komentari

  1. Ovu nisam probala jer imam masnu kožu, probala sam Love Lettuce i Mask of Magnamity i divne su, uskoro ću da nabavim i Cupcake i Cosmetic Warrior, meni su Lush maske najbolje na našem tržištu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da se najčešće spominje Mask of Magnamity i da je dosta onih kojima je favorit. Jedino bih voljela da je rok trajanja malo duži, ali hajde, ipak se radi o svježim maskama :) Dobro je da imamo Lush :)

      Izbriši
  2. Od kad su otisli iz Srbije uvek mi bude pomalo tesko da citam ove postove :/ Mnogo mi se svidja iskrenost je vrlina pored liste sastojaka!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlazak iz Srbije nije baš pametna odluka, a ko zna, možda se nekad vrate. A joj, nemoj da ti bude teško, ako treba šaljem šta god hoćeš :D

      Izbriši
  3. Odlican post, volele bi da ovo ima kod nas! Mojoj mami bi se ovo sigurno dopalo! :)
    http://creativecornerkb.blogspot.com/ poseti i nas! Hvala ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Šteta što nema, a vjerujem da bi se tvojoj mami dopalo još mnogo proizvoda, ne samo maska :)

      Izbriši
  4. Meni jedna od najdražih! Izvrsna maska :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je maska koju je lako zavoljeti, a mene je baš u kratkom vremenu osvojila :)

      Izbriši
  5. Meni ovo trebaaaaaaaa. Imaću je kad - tad :-D

    OdgovoriIzbriši