Afrodita Why maske za lice + dodatak za čišćenje lica

10:31:00

Ljetna njega ponekad zna dovesti do glavobolje kad je izbor preparata za njegu u pitanju. Kako svesti na minium, a ujedno dobiti najbolje za kožu? Ovo ljeto pratila me suha koža, često iritirana suncem. Navečer ulje rješava stvar, no preko dana nikako da pronađem nešto lagano, a dovoljno hidratantno što neće mastiti kožu i biti u sukobu s visokim temperaturama. A ako želim i zaštitni faktor u cijeloj priči, ode ovo predaleko :) No, uvidjevši potrebe kože i njenu žeđ za hidratacijom koja me dugo pratila, odlučila sam se posvetiti maskama za lice i uključiti ih u sedmični ritual. Obično bih nakon posla priuštila licu njegu s maskom. Odlučila sam se za jednokratne maske, različitih namjena. I, napravila sam odličnu odluku!

 

Afrodita Why mask SOS Calming

SOS umirujuća maska učinkovito smiruje izražene znakove nadraženosti, podbuhlosti, crvenila, akni, prekomjernog ljuštenja kože, te djeluje blago antibakterijski. Upotreba: masku u debljem sloju nanesite na detaljno očišćenu i toniziranu kožu lica, vrata i dekoltea i ostavite da djeluje 15 minuta. Zatim je isperite mlakom vodom.





Da ova maska uskoro dobije pakovanje od 50 ml, odnosno bilo koje veće od ovog, ja bih sigurno bila jedan od prvih kupaca! Volim proizvode kod kojih ne treba dugo čekati na rezultate, a s ovom maskom sam već nakon prvog puta dobila dosta toga što obećava. Ako kao i ja imate problem sa crvenilom lica, onda će ova maska pomoći u umirenju i blagom smanjenju crvenila. Vjerujem da bi neko s manje crvenila bio mnogo zadovoljniji, no moram priznati da je i meni ovo sasvim dovoljno. I što je najbolje, nisu to trenutni rezultati, djelovanje maske je primjetno i naredni dan kad je lice još uvijek nahranjeno i nije isušeno. Doprinosi sveukupnom osvježenju lica i pravi je višenamjenski igrač.

Također, navedeno je i da djeluje protiv akni. Imala sam nekoliko bubuljica, onih PMS i, iako prve dvije upotrebe nisam nešto posebno na njih obraćala pažnju, svaka naredna upotreba maske djelovala je na njih jer bi se crvenilo smanjilo, a i bubuljice su počele da lagano nestaju. Zadovoljna sam ovom maskom i sigurno da ću kupovinu ponavljati jer svojom višenamjenskom formulom osvježava lice i djeluje na više zankova umorne kože. Ni miris nije na odmet jer posjeduje nježan miris lavande, no osjetim i blagu svježinu mentola. I da, pakovanje je dovoljno za 5-6 upotreba!



Afrodita Why mask Extreme hydration 

Maska za ekstremno vlaženje omogućuje intenzivan prenos vlažnosti u kožu i njeno raspršivanje u dublje slojeve. Izvrsno njeguje i na koži ostavlja svilenkast, nježan osjećaj udobnosti. Upotreba: masku u izdašnom sloju nanesite na očišćenu i toniziranu kožu, ostavite da djeluje 15 minuta, a zatim ostatak umasirajte u kožu.




Da sam probala samo ovu masku, rekla bih da je sasvim dobar izbor za trenutnu hidrataciju kože, ali dalje od ovog neke posebne rezultate nisam primijetila. Neću reći da ova maska ne djeluje jer hidratacija koju pruža nije nešto za zanemariti, sasvim će lijepo osvježititi kožu i podariti mekoću. Hidrataciji je i namijenjena, tako da joj ne mogu zamjeriti što nije pružila bar blago umirenje koje nekako uvijek očekujem od maske. Ovakva će više odgovarati normalnoj i mješovitoj koži, dok suha i osjetljiva daleko bolje rezultate može dobiti od SOS Calming maske.  

Spužvica za čišćenje lica





 Potrošila sam nekoliko ovih spužvica i kad imate ovako dobar, a jeftin dodatak za čišćenje lica, onda uvijek imam u zalihama bar jednu. Zašto je tako posebna? Pa, otkako sam prije skoro godinu dana kupila prvu spužvicu, piling nisam nikako koristila! Dobila sam jedan na testiranje i to je izuzetak, ali kako nisam naročito zadovoljna, tako je zaboravljen i spužvica ponovo dolazi na scenu. Kako je ovo dobra stvar za osjetljivu kožu! Funkcioniše s bilo kojim gelom, pjenom ili kremom za umivanje, a djeluje kao blagi piling koji ni u jednom trenutku ne iritira kožu! Ne koristim za odstranjivanje šminke, nego nego kao posljednji korak čišćenje. Na već očišćeno lice nanesem kremu za umivanje i dodam spužvicu! To je to, ništa komplikovano. Osim za lice, svpužvicu sam zimi voljela za usne kad bih svaku drugu večer napravila piling i nanijela balzam , što je bilo sasvim dovoljno da imam glatke usne. Ovo je super povoljan dodatak od samo 1 KM (Ovnak)! Ne treba očekivati čuda, ali svakako da razlike sa i bez ove spužvice ima.


You Might Also Like

6 komentari

  1. Sutra ću odmah potražiti ovu SOS :D Obožavam maske za lice, a i ova spužvica je povoljna tako da i nju kupujem jer sam uvijek lijena za korištenje onog Avonovog aparata za čišćenje lica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maska je divna i voljela bih da i ti budeš zadovoljna :) Spužvica će biti odličan dodatak za nekog lijenog :D Mene bilo kakve sprave za čišćenje lica nikad nisu privlačile. Znam da bih koristila jako kratko i onda bi to bila propala investicija.

      Izbriši
  2. sada si me toliko namamila s ovom SOS maskom, idem sutra po nju haha :D nisam se dugo počastila s dobrom maskom za lice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram i ja obnoviti zalihe što prije, nekako uvijek zaboravim!
      Nadam se da te neće razočarati :)

      Izbriši
  3. probala sam Calming masku i nista posebno, nikakav efekat sem mekse koze nisam primetila, lice je i dalje imalo isto crvenilo

    OdgovoriIzbriši