Avon Aero Volume maskara

15:18:00

U brošuri 04/2014 Avon je prestavio novu maskaru s revolucionarnom "Zero gravity" tehnologijom. Nova maskara obećava maksimalan volumen bez otežavanja i podignute trepavice koje obavija i ravnomjerno podiže jedinstvena četkica u obliku zvijezde. Sve ovo zvuči jako primamljivo, a bez obzira koliko reklame ne utječu na nas, kada vidimo savršene trepavice modela u katalogu (Irina Shayk), ponekad pomislimo možda bi i moje mogle biti, ako ne iste, onda bar slične.


U ponudi su tri nijanse: Blackest Black, Black i Brown black. Pakovanje sadrži 7 ml i promotivna cijena je 8,90 KM, a puna 16,90 KM. Ukoliko se odlučite za kupovinu, u aktuelnom katalogu za 2,90 KM možete kupiti Kohl olovku za oči, koja s jedne strane ima i spužvasti aplikator. Maskara dolazi u crnoj foliji (slika ispod) što je meni jako bitno jer znam da prva otvaram maskaru i da neću dobiti suhu, kao što mi se dešavala u drogerijama. Bez obzira što se radi o kataloškoj prodaji, ljepše je s folijom :)


Maskara je zaista lagana na trepavicama, nema otežavanja ni nakon nekoliko nanešenih slojeva. Formula nije gusta, a nije ni rijetka. Sasvim dovoljno :) Možda bih ja voljela da je malo više vodenasta. Od nanošenja do skidanja, nisam primijetila nikakve ružna mrljice ili tačkice na licu. Uklanjanje opet ne predstavlja problem, bez obzira šta koristite, jednostavno se uklanja. 


Ako očekujete da ova maskara bude "noćna maskara" mogli bi ostati malo razočarani. Dramatične i naglašenije trepavice trepavice nećete dobiti. Više je za jednostavnije dnevno šminkanje, kada će trepavice biti lagano naglašene uz blagi volumen i dužinu. Lijepo raščešljava i neće doći do ružnog izgleda ni nakon što više puta prođete kroz trepavice. Na mojim trepavicama izostaje dramatično crna, Blackest black nijansa i mislim da uopšte nema razlike između Black i Blackest Black, jer tu neku jaču crnu boju nisam primijetila.
 Efekat koji nudi ova maskara, za mene je sasvim dovoljan, jer ne volim pretjerivanje s maskarom, posebno za dnevno šminkanje. Za efekat naglašenijih trepavica puno je bolja Infinitize, koja je meni najbolja maskara koju Avon ima u ponudi. Ono najvažnije, da trepavice nisu slijepljene, nema grudvanja, razmazivanja, ova maskara ispuni.

PR proizvod 

You Might Also Like

25 komentari

  1. I like it za dnevne varijante :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Slazem se, bolje je sa folijom - kao neko osiguranje je :D
    I ja volim njezne trepuske, posebno za dnevnu varijantu pa mi ova maskara djeluje prilicno dobro. Cak mi je kul sto nije previse vodenasta, to ce dobro doci tokom toplijih dana ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Btw prekrasne su ti oke, nije tajna da ja opasno padam na plave i zelene okice <3

      Izbriši
    2. Da je do mene, po zakonu bi većina proizvoda trebala imati zaštitnu foliju i kažnjivo bi bilo otvaranje :) Ne volim pretjerivanje sa slojevima maskare, posebno za dnevno šminkanje, pa tako ova maskara sigurno neće biti zanemarena. Bilo bi dobro da je malo više vodenasta pa da se onda malo osuši do toplijih dana :) Ćorave zelene oči se zahvaljuju :D

      Izbriši
  3. Obrve su ti prva liga Lea :D
    ja nisam probala nijednu Avon-ovu maskaru, jedina stvar s kojom ne volim eksperimentisati je maskara ali dobro mi izgleda s obzirom da ti se na trecoj slici mogu bukvalno izbrojati sve trepavice i vidi se da nisu slijepljene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Saro :D Probala sam nekoliko Avon maskara, a najbolja mi je Infinitize, a odmah zatim slijedi Luxe. Od svih kozmetičkih stvarčica, najmanje volim kupovati maskaru :) Bitno je da ne sljepljuje, a za ostalo ćemo veoma lako :)

      Izbriši
  4. Imaš prelijepe oči i obrve :D i ubiste više s recenzijama Avon-a, ja ne kupujem ništa njihovo, još samo fali da me navučete :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mom čo´eku na pohvalama :D Propuštaš neke super stvarčice od Avona, nemoj to sebi raditi :))

      Izbriši
  5. Eeee ovo je maskara za mene, i ja ne volim preterane trepavice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eeee, onda znaš gdje trebaš tražiti ako želiš probati :D

      Izbriši
  6. Hm, da nisam ni ja za eksperimentiranje maskarama. Učinak se tek vidi nakon 2. nanošenja. Na donje trepavice ne stavljaš maskaru ni inače?

    Moram se pridružit lijepim komplimentima - predivne okice imaš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, tek nakon drugog nanošenja se vidi učinak, prvo je skoro pa neprimijetno. Mislim da sam samo dva puta nanosila maskaru na donje trepavice i nije mi se sviđalo. Čini mi se kao da mi oči budu ogromne :D
      Hvala, hvala :))

      Izbriši
  7. stvarno imaš predivne oči i trepavice i obrve :)
    sviđa mi se maskara, pročitala sam nekoliko recenzija
    čini mi se da je idealna za dnevni/čisti izgled trepavica haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na svakoj ovoj pohvali za laku noć :))
      Da, da, to je taj opis za maskaru "čisti dnevni izgled" :D :D

      Izbriši
  8. Meni su sve Avon maskare dobre, pa tako ni ne sumnjam da je sa ovom tako. Lijepe su ti obrve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avon maskare koje sam probala nisu me razočarale. Ali uvijek izdvajam Infinitize, koje je bila baš iznenađenje i jako dobra. Hvala ti :)

      Izbriši
  9. Imam, volim, i kupujem opet :D
    P.S. Pridruzujem se komplimentima za oci i obrve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maskara je dobila vjernog kupca :)
      P.S. Zahvaljujem se i tebi :))

      Izbriši
  10. KOJE DIVNO OKOOOOO, ja bih tebe šminkala povazdan :D
    nisam svoju ni otvorila još, imam tri otvorene i žao mi, a valja recenziju pisat :D
    svidja mi se, ne volim ni ja ulijepljene trepavice. ako hoću wow efekt, umjetne nalijepim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha moje oko da bude tvoja igračka :D Hvala :)
      Imam i ja nekoliko otvorenih, ali skoro su na izdahu pa je ova mogla odmah u promet. Umjetne nisam nikad probala, mislim da to nije baš za mene :)

      Izbriši
  11. evo stoji još zapakirana, čekam da potrošim ove koje trenutno koristim da se bacim onda na nju, i vjerujem da će mi isto biti dovoljno dobra kao i tebi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam dugo čekala da otvorim, nisam mogla samo da gledam, a u moju odbarnu ide da mi je svakako uskoro trebala nova maskara :D Nadam se da ćeš biti zadovoljna :)

      Izbriši
  12. imaš prelepo oko i obrve :))
    odličan je efekat sa maskarom. i sama idem najčešće na ovakvu
    varijantu u svakodnevnom šminkanju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lena :) I meni je ovo sasvim dovoljno za lagano dnevno šminkanje. Iako se kod mene baš i ne razlikuje noćno i dnevno šminkanje i uvijek je nešto prirodnije :D

      Izbriši