Eveline argan+keratin 8u1 maska za kosu

10:50:00

Eveline kozmetika uopšte nije zastupljena u mom kozmetičkom kutku, ali upoznavanje počinjem postepeno. Proizvod po proizvod i naravno, očekujem dobre rezultate. Nekoliko proizvoda koje imam nisu razočarali, ali o njima drugom prilikom jer sad je vrijeme samo za Eveline masku.
Ova maska obećava mnogo toga, a ako ćemo suditi po cijeni, trebala bi nešto i raditi. Dostupna je u Didacu i košta 16,30 KM, a dolazi u količini od 500 ml, što cijenu jednim dijelom čini i prihvatljivom. Dio je argan+keratin linije za njegu kose koja još nudi ulje, šampon i regenerator.


Formula bogata naprednim aktivnim sastojcima, djelujući u sinergiji s arganovim uljem i tečnim keratinom, štiti boju kose, vraća joj elastičnosti i sjaj.

Obećava efekat 8u1 u samo tri minute: 

1. Obnavlja kosu
2. Čini kosu glatkom i hidriranon
3. Hrani i jača
4. Intenzivno regeneriše
5. Čini kosu sjajnom od korijena do vrhova
6. Čini kosu mekom i elastičnom
7. Omogućava lako češljanje i oblikovanje kose
8. Štiti kosu od uticaja spoljašnih faktora

Ne sadrži parabene i nije testirano na životinjama.




Za plastičnu ambalažu nemam nikakvih zamjerki kad vidim da je zaštićena folijom. I to čvrstom folijom koja neće početi bježati dok otvarate poklopac. A čim se otvori poklopac, još kroz foliju dopire intenzivan miris. Najbliže što mogu da opišem miris je jači miris Čunga Lunga žvakaćih guma, svima dobro poznatih. Naglašavam, puno jači! Sadržaj me podsjeća na puding od vanilije, od izgleda do gustoće. I evo na kraju kao da pričam o nekom ukusnom desertu :)



Mnogi proizvođači na ambalaži svojih prizvoda ističu da sadrži argan, a kad okrenete na poleđinu, taj isti argan nalazi se negdje na dnu liste sastojaka, a samim ti i djelovanje je i više nego upitno. Evelin proizvođač ističe da sadrži argan, a u sastavu je na visokom četvrtom mjestu. Ali zato je keratin negdje oko sredine. Keratin je glavni sastojak kose, a u proizvodima za kosu ima niz pozitivnih učinaka, a posebno se ističe jačanje i obnavljanje.
Koristila sam od sredine kose i nešto veću količinu nanosila na vrhove. Vremenski sam uvijek držala duže od tri min. koliko je navedeno na ambalaži. Uglavnom za 10-ak min. dobijem rezultate o kojima danas pišem, a ponekad držim i duže, ako nigdje ne žurim :)


Nakon upotrebe moja kosa je osjetno glađa i podantnija, a vrhovi manje suhi i lakše ukrotivi. U potpunosti se slažem da omogućava lakše češljanje i oblikovanje kose, a samim tim dosta skrati i vrijeme potrebno za feniranja/peglanje/šta već ko radi. Kako moja kosa prirodno ima sjaj, ne znam da li bi napravila poboljšanje na kosi bez sjaja.
 Do sad nisam otkrila serum koji sam može moju kosu držati pod kontrolom i olakšati oblikovanje, ukoliko prethodno nisam koristila nešto jače kao što je maska. Posebno želim da kosa ne liči na žbun i da nestane ona dosadna napuhanost, a ova maska to omogućava. Nekoliko upotreba koristila sam serum samo na vrhovima koji su inače dosta suhi, a na ostatku kose bila je samo maska i zaista vidim da nešto radi. Još kad dodam serum (na vrhove moram uvijek), onda mogu da pričam o kosi koja se može dovesti u red i maski koja djeluje.
Da li obnavlja i intenzivno regeneriše kosu ne znam, ali poboljšanje nakon upotrebe je vidljivo. Jedino što ne znam kako da provjerim je da li štiti od štetnih spoljašnih faktora, ali i nešto me ovo baš i ne brine kad su prethodni rezultati jako dobri. Ukrotila je gustu i neposlušnu kosu, pružila njegu a meni veoma olakšala :)
I da, mislim da ni sastojci nisu razočaravajući i nije "nabacano" svega i svačega. Bila je ovo veoma uspješna kupovina!

You Might Also Like

28 komentari

  1. uu, izgleda super! Isprobat cu ga definitivno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, super je! Nadam se da ćeš biti zadovoljna :)

      Izbriši
  2. Čini se odlična i rado bih je kupila. Znaš li gdje se može kupiti ili možda imaš link?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista ne znam da li je Eveline dostupna u Hrvatskoj, ne mogu biti od pomoći. Nisam sigurna, ali mislim da je bila u Kozmu dok bio u BiH, pa provjeri :)

      Izbriši
    2. Imaš tu Eveline masku u Mulleru, nekih 56 kuna je. ;)

      Izbriši
    3. Drage zene evo danas u dm sam tu masku platila 9.90kn i uzela sam i sampon i reg i ulje i masku 9.90je maska.sta sam ostala zacudena i pitam zenu na blagajni dal je mozda falila da ne da je.maska 9.90

      Izbriši
  3. Inače mi Eveline kozmetika i nije neki hit, ali probala bi ovu maskicu skroz!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ponekad se iznenadimo djelovanjem nekih ne tako privlačnih stvarčica, pa možda bi se i tebi maska pokazala kao dobar ulov :)

      Izbriši
  4. ja sam dosad od evelina probala par proizvoda i sasvim su mi ok, a ova maska baš primamljivo zvuči, pogotovo radi čunga lunga mirisa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvo sam kontala kakav je ovo poznat miris, dok se nisam sjetila dobrih starih žvakaćih :D

      Izbriši
  5. Hm, čim sam ju vidjela na policama poželjela sam ju isprobati ali na kraju nisam kupila. Puno cura mi je nije prenijelo neke izrazito pozitivne dojmove pa sam preskočila kupnju... :D Drago mi je da je tebi dobra i učinkovita, ali ja ću je ipak preskočiti jer sam našla proizvode koji mi odgovaraju. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam nekoliko puta prebacila iz ruke na policu, a onda konačno kupila. Evo, nisam se pokajala i dok odgovara neka je u upotrebi, a nikad mi nije teško neku novu probati jer sigurno ima i boljih :)

      Izbriši
  6. Eveline mi ima super stvari,,, ovu masku nisam ni vidjela ni probala :D
    ali me privukao tvoj opis njenog mirisa i teksture :D
    čini se da obavlja super posao što se vrhova tiče.. volim kada proizvod lijepo njeguje moju kosu, te ju čini urednijom, pa se ne moram dugo patiti s njom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni veoma pomaže kod oblikovanja kose i otkako masku koristim ne treba mi mnogo vremena kao prije, puno brže ide. A niko ne voli da se dugo pati s kosom :D

      Izbriši
  7. Ja sam vidjela ulje i regenerator iz ove linije u cm-u i mislim da ću kupiti ulje mada bi mi i ova maska odgovarala jer i ja želim da se riješim glupe afro frizure, fkt mi se kosa nekad napuše da je to za poluditi :P hahah a inače je zdrava i ne ne znam zašto ne može biti lijepo zaglađene kao svaka normalna kosa hehe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ulje, ali samo sam jednom koristila i morala sam ponovo oprati kosu :D Uopšte nisam pretjerala s količinom, al drugi put ću izgleda morati mnogo manje i to samo na vrhove. Mrzim napuhanost, mrzim! Hahaha baš, kao svaka normalna kosa :D

      Izbriši
  8. Volim Čunga Lunga miris <3 Uspješne kupovine su najbolje kupovine :D Eveline mi nije baš dostupan, moram ići u Didaco, koji mi i nije mnogo blizu, ali onaj losion što sam kupila kada sam bila s tobom mi je odličan, iako mu sastav nije baš najsjajniji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čunga Lunga miris se ne zaboravlja. Uvijek možeš doći kod mene pa provjeriti šta Eveline ima za tebe i nema veze što je ovo još dalje :D Drugi put ćemo bolje obratiti pažnju na sastojke i ja ću staviti naočale :D

      Izbriši
  9. Par puta sam ju gledala u Mulleru i vratila na policu!! Ali sad kad vidim da je ok, vjerojatno ću je kupiti.. Inače tražim nešto da se riješim dosadnog frizza, a da mi ne zamasti kosu!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam nekoliko puta vratila, ali kad je nestalo maske za kosu odmah sam otišla po ovu. Ja sam jako zadovoljna i baš pomaže da što lakše ukrotim neposlušnu kosu, ali i da sav trud ne nestane preko noći :D
      Nemoj nanositi na tjeme i ne bi se trebala mastiti.

      Izbriši
  10. Upravo sam probala eveline masku za kosu.ja prostu ne mogu a da ju ne pohvalim.kosa je savrsena meka lagana svilenasta.oblik frizure je bas kao da sam se upravo sveze osisala.prezadovoljna i svima jw preporucujem.

    OdgovoriIzbriši
  11. Upravo sam probala eveline masku za kosu.ja prostu ne mogu a da ju ne pohvalim.kosa je savrsena meka lagana svilenasta.oblik frizure je bas kao da sam se upravo sveze osisala.prezadovoljna i svima jw preporucujem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogo mi je drago što ovo čitam! Nakon što sam potrošila nekoliko pakovanja i probala neke druge maske, nakon kratkog odmora mogu reći da je ovo najbolja koju sam probala :) Baš, baš olakša oblikovanje i vidi se razlika kad koristim ovu masku i neku drugu :)

      Izbriši
  12. Ja u ponedeljak dem da je kupim znam da je ima u RS u Dodacu i da 16.50km al posto sam kosu opteretila maksimalnoo plavim bojamaa,i isusila nadam se da pomogneee.

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlicna je i odlicno mirise poput slatkisa :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja sam danas u dm uzela masku za9.90 i samon i reg i ulje znaci maska je 9.90kn

    OdgovoriIzbriši