Avon Winged out mascara&Ultra Beauty lip stylo

16:18:00

Danas je skoro pa nemoguće pronaći ženski neseser koji u sebi ne krije maskaru i ruž. I da morate, šta mislite da li bi lakše rekli zbogom za sva vremena maskari ili ruževima? Ponekad mislim kako bi lakše rekla zbogom maskari, ali... nadam se da ovu tešku odluku nikad neću morati donijeti :) Oboje posebni na svoj način i oboje odlični saveznici ženske ljepote. Upravo su ovi noviteti iz Avona, maskara i tri ruža dobili zajedničku recenziju jer, eto, jedno bez drugog rijetko kad ide.





Avon Ultra beauty lip stylo





Ruževi su ubjedljivo najjači adut Avona, a predstavljanje novih se uopšte ne smanjuje. Naprotiv, nove nijanse, kao i nove linije ruževa dostupni su nam svakih nekoliko kataloga. I ne žalim se, kako bih kad je izbor zaista na odličnom nivou. Dobro, za novčanik malo pogubno, ali rekla sam da se neću se žaliti.
Novi ruževi dostupni su u 10 nijansi, preovladavaju crvene nijanse, nekoliko rozih i dvije nude nijanse. Novi ruževi nude lijepe proljetne i prozračne nijanse.

Vintage pink, Forever pink, Cappucino

Za nove Ultra beauty lip stylo ruževe Avon ističe:  dugotrajna boja, ugodan osjećaj, praktično pakovanje, srednje do potpuno prekrivanje. Regularna cijena za 1,8g je 10,50 KM, dok u aktuelnom katalogu cijena iznosi 4,50 KM.
Ruževi su kremasti, jako ugodni na usnama, skoro poput balzama. Trajnost je srednja. Obećano je srednje do potpuno prekrivanje koje zavisi od nijanse do nijanse. Moje nijanse nude srednje prekivanje. Završetak nije jednak kod ovih ruževa. Cappucino je nakon nanošenja kremast ali se veoma brzo suši, pa je završetak lagano mat, Vintage pink je kao i Cappucino lagano mat, dok je kod Forever pink sedef izražen i na usnama se ističe, te nakon što uklonim maramicom, može se primijetiti i mnoštvo sitnog shimmera. Moj favorit je ubjedljivo nijansa Vintage pink, kombinacija crvene i roze, koja će sigurno biti korištena za vrijeme sunčanih dana koji su pred nama. Ruževi koji sadrže sedef i koji su nude nikad nisu našli put do mojih usana.


 Super Extend Winged out Mascara





Nakon Big Daring maskare koja se meni nikako nije svidjela i koja na trepavicama nije izgledala nikako lijepo, bila sam pomalo ravnodušna na novu maskaru. Probala sam većinu koju Avon ima u ponudi, pa nisam baš znala da li Winged out  maskara (aktuelni katalog 7,90 KM, 7 ml) može bolje od nekih prethodnih. Ali ipak sam probala isti dan kad je došla do mene. I pošto nisam imala nikakva očekivanja, iznenađenje je bilo veće. Ali je ovo dobra maskara, baš! Četkica se sastoji od manjih čekinja, koje se prema vrhu sužavaju, a to što je malo tvrđa moram da zenemarim nakon što vidim kakve rezultate pruža.
Dužina prisutna, volumen manje, ali zadovoljavajući, a boja je crna, baš crna. Teksturom ju u skupini rijeđih maskara, ail ne preslikava se na kapak uz samo malo pažljivije nanošenje. Više od tri sloja ne nanosim jer će u suprotnom slijepiti trepavice. A kad se osuši ne mrda nigdje dok je ne skinem i ne trusi se. Malo teže se skida, ali dvofazni odstranjivač to najbrže riješi, iako ni micelarnom nije teško.

*PR proizvodi

You Might Also Like

24 komentari

  1. Vidim ti prozor u oku :D Bjutiful!

    M.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični ruževi :) Jako lijepe nijanse.btw:jako mi se sviđaju tvoje obrve ♥

    http://nikifashionn.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo su nijanse koje prolaze skoro uvijek, a samo šteta što nisu sve istog završetka. Hvala :)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. I u katalogu sam ga odmah izdvojila kao ljepši :)

      Izbriši
  4. Svaki ti stoji predobro! :D Vintage pink skroz sexy!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ena, a ja sam najzadovoljnija upravo s Vintage pink i prolazi kao "moja" nijansa :)

      Izbriši
  5. Vintage pink prelijep! :) Imas prelijepe oci! I obrve! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Divni su ruževi stvarno, a i maskara :-D :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sviđaju mi se i crvene nijanse, ali imam sasvim dovoljno i ne smijem više :D Maskara je od nas dobila pohvale ;)

      Izbriši
  7. Hvala za info o maskari, bas me zanimala i sad cu je naruciti :) Vintage Pink imam, samo je drugacije pakovanje (Extralasting linija ali to je to) i cesto ga nosim. Moram da pohvalim tvoje divne oci i obrve :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, drago mi je ako je bilo šta na blogu od pomoći :)) Imala sam i ja Cappucino nekad davno, mislim da je bila Extralasting linija, ali koliko se sjećam nijansa je bila malo svjetlija od ove. Hvala ti Kristina <3 :))

      Izbriši
  8. Vintage Pink nijansa je savrsena, moja omiljena, obozavam je. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako je lijepa, a tako ugodna na usnama i razumijem zašto voliš baš ovu nijansu :))

      Izbriši
  9. U zadnje vrijeme baš se puno priča o ovim ruževima, razmišljam da li da ih naručim ili ne.Ali ipak mislim da ću početi s ovom Vitange pink nijansom,iako mi se nekako na slikama čine masni i ne baš dugotrajni.Poz. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vintage pink je divna i lijepu si nijansu izabrala za početak. Nisu uopšte masni, kremasti prilikom nanošenja, dok se na usnama veoma brzo suše i budu lagano mat. Kao što sam napisala, srednja je trajnost, ipak nisu dugotrajni :) A hajde, nije problem popraviti s vremena na vrijeme ;)

      Izbriši
  10. Meni se maskara nikako ne svidja :( bas nije za moje trepavice. Imas lijepe obrve :) i oci :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A joj, šteta, voljela bih da je svima dobra kao meni :D
      Hvala i hvala :))

      Izbriši
  11. Sve tri nijanse su lijepe ali u zadnje vrijeme me više privlače neke manje primjetne nijanse,tako da mi se ova kapučino najviše svidjela. Nisam probala maskaru ali sudeći po četkici mislim da mi ne bi dobro legla,al nikad se ne zna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam u posljednje vrijeme u potrazi za takvim nijansama, jer kod mene su najviše crvene koje jako volim :)) Meni se kod maskare sviđa što dobro razdvaja trepavice, ali i izduži. Za one koji očekuju volumen ovdje nema ništa :D Ali kao što kažeš, nikad se ne zna, sve je moguće :))

      Izbriši