Bourjois Radiance Reveal korektor

09:58:00

Dobar puder učiniće mnogo za lice, ali bez dobrog korektora skoro da nema priče! Puder na predjelu oko očiju nikad neće lijepo izgledati prilikom pokušaja nadogradnje, dok korektor svojom laganom formulom može napraviti pravo malo čudo za cijenjene podočnjake. Imam jedan pažnje vrijedan! Novitet kozmetičke kuće Bourjois poboljšao je moju mini kolekciju korektora u koju namjerava dodati još par odabranih komada, ali Bourjoios je trenutno zasjenio sve ostale!


Radiance Reveal korerektor (oko 17 KM 7,8 ml) ima tri funkcije: korekciju podočnjaka, iluminirajući efekat i obećava 24 sata hidratacije.  Obogaćen je hijaluronskom kiselinom i, ni manje ni više, nego vodom s Mont Blanc-a! Šta od ovog u stvarnosti funkcioniše? Vjerujem da mnoge prvo zanima prekrivanje koje je slabije s jednim slojem, a već s drugim nadogradivo do dobrog srednjeg. Uz blagi iluminirajući efekat i posvjetljivanje predjela oko očiju ovo će zadovoljiti mnoge koji ne muče veliku muku s podočnjacima. Srednji intenzitet podočnjaka i srednje prekrivanje :D Ovo je prvenstveno korektor za podočnjake koji se neće pokazati najbolje za druge nepravilnosti na licu jer nema jaku moć prekrivanja.

Pokušala sam nadograditi korektor i trećim tanjim slojem, no za ovim nema potrebe jer dolazi do nakupljanja i postaje vidljiv, a kako imam suho lice ovo bi znalo biti ponekad jako izraženo. Odustala sam od nadogradnje! 24 sata hidratacije? Voljela bih vidjeti nekog ko je ovo testirao! :) Znam samo da pravilno doziran, odnosno bez pretjerivanja i s lijepo izblendanim jednim do dva tanja sloja može zadržati lijep izgled duži vremenski period. S puderom za fiskiranje dobar dio dana provede u najboljem izdanju!

You Might Also Like

7 komentari

  1. Super recenzija, ovaj korektor mi je više puta zapeo za oko u drogeriji. Vjerovatno zbog lijepe i elegantne ambalaže. Drago mi je da si zadovoljna s njim. Mislim da uvijek treba biti realan i ne očekivati pretjerana čuda :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Iva <3 Ambalaža je ista kao i kod Velvet matte ruževa :) Od dekorative već dugo ne očekujem čuda, pa se onda i manje razočaram nekim proizvodima :) Mišljenja sam da sve počinje od preparative i ako je koža njegovana odgovarajućim proizvodima, onda možemo očekivati da će dekorativni proizvodi ljepše izgledati.

      Izbriši
  2. Lijepa nijansa korektora:-).
    Kako je teško pronaći dobar korektor tako je i odg.nijansu istog.
    Bočica korektora je bas lijepa,na prvu me podsjeća na neki tečni ruž.
    Da li si koristila Catrice tekuću kamuflažu za podocnjake?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek se žalim na nijanse, ali čini mi se da je izbor sve bolji, da nas manje zanemaruju :D Bourjois Velvet matte tečni ruževi imaju istu ambalažu kao ovaj korektor :)
      Jako volim Carice kamuflažu, ali kad koristim na podočnjacima uvijek vodim računa da je ovo područje dobro hidratizirano i da blago fiksiram puderom u prahu ili kamenu. Kako nemam izražene podočnjake, jedan tanki sloj je sasvim dovoljan.

      Izbriši
  3. Pročitala sam Bgm, nisam samo slike pogledala :P
    Ja ovaj korektor baš baš baš volim :D I slažem se sa napisanim, nije ni za kakvo prekrivanje nepravilnosti, ali za to za podočnjake čuda čini. Meni baš super prekrije moje drage tamne kolutove.
    Znaš kako kažu: "Od nakita nosila je samo podočnjake" hahah :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha bravo druže Ema! <3 :D
      Dijelimo lijepo mišljenje za ovaj korektor. Trebao je jedan ovakav u drogerijama, što zbog nijanse, što zbog učinka. Ne treba uvijek sve imati jako prekrivanje :)
      hahaha ili brkove, ima i ova verzija! :D

      Izbriši
  4. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3
    I da, u tijeku je giveaway pa se možeš prijaviti :)
    CALLOFBEAUTY

    OdgovoriIzbriši