Alverde ulje divlje ruže

23:26:00

Ulja su polako ali sigurno postala veoma važan dio svakodnevne njege lica, bez obzira da li odstranjujem šminku, koristim u kombinaciji s kremom ili samostalno. Koža lica, ali i tijela odlično reaguje na njegu uljem i nadam se da će što duže ovako ostati. Nakon kupovine Alverde ulja, jedva sam čekala da dođem kući, odstranim šminku i počnem sa upotrebom. Strpljenju uopšte nije bilo mjesta.


Alverde ulje dolazi u jednostavnoj i simpatičnoj maloj staklenoj bočici (15 ml) koja je smještena u kartonsku kutijicu. Cijena je 6,70 KM. Ulje se dozira pomoću pipete, čiji je otvor, nažalost poprilično velik. Ali, ako nanosim samo na područje oko očiju, prstom samo lagano dodirnem otvor na pipeti i dobijem dovoljnu količinu. Ukoliko nanosim na cijelo lice, nemam problem s tim što izađe više ulja, jer je dovoljno za cijelo lice te nema bespotrebnog trošenja.


Ulje je masnije teksture koja će izuzetno dobro odgovarati suhoj koži. Kod suhe kože apsorpcija je poprilično brza, dok bi kod ostalih tipova bila možda malo sporija. S količinom ne treba pretjerati i očekivati bolje rezultate, pa su tako 2-3 kapi sasvim dovoljne za cijelo lice. Mirše na ružu, meni nikako drag miris u kozmetičkim proizvodima, ali je ruža čest gost proizvoda za njegu suhe i osjetljive kože zbog svojih njegujućih svojstava, pa vremenom sve manje negodujem zbog mirisa. Ovo možda i nije toliko bitno jer miris neće dugo ostati na koži.
Kao uvijek kad koristim ulje na licu, kožu prethodno navlažim termalnom vodom. Ulje ima umirujuće djelovanje na osjetljivu kožu, pa tako u kombinaciji s termalnom vodom dobijem znatno bolje rezultate. 


Prvenstveno sam planirala koristiti samo za područje oko očiju, ali kako mojoj koži jako odgovaraju ulja, ni ovo ulje nije moglo biti korišteno samo u jednu svrhu. Područje oko očiju vidljivo obnovi, pružajući elastičnost i hidrataciju osjetljivom području. Sitne borice (što od godina, što od dehidracije :) nisu vidljive kao prije.  Osim za područje oko očiju, koristila sam prije nanošenja dnevne kreme. Za nekog ko nema jako suhu kožu može biti previše, dok je za jako suhu kožu ovo zna biti pravi spas. 


A ova mala bočica krije pravo malo bogatstvo sastojaka. Na prvom mjestu sam očekivala ulje ruže, ali sam se iznenadila kada sam vidjela da to počasno prvo mjesto zauzima ulje jojobe. 
Ulje jojobe je univerzalno ulje koje se preporučuje za njegu svih tipova kože. Suhu dodatno vlaži i njeguje, a kod masne reguliše lučenje sebuma. Ulje badema dobro je za sve tipove kože, veoma dobro se apsorbuje te sprečava gubitak vlage. Pošto volim i koristim ulje badema, ovdje nikako ne smijem izostaviti da poboljšava stanje podočnjaka i ovo područje osvježava. Ulje breskve služi kao zaglađuje i djeluje protiv bora. Tek sad dolazimo do ulja ruže, koje je, kao što sam spomenula, čest gost u proizvodima za njegu suhe i oštećene kože, ali je dobar i za tretiranje strija i hiperpigmentacija, te za njegu zrele kože. Ekstrakt ulja jabuke, kao i ulje breskve  pomaže protiv bora.

Za vrijeme upotrebe ulja, primijetila sam da se koža vidljivo poboljšala - postala je mekša, elastičnija i nije vapila za hidratacijom kao prije, te zaista više nije bilo potrebe za svakodnevnom upotrebom ulja. Kako djeluje na cijelom licu nisam morala čekati dugo jer su rezultati bili vidljivi odmah ujutro, a već nakon 7 dana koža lica nije vapila za hidratacijom kao prije.
U ovom ulju vidim odličnog saveznika lica za hladne zimske dane i spreman proizvod koji će biti učinkovit i potreban dio njege kad se temperatura spusti ispod nule.
Bez obzira koji tip kože imati, povremeno se možete razmaziti ovim uljem jer, iako je namijenjeno za suhu kožu, u njemu se nalaze sastojci koji su dobri za svaki tip kože. Ako se ne pokaže dobro za cijelo lice, onda će vam područje oko očiju sigurno biti zahvalno ili da dodate nekoliko kapi u proizvod za njegu tijela ili za njegu kože oko noktiju.

Mislim da je iz priloženog jasno da me ovo ulje u potpunosti osvojilo. Od sastojaka koji našli mjesto u bočici, pa sve do cijene koja je jako pristupačna za rezultat koji se dobije.

You Might Also Like

28 komentari

  1. Čitam svuda kako je ulje dobro, ali je lako preterati. To me koči da ga kupim, ja bih pola boce izlila bez problema. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda bi pretjerala prvi put, ali drugi put bi sigurno bila pažljivija jer niko ne želi imati masno lice svojom krivicom :D Meni je jednim smotanim potezom oko pola ulja završilo u lavabou :D

      Izbriši
  2. Ovo izgleda tako super! A cijena i da ne govorim :D Nisam nikada probala ulja jer nemam pretjeranu suhu kozu, ali mislim da cu pokusati sa ovim. Super recenzija:)


    Luxveritatis.| Beauty.Fashion.Crafts

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za cijenu nemam baš nikakvu zamjerku :) Ulja postaju sve zastupljenija, a samo je važno da dođeš do onog koje je za tvoju kožu. Mislim da bi alverde bilo dobar početak za upoznavanje s uljima. Hvala ti :)

      Izbriši
  3. Odlična recenzija.. ovo bi mi bilo dobro na zimu jer sada nemam još suho lice, ali bi mi dobro došlo za okoločno područje. Mislim da stavljam na wish listu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem :) Upravo tako, za zimu će biti veoma dobro, dok za područje oko očiju uvijek prolazi.
      Lista želja svakim danom kod većine sve vaća :D

      Izbriši
  4. Definitivno kupujem za okoloocno podrucje, nedavno i ga je MarinaDearskin preporucila da koristim navecer. Mada mi je ona rekla da koristim hladno presano ali kontam da mogu i ovo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo te uvijek čeka u dm-u, a ako si za malo internet kupovine i baš želiš hladno prešano, onda provjeri šta ima na iHerb-u :)

      Izbriši
  5. Prilično je hvaljen proizvod, ali moram da priznam da me odbija taj miris ruže...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni miris ruže nikad nije odgovarao, ali kod ovog ulja sam brzo zanemarila miris i nije baš tako jak kao kod nekih proizvoda. Ima tester pa prvo pod nos, da vidiš ima li nade za druženje :D

      Izbriši
  6. Toliko sam čitala o njemu da ću ga na kraju kupiti :) Za zimu će biti pun pogodak. Lidija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaslužuje svaku pohvalu. Neka te posluži dobro baš kao što je i mene i da se pridružiš zadovoljnim korisnicama :))

      Izbriši
  7. ja sam se nešto odlučila ubaciti ulja u svoju rutinu i sad mi je super došla ova recenzija, vjerujem da ću uzeti i ovo ulje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene su ulja postala nezamjenjiva i želim da se i tvoja odluka u upotrebi ulja na kraju pokaže kao veoma dobra :)

      Izbriši
  8. sinoć sam ostavila komentar, ali očito nije registriralo haha :D
    super mi se čini ulje, bočica mi je baš fora..
    super savjet za korištenje ulja na područje ispod očiju.. kako imam masnu kožu, ne koristim svaki dan ulje na cijelom licu, ali ispod očiju bi mogla budući da dolaze hladni dani :)
    ulja koja sadrži ovaj proizvod su divna, kao i njihova funkcija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izvinjavam se zbog neljubaznosti bloga :D
      Za područje oko očiju je odlično i što je najbolje od svega, veoma brzo djeluje. Kako je jojoba na prvom mjestu možda se iznenadiš učinkom ako nekad probaš. A za masnu kožu preporučuje se ulje lješnjaka, ako te zanima njega lica uljem :)

      Izbriši
  9. Odgovori
    1. Mislim da neće razočarati u hladnim zimskim danima ;)

      Izbriši
  10. Svaki put u drogeriji zastanem uz baš ovo ulje i mislim se treba li mi ili ne, a nakon ovog posta mi se čini da mi ipak treba :D Imam mješovitu kožu, ali ne bježim od ulja. Mislim da puno beneficija daju i svatko može naći neku mješavinu za sebe <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ovo ulje na kraju završi na kasi, nadam se da ćeš biti zadovoljna :) Upravo tako, od ulja uopšte ne treba bježati, svaka koža može pronaći odgovarajuće, a toliko toga dobrog nude za kožu.

      Izbriši
  11. Iako do sada nisam imala sreće sa Alverde-om, ovo mi zvuči veoma zanimljivo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na Alverde proizvode dugo nisam obraćala pažnju, ali probala sam nekoliko proizvoda i nisu razočarali. Za ulje je očigledno da me osvojilo :)

      Izbriši
  12. meni je neizmerno drago da pročitam da ti se tako dopada :)))
    ja ga imam u zalihama sad, i malo češće nanosim od kako je
    krenulo da biva sve hladnije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulje je divno i zaista godi koži. Dobra preporuka ;)
      Meni je ostalo veoma malo nakon što sam slučajno prosula više od pola ulja :D ali naravno da ponovo kupujem. Da, sve je hladnije i ulje je sve potrebnije :)

      Izbriši
  13. Ovde nastade mala zabuna.
    Kad se kaže "ulje ruže" , uglavnom se misli na eterično ulje koje se dobija pretežno, iz cvetova pitome ruže (baštenske) i ono po sastavu nije lipidno već predstavlja smešu organskih jedinjenja među kojima su dominantni terpeni.
    Ali u sastavu ovog alverdeovog ulja se ne nalazi ovo gore opisano, već bazno ulje koje se dobija iz sitnih koštica u plodu divlje ruže koji je nama poznat kao šipurak/šipak, i ono jeste po hemijskom sastavu lipidno.
    Zato ja ne osećam miris ruže jer zapravu ovo ulje nema veze sa tim uljem koje miriše na ružu, potpuno dve različite stvari i ovo lipidno je možda i korisnije za našu kožu.

    OdgovoriIzbriši