Brand focus: Essence

09:18:00

Dobrih i povoljnih drogerijskih proizvoda nikad dosta i nikad nije kasno da se o nekim proizvodima piše, iako su predstavljeni za sezonu proljeće/ljeto. Još uvijek su u prodaji! Potpuno je jasno da Essence postaje ozbiljan drogerijski brend, što se svakako može vidjeti iz noviteta koji svakodnevno pristižu i koliko pažnje posvjećuju unapređenju kvaliteta. Ovo uvijek ističem jer zaista posvećuju pražnju unapređenju prooizvoda. Od brenda kojeg sam zaobilazila prije nekoliko godina, danas je brend ispred čijeg stalka uvijek završim.



Essence Blush ball Peach Candy

Ova loptica je trenutno nešto najsimpatičnije što Essence ima na stalku! Možda djeluje pomalo neozbiljno, ali uopšte neće razočarati svojim rezultatom. Iako na swatchu djeluje kao da ima shimmer i da će se presijavati na licu, to ipak nije slučaj. Posjeduje jako malo shimmera koji će lijepo izgledati pružajući blagi sjaj jagodicama. Zadovoljavajuće je pigmentacije i na svjetlijem tenu može se i pretjerati, ali zahvaljujući jednostavnom blendanju i to se može popraviti. Prilikom blendanje gubi se malo boje, pa je potrebno ponavljati. Trajnost je solidna, taman da do kraja radnog vremena ne treba popravljati :) Pošto sam ja ljubitelj slabije pigmentovanih rumenila, tako uvijek samo malo osvježim jagodice s ovom zanimljivom nijansom roze i blago koraljne.



Essence The velvets Smooth caramel

Mislim da je ovo najnježnija Essence sjena koju sam imala priliku probati! Baršunasta na dodir, no pri tom i blago praškasta, ali ništa što bih uzela kao manu. Sadrži jako sitni shimmer koji nije upadljiv i toliko vidljiv, te jako lijepo posluži za ekekat "odmornijeg oka". Pigmentacija me najviše iznenadila! Za ovako svijetlu nijansu, pigmentacija je odlična! Iako se prilikom blendanja jedan dio gubi, ipak se može lijepo nadograditi. Nijansa za kojom često posežem i definitivno najbolje Essence mono sjenilo koje sam probala!



Essence Soft touch mousse korektor #Soft beige

Iako sam uvijek bježala od mousse proizvoda jer nekoliko koje sam probala imali su jako ružan rezultat na suhom licu, ipak sam Essence korektoru pružila šansu. I drago mi je zbog tog jer ovaj korektor u tankom sloju nanešen neće dovesti do isušivanja ili ružnog izgleda, a pri tom će sasvim dobro prekriti podočnjake koji nisu mnogo izraženi. Trajnost je dosta dobra, ali pod uslovom da se fiksira puderom u prahu ili kamenu. Najvažnije kod ovog korektora je da ne treba pretjerivati s količinom jer nadogadnjom neće pružiti jače prekrvanje, nego postići kontraefekat i neće biti baš lijep prizor na licu kad se uvuče u borice. Uz dobru hidrataciju područja oko očiju prolazi i ovo je jedan sasvim solidan korektor. Posebno ako nemate problem sa suhim područjem oko očiju.


2in1 eyeshadow and liner

Od svih proizvoda iz ovog posta, ovaj mi se najmanje sviđa. Iako sam probala neke druge nijanse u dorgeriji koje su djelovale dosta bolje, ova ipak stoji neiskorištena. Nikako mi se ne sviđa tekstura koja na kapku postane voskasta i nikako ne mogu lijepo izblendati. Nisam mogla iskoristiti ni kao bazu ni kao sjenu, jednostavno bi djelovalo kao da se peruta na kapcima i da imam šminku od prošle noći. Može biti da je do suhe kože s kojom ovaj proizvod baš i ne želi da surađuje, ali naše druženje nikako nije bilo moguće.


Glossy stick

Iako bih uvijek prije obratila pažnju na mat ruževe u olovci, ovdje sam jako zavoljela rezultat koji pruža ovaj proizvod. Očekivala sam da je riječ o sjajnijem završetku kako ime sugeriše, no ipak je riječ o nekoj polumat završnici koja je savršen izbor za dan ili kad ne želim ništa intenzivnije na usnama. Sviđa mi se nijansa koja prolazi baš uvijek, blago naglašene usne i ugodan osjećaj na usnama. Ne može se pohvaliti trajnošću, ali ako uzmemo u obzir praktično pakovanje, onda popravljanje neće predstavljati nikakav problem.



*PR poizvodi

You Might Also Like

0 komentari