Summertime freshness

10:53:00

Dok su mnogi nestrpljivo čekali ljeto, ja sam već od prve jače zrake sunca priželjkivala da bude što blaže i kraće. Nešto kao prošlo koje je bilo baš po mom. No, ne može uvijek sve kako želimo, posebno kad su godišnja doba u pitanju, pa sad u hladu s flašom vode provodim dane i križam preostale na kalendaru do dolaska divne jeseni. Završavam sa javnom žalopojkom na račun moje mržnje prema ljetu i prelazim na nekoliko proizvoda koji koži olakšavaju na visokim temperaturama. Sve sam svela na minimum jer toplo vrijeme i šminka baš nikako ne idu zajedno i na kraju ne želim da izgledam kao svijeća koja se topi.


Kako je svakodnevno tuširanje više puta na dan neophodno, tako istovremeno ostavi i trag na koži. Nekoliko dana nisam mogla ni zamisliti bilo kakvu kremu na sebi, ali suha koža ne pita zašto ili je li meni vruće, pa sam se morala brzo snaći i pronaći nekoliko proizvoda s kojima ću preborditi ljeto. U naziv posta sam mogla dodati i budget friendly jer su sve proizvodi koji su pristupačni i koji vas neće lupiti po novčaniku. Lako su dostupni, pa nema potrebe dugo čekati. Okupila sam nekoliko meni dragih, pa hajde da vidimo šta to preporučujem za ovo ljeto.


Sve počinje s tuširanjem, ali dobrim hladnim tuširanjem da osjetim toliko željenu zimu na koži :D Dobro, neću opet kukati. Hladna voda u kombinaciji s Avon Citrus gelom za tuširanje sigurno će rashladiti vas, ali i vaša čula jer je koliko sam uspjela primijetiti ovdje riječ o, ako ne najsvježijem, onda sigurno jednom od svježijih gelova za tuširanje koje Avon ima u ponudi. I prethodno ljeto bio je moj izbor, a ponovo se družim sa svježim mirisom citrusa koji opravdano ima u imenu dodatak razbuđujući.
Palmolive Thermal spa sigurno je favorit mnogih kad je tuširanje u pitanju, što zbog blagog pilinga, što zbog morskog mirisa. Od ovog ljeta u ponudi je još jedan gel za sitnim piling zrncima, ali ovaj put za ljubitelje voćnog mirisa. Palmolive Feel Glamorous je slatki voćni koktel kupine, burbon vanilije i pitaje. Za mene ovaj piling gel uopšte nije zanemarljiv jer zrnca sasvim dobro odrade posao blagog pilinga. Niste probali ni jedan od ova dva? Ljeto je pravo vrijeme za to!
 Kad sam kod pilinga,već neko vrijeme sam vjerna pravom ljetnom pilingu - Avon Amazonian Treasures. Miris svježih acai bobica, ljubičasta masa, ljubičasta voda nakon pilinga i sitna zrnca sa jako dobrim efektom za njegu kože - još nešto trebam? I ne isušuje, ne iritira, a koža njegovana.

A ljeto je pravo vrijeme za kupke i izležavanje u kadi dok se ne pretvorimo u spužvu i voda ne nestane pod utjecajem vrućine :D Često izbjegavam pravu bogatu kupku, više je to samo za noge ili nešto malo vode kao za dijete :D A ako ste vi od onih koji uživaju u ovom ritualu, Avon ima novu kupku Juicy mango*, divnog tropskog mirsa. Ko ne voli miris sočnog svježeg manga, koji uz to pruža mnoštvo pjene? Ako i niste za kupku, onda prolazi i kao gel za tuširanje i uopšte ne vidim razliku osim navedene pjene. Mala mana je što će blago zatezati kožu, pa uglavnom koristim navečer jer tad mogu nanijeti losion, ali i zbog mirisa koji više godi pred spavanje.


E sad dio koji sigurno kod mnogih ljeti dobije otkaz prilikom njege kože. Mazalice! Zimi su sve lagane, ljeti sve teške, a nešto ipak moram. Tu je "ostavština" koju sam otkrila prošlo ljeto. Balea Ultra Sensitive Totes meer losion za tijelo je sve ono što za ljeto losion treba da bude. Veoma lagan s iznimno brzom apsorpcijom i sasvim dovoljnom dozom njege da koža ne bude suha ili zateguta. Suha koža traži nešto bogatije mazanje, dok za normalnu ovo sigurno može biti vjeran i dobar ljetni saputnik koji će pružiti prijeko potrebnu njegu.

A kad su temperature nemilosrdne, onda je tu Balea kremasto-uljni losion za tijelo koji se koristi pod tušem. Upoznati smo kako to funkcioniše - na vlažno tijelo i zatim isprati. Zimi je bio nedovoljan za suhu kožu, dok ljeti nanesem i sačekam bar 3-4 min. da koža što bolje upije. Čekanje nije mana jer ljeti boravak u kadi uopšte nije problem. A još iskoristim za glatko brijanje prije ispiranja :) Uglavnom, i dalje je ovo proizvod koji će bolje odgovarati normalnoj koži, no kupovinu sam ponovila jer s ovim losionom samo dodam malo "pravog" losiona za noge koje trebaju nešto hranjivije. Ostatak tijela je zadovoljan kako losion ispod tuša djeluje i nema isušivanja, što je najvažnije.


A što se tiče ljetne svježine pod pazuhom :D tu sam vjerna stickovima koji su neizostavni tokom cijele godine. Zimi skoro svaki može, dok sam ljeti najzadovoljnija Nivea powder touch i Rexona Shower fresh. Nivea Dry comfort sam probala čisto zbog promjene i sviđa mi se zbog neutralnog mirisa, ali i djelovanja. Štiti od znojenja i smrduckanja, ali ipak za nijansu bolje djeluje Powder touch. Ako nemate problem s prekomjernim znojenjem onda će bilo koji od ovih biti dobar izbor. A dezodoransi dolaze kao pojačanje i uspješno se bore protiv širenja nimalo prijatnih aroma :) Balea Fresh je novi dezodorans u Balea ponudi i ime u potpunosti odgovara. Svjež miris s nešto vrlo malo slatkog u sebi koji poprilično dugo ostaje na koži i sigurno sprečava od pojave neugodnih mirisa. Balea Fresh lime nije ništa manje vrijedan spomena, osim što se miris kraće osjeti, pa su ova dva moj izbor za svjež pazuh tokom ljeta :D Balea dezodoransi su jeftini, a po djelovanju razlika je neznatna s onim skupljim.

Jači parfemi ne dolaze u obzir i uvijek okrenem očima kad osjetim da je neko potrošio bola bočice nekog jakog parfema na ovim vrućinama. Godinama  uživam u čistom ozonskom mirisu Avon Pur blanca* toaletne vode. Sve ono što meni ljeti treba. Nikako napadna, uvijek ugodna i blaga, a tako čista i svježa.
Za osvježenje i  umirenje lica i tijela, uvijek i bilo gdje tu je Avene termalna voda. Prva termalna koju sam probala i s kojom nastavljam druženje mjesecima. Detaljnije o termalnoj možete pročitati ovdje.


Stopala ni ovdje neću zaboraviti, ali ovaj put s razlogom jer imam jedan super zanimljiv proizvod za njegu. Usput ću dodati i Avon footworks kupku* s mirisom peperminta koja će osvježiti i omekšati stopala. Zimi kupka za stopala ne dođe tako često na red, ali ljeti znam po 2-3 puta sedmično priuštiti dodatnu njegu stopalima. Svjež miris peperminta savršeno odgovara. Nije izostalo ni omekšavanje stopala, tako da je nova kupka iz Avona dobar ljetni izbor.

Ipak, zvijezda njege stopala ovih dana je novitet za noge koji predstavlja Avon. Nisam mislila da ću se ovako "zalijepiti" i obradovati proizvodu za stopala. Nešto slično nisam probala! Avon footworks hladeća pucketajuća sprej pjena* za stopala. U imenu ima svašta nešto, ali idemo redom. Nanosi se kao sprej, a na stopalima se pretvara u pucketajuću pjenu koja slabije hladi stopala. Zanimljivo :) Zatim se umasira u stopala, a upijanje je gotovo čim odmaknete ruku od stopala. Odmah možete u sandale ili papuče bez bojazni od klizanja. Nije naročito hidratantna i više je za svakodnevno osvježenje i slabiju njegu nezahtjevnih stopala. S vremena na vrijeme nakon što se losion upije dodam i malo kreme za stopala kako bih dobila više njege. Ali za privremeno osvježenje i simpatičnu njegu stopala, pjena dobro dođe.


*PR proizvod 


You Might Also Like

10 komentari

  1. Bez Avene termalne ne mogu ni da zamislim ljeto, a Avonov piling imam u zalihama :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Osjetljiva koža i termalna voda su veliki prijatelji bez obzira na godišnje doba :D Razumijem zašto imaš zalihe Avon pilinga! :))

      Izbriši
  2. U potpunosti dijelim tvoja osjećanja prema ljetu :-D i jedva čekam zimu da se konačno našminkam k'o čovjek

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se razumijemo na ovim vrućinama :D Sve je lakše kad jesen dođe, dok zimu jedva čekam i nadam se da ove godine neće proći bez snijega. I to je to, da se konačno našminkam xD

      Izbriši
  3. Bas dobra ideja za post i super post :). Ja obozam sunce i toplo vreme ali ne volim vrucinu - ko ce mene razumeti? :D Imam isti problem kao ti sto se tice mazalica za telo pa mogu da ti preporucim iz svog iskustva Eveline 3u1 Argan Oil hranljivi InShower, bas sam o njemu pre neki dan pisala. Nakon tusiranja nikakvi losioni, nikakve kreme, samo mi taj inshower legne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, baš mi je drago da ti se sviđa :) Nemam ništa protiv malo (samo malo) sunca ako vrućina izostaje, tako da razumijem :D
      InShower samo ljeti dobro dođe, dok zimi mogu da uživam u mazanju koliko god želim i to je još jedan razlog zašto jedva čekam hladnije vrijeme. Nekako sam zanemarila Eveline proizvode za tijelo zbog sastojaka, ali dobro je znati da nešto djeluje na ovim vrućinama, pa se ponekad može progledati kroz prste. Hvala na prijedlogu ;)

      Izbriši
  4. Odlicne tusiralice, Palmolive kao i Avon Senses gelove za tusiranje obozavam i meni su se pokazali kao najbolji izbor za vrele letnje dane. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljeti se traže što svježiji mirisi, a Avon i Palmolive imaju baš dobar izbor, pa su moj izbor već nekoliko godina :)

      Izbriši
  5. e ova Avon footworks hladeća pucketajuća sprej pjena za stopala mi djeluje kao prefora proizvod :D
    i ti i MeteoBeauty ste me namamile s Avon Citrus gelom za tuširanje i nadam se da ću ga ovo ljeto isprobati, iako i sama jedva čekam da prođe :D
    super post <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nešto potpuno drugačije od svega što sam probala za stopala i sigurno najzanimljivije. A kako baš često koristim, ne vjerujem da će još dugo.
      Pridruži nam se, pa provjeri dok ljeto traje o kakvoj svježini pričamo ;)
      Hvala <3

      Izbriši