Proizvod mjeseca: Weleda regenerativni serum od nara

13:16:00

 Vrućine zbog kojih se gubi volja za životom, ne djeluju nimalo ohrabrujuće da se družim sa šminkom, pa je sve svedeno na minimun. Problem je nastao kad od vrućine nisam mogla koristiti kremu za lice jer se čak i krema topi, stvara masniji osjećaj i naravno, uopšte nije lijep prizor. Kako imam suhu kožu koja vapi za hidratacijom i ne zanima je da li je meni vruće, nisam mogla dugo izbjegavati upotrebu kreme na dnevnoj bazi. U zalihama dolazim do Weleda seruma i bez očekivanja počinje naše druženje. A tako je najbolje. Već nakon nekoliko upotreba nestrpljivo sam čekala da s vama podijelim zaista vrijedno otkriće kad su serumi u pitanju.



 Weleda regenerativni serum od nara (oko 37 KM 30 ml) počiva na holističkim osnovama prirodnih Weleda proizvoda. Weleda nudi certificiranu prirodnu kozmetiku, bez umjetnih mirisa, bojila ili konzervansa i bez tvari baziranih na mineralnim uljima. U harmoniji sa čovjekom i prirodnom - kao što njihov logo kaže. Lagano distanciranje od krema za vrijeme ljeta i upotreba seruma je zbog jednostavne činjenice - serumi su mnogo više koncentrisani od krema i sa mnogo više aktivnih sastojaka, a  koži će pružiti bržu i efikasniju njegu. I uglavom je u pitanju brža apsorpcija.

 Antioksidativna njega kože prati prirodni proces starenja. Sa dragocjenim sastojcima nara i zlatnog prosa uzgojenih organski, ovaj serum smanjuje pojavu bora, zateže kožu i podstiče regeneraciju. Antioksidativna aktivnost organskog nara štiti kožu od slobodnih radikala. Intenzivna njega sadrži efikasne prirodne supstance sa promptnim efektom. Sok nara djeluje kao prirodni čistač. Nanešen dnevno, ovaj serum ojačava strukturu kože i aktivira obnovu ćelija, smanjuje bore i zateže kožu, trenutno daje vlažnost koži, unapređuje elastičnost i gipkost. Antioksidativna aktivnost štiti kožu od slobodnih radikala.


Prije ovog seruma nisam imala priliku probati proizvod koji bi mogao uspješno ispuniti potrebe svih tipova kože. Zvučalo je skoro pa nemoguće da jedan proizvod odgovara masnoj i veoma suhoj koži. Ali, upravo takav je Weleda serum.
Svojim karakteristikama izdvojio se kao najbolji proizvod za ljeto, a sve počinje i leži u tajni njegove formule. Rijetka tekstura, kombinacija više vode i manje gela. Nemasna i iznimno lagana teksura, a ono njabolje je da apsorpcija uslijedi odmah po nanošenju. Pomislila sam da će krema biti potrebna, no sačekala sam da vidim kako će se serum samostalno ponašati na koži. Vrijeme je prolazilo, a ja nisam primijetila nikakve znakove zatezanja ili isušenosti kože. Jedino što sam primijetila je koža izuzetno glatka na dodir, matirana, ali ne i isušena. Odmah po nanošenju licu pruži blago zatezanje, koje ni u jednom trenutko nije neugodno, a vidljiva je i minimizacija finih linija i bora nakon nekoliko dana upotrebe.

Iako na osnovu svega navedenog djeluje kao odličan primer za puder, ipak sam jedno vrijeme izbjegavala koristiti samo serum. Uz serum je vidljiva ušteda kreme za lice jer bih sa samo 2-3 tačkice na licu koža dobila potrebnu dozu kreme. Kremu ne bih koristila uvijek nakon pudera, samo kad bih osjetila da joj je potrebno nešto više hidratacije. Vjerujem da bih zimi skoro pa uvijek morala posezati za kremom nakon seruma jer ipak za vrijeme hladnog perioda suha koža treba dosta bogatiju njegu. A masna, pa i mješovita koža bi vjerovatno mogle proći samo sa serumom. Uglavnom, svi tipovi kože bi se dobro "snašli" sa serumom.

Na kraju sam ipak probala kombinaciju seruma i pudera. Serum obavi funkciju primera za šminku, pripremi lice za glatko nanošenje pudera, a zatim će odlično čuvati puder na vrućinama. Na suhoj koži bolje surađuje s nešto hidratantnijim formulama BB krema ili pudera, dok bi mješovitoj i masnoj koži sigurno bio veoma dobra  podloga za puder uz pohvalno matiranje kritičnih dijelova, a istovremeno pruža i potrebnu hidrataciju. Da me ne shvatite pogrešno, odgovara on samostalno i suhoj koži, samo s vremena na vrijeme ipak treba dodati malo više njege, npr. ako je puder mat.
Da odlično čuva puder svjedoči i to što kada upijem višak znoja papirnom maramicom (obična maramica, ne blot papirići), na istoj puder ne ostaje. A samo sam jednim laganim slojem blago matirala puderom u kamenu. Jednom sam, čisto za informaciju više, prije odstranjivanja šminke umila lice, zatim posušila tapkanjem maramicom i... ne, puder nije ostajao na maramici!




Serum je blagog i dosta neutralnog mirisa, tek će malo doći do izražaja nar, te ima malo i nešto osvježavajuće u sebi. Očekivala sam miris alkohola jer se isti nalazi na drugom mjesto, ali to je izostalo. Protivnik sam alkohola u kozmetici za suhu i osjetljivu kožu, no kad je riječ o prirodnoj kozmetici malo sam popustila. Prije svega riječ je o blažoj varijanti alkohola koja služi i kao konzervans. Trenutno je nekoliko prirodnih proizvoda koje koristim za lice s alkoholom, no nemam nikakve negativne reakcije osjetljive kože, naprotiv. Ovaj sastojak u konvencionalnoj kozmetici kod mene bi veoma brzo iritirao kožu, no s prirodnom kozmetikom moja koža u harmoniji čak i kad ima alkohol.

Weleda serum je namijenjen za regeneraciju kože u dobi 40+ što meni s mojih 25 uopšte nije prepreka za upotrebu seruma. Željela sam probati antioksidativnu i regenerativnu moć, te učinak hvaljenog nara, a smatram da prirodni sastojci ovog seruma uopšte nisu ograničeni na određenu starosnu skupinu i da je serum primjeren već za žene u dvadesetim godinama. Prevencija protiv bora i isušenosti kože nikad nije na odmet. Ne bih o borama, jer iste nemam i ne vjerujem u čudotvorne efekte, ali vjerujem da u prevenciji leži ključ smanjenja pojave bora. A što se tiče isušenosti kože, ovaj serum na ovom polju izuzetno dobro djeluje i otkako koristim serum, problem sa suhom kožom nisam imala.
Osim soka nara, svoj udio u aktivnom djelovanju pružili su i sok aloje, proso, ekstrakt trnjine.


Ovo je do sad sigurno najbolji prozvod za ljeto i njegu kože na vrućinama koji sam probala. Već sam spominjala da je moja koža suha i veoma osjetljiva, a kad pronađem proizvod koji svojim djelovanjem ispuni sve potrebe kože bez bilo kakvih mana, a teško dolazim do ovakvih proizvoda, onda možete shvatiti zašto sam oduševljena. Serum koji je u svom djelovanju objedinio hidrataciju, matiranje i služi kao odlična podloga za šminku, sigurno je vrijedan pažnje, ali i troška :) Zahvaljujući serumu dobila sam prijeko potrebnu njegu i vlažnost za kožu, a njegova ugodna i nemasna formula su se pokazali veoma dobro za ljeto.

You Might Also Like

6 komentari

  1. Gdje se mogu kupiti ovi proizvodi? Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Weleda proizvode možete pronaći u svim bolje opremljenim apotekama, a na linku ispod nalazi se spisak prodajnih mjesta u BiH :)

      https://www.facebook.com/weleda.ba/app_190322544333196

      Izbriši
  2. Dopada mi se opis seruma i to kako govoris o prevenciji, takodje mislim da je ista najbitnija. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Koristila sam ga ali nisam odusevljena. Nekako mojoj kozi nije prijao, a narocito ne kao podloga pre pudera :( Bilo je samo daj da ga sto pre potrosim. Plus, nisam zadovoljna ni pumpicom- uvek je izlazilo vise proizvoda nego sto mi je bilo potrebno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A joj, baš mi je žao što serum nije ispunio tvoja očekivanja. U mom slučaju je pravi ljetni proizvod koji rado koristim :) Pa kad neće, onda neće - ni pumpica nije bila po tvojoj volji :) Vidiš, meni je bila dobra, a koristila sam pola pumpice za jedno nanošenje i onda ponovim s još pola da utvrdim gradivo, pa tako da nikad nije izašlo više nego što treba.

      Izbriši