Essence & Catrice maskare na testu

12:21:00

Može li šminkanje proći bez maskare? Skoro da ne može jer bez završnog dodira maskare kao da nešto nedostajeje. Na sreću, danas je ponuda maskara raznolika, kako s cijenama, tako s brendovima, pa za svakog i svačiji džep ima nešto. A od toliko maskara meni je uvijek problem pronaći jednu koja će ispuniti sve moje zahtjeve i odgovarati trepavicama. Dobro, uspjela sam pronaći nekoliko koje su meni veoma drage, ali potraga je dugo trajala. Cjenovno prihvatljiv rang je uvije dobrodošao, a maskare iz ovog posta ove su upravo takve. Nema potrebe za mnogo uvoda, nego odmah prelazim na stvar i predstavljanje četiri maskare.





Essence Lash Princess vs. Essence False lash effect


Essence Lash princes volume maskara (5,85 KM) bila je gost na mnogim blogovima i većina recenzija se svodila na jedno - dobra, jako dobra maskara, dok su neke cure išle malo dalje i dale maskari obećanje da će kupovati sve dok se proizvodi. E kako onda ne poželjeti probati takav proizvod? S velikim očekivanjima probala sam i moram biti iskrena i reći da nisam ni u pola oduševljena. Iako ne obećava, očekivala sam bar malo duže trepavice, no to je izostalo, ali također ni volumen nije bio mnogo vidljiv. No, nije da sam razočarana jer je ovo na kraju maskara za lagani dnevni look koja će lijepo "počešljati" trepavice, nema grudvica i neće se trusiti - neko i ovo voli. Ali za novu kupovinu ovo nije dovoljno, poprilično me ostavila ravnodušnom.


S manjim očekivanjima probala sam nastavak Lash Princess priče i na red je došla Essence Lash Princess False lash effects (6,85 KM)maskara. E, ova je drugačija i odmah mi se svidjela. Vidljivo produži trepavice, a i volumen je prisutan, boja je baš crna. No s ovom je potrebno mnogo pažljivije rukovati. Zbog oblika četkice koja se prema vrhu lagano sužava i kratkih dlačica, pokupi dosta maskare i ako se višak ne odstrani dobiju se grozne grudvice, a samim tim i preslikavanje na kapak. No, kad se taj višak odstrani (čistom četkicom) ova maskara je vrijedna kupovine i obećanje lažnih trepavica je jednim dijelim ispunjeno i dužina je vidljiva :)


Essence Lash Princess vs. Essence False lash effect




Catrice Glamour doll vs. Catrice Jet Lash speed volume


Catrice Glamour Doll Curl & Volume (8,35 KM) na prvu upotrebu nikako se nije činila obećavajuće. Kako je jako vlažna preslikavala se na kapak i ono najgore, nakon samo 2-3 sata završila bi ispod oka sa užasnim crnim tragovima. Nešto kao smokey eye u nestajanju ili nakon kupanja. Pruža volumen, ali taj volumen prati nikako lijep izgled trepavica i izgleda kao da imam slojeva i slojeva, a od tog bježim jer je suprotnost urednom izgledu trepavica koji volim.

 Pružila sam joj šansu ponovo nakon nekog vremena kad se lagano osušila i izgleda mnogo, mnogo ljepše i lijepo definiše trepavice, ali obećano uvijanje uopšte nisam primijetila. I nije nešto što je strašno jer uvijek koristim uvijač jer svaka maskara ljepše izgleda. Iako maskara obećava volumen, ja sam dobila mnogo više na dužini nego na volumenu, ali ne mogu reći da volumen nije prisutan. Nikako na slikama nisam mogla prikazati dužinu i definiciju koju pruži trepavicama, pa iako izgleda slična Jet lash ipak je uživo mnogo ljepša i konkretnija.


Catrice Jet lash speed volume (oko 9,00 KM)- Četkica koja je istog oblika kao False lash, ali mnogo veća, odmah je djelovala obećavajuće jer s ovim četkicama najlakše počešljam trepavice i dobijem uredan izgled. Po djelovanju je i slična Lash Princess - lagano priduži, volumena skoro da nema, ali po pitanju definicije mnogo mi se više sviđa od Lash Princess. Razlog je u formuli koja je ugodnija i ne ukruti trepavice kao Lash Princess. Postojana na trepavicama, ne trusi se i ne preslikava, ali ipak nije jedna od onih maskara koje bih ponovo kupila. Razlog je što pruži samo malo boje i definicije trepavicama, a to baš i ne želim svaki dan. I uopšte nije Ultra black kao što je navedeno na ambalaži. Ipak je "obična" crna. I pored ovog, kao da nakon nekog vremena samo nestane s trepavica, bez ikakvih tragova :)





Moram priznati da mnogo više volim formulu Catrice maskra jer nemam osjećaj krutih trepavica, nego su nekako nježnije, ako ovo ima smisla :) i mnogo se jednostavnije uklanjaju. Razlog moje duge potrage za dobrom maskarom je upravo taj osjećaj da mnoge samo ukrute trepavice, a primijetila sam da ove maskare vole cure koje nanose nekoliko slojeva, odnosno da maskara bude baš vidljiva. A ovo je nešto što nikako, baš nikako ne volim.

Od ove četiri maskare od kojih svaka ima svoju manu, ali i prednost, jedina koju bih ponovo kupila je Essence False lash. Bez obzira na njenu malo zahtjevniju upotrebu i što je potrebno drugom četkicom počešljati za uredniji izgled, ipak vrijedi. Volumen i dužina baš kako volim, ništa previše, ali nije ni neprimijetna kao Catrice Jet lash. Glamour doll bi možda i mogla ponovo proći, jer čini mi se što se više suši to je bolja i manje se trusi, ali samo ako imam još nekoliko rezervnih kako bih mogla čekati da završi sa sušenjem :)


*PR proizvodi

You Might Also Like

16 komentari

  1. Ja nisam probala niti jednu od ovih maskara. Vec duže vrijeme koristim iste maskare i nekako nikako da probam nesto drugo. Pročitala sam puno dobrih stvari o Essence maskari, ali nakon ove recenzije ne vjerujem da cu je kupovati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ne propuštaš mnogo :) Dobro je kad imaš maskare koje voliš i koje ti odgovaraju, onda je lakše probati neke nove, pa ako ne budu nešto posebno, znaš koje su provjereno dobre. Žao mi je zbog Essence Lash princess ali potpuno sam ravnodušna na ovu maskaru, a očekivala sam mnogo više :)

      Izbriši
  2. Post je odlican, bas si se potrudila :). Probala sam narandzastu Essence ali obavezno cu kupiti i zelenu, ni meni nije bas ispunila ocekivanja, moram priznati. Jeste da lepo razdvaja i oboji trepavice, ali u mom slucaju to je bilo sve od nje. Inace, da odgovorim na tvoje pitanje na pocetku posta - ne, bez maskare to jednostavno nije to, maskara uvek zaokruzi celokupan makeup, bar ja bez nje ne mogu :D. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Oko narandžaste maskare se u potpunosti slažemo - ništa zbog čega bih ponovila kupovinu. Ne mogu reći da je loša, ali nije maskara kakvu volim. Nadam se da ćeš biti zadovoljnija sa zelenom.

      Koliko je maskara važna primijetila sam nakon što sam nekoliko puta zaboravila nanijeti, bilo mi je nešto čudno, ali tek kad sam trebala odstraniti šminku shvatila sam šta nedostaje i zašto nešto nije kako treba :D

      Izbriši
  3. Pakovanja su mi beskrajno zanimljiva..Nisam probala njihove maskare alli se nadam da cu to uskoro promeniti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pakovanja Essence maskara su baš upečatljiva i neće tako lako proći nezapaženo :)

      Izbriši
  4. Essence false lash mi je favorit i najbolja od svih ovih :-) Odličan post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam očekivala da ću biti zadovoljna False lash, mislila sam da se ne razlikuje mnogo od prethodne, ali kao i tebi, na kraju se pokazala kao mnogo bolja, kako od FL, tako i od obe Catrice.
      Hvala Ema <3

      Izbriši
  5. Probala sam samo Essence maskare i kod mene je obrnuta situacija, rozena princezica mi je odlična, dok mi zelena samo slijepi trepavice i daje dojam neurednog :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na kraju je važno da jedna odgovara, a naravno da nećemo svi pohvaliti istu maskaru :)

      Izbriši
  6. Odlična recenzija! Moram priznati da nisam probala ni jednu od ovih maskara, ali baš si me zaintrigirala. Pakiranja su krasna i što kažes ove Princess su baš upečatljivog pakiranja. Čim malo smanjim zalihu maskara probati ću neku od ovih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem :) Dobro je pa misliš na kupovinu nove maskare tek kad smanjiš zalihu :D

      Izbriši
  7. Došla sam da komentarišem oko moje najljepše <3 a kada su maskare u pitanju, niti jedna mi se nije previše dopala :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo ti dođi kad god hoćeš i s bilo kakvim komentarom :) <3
      Meni se bar jedna izdvojila i koju koristim, dok ostale imaju više mana nego prednosti.

      Izbriši
  8. Od ovih sam probala Lash Princess i Catrice Jet Lash. Essencova mi je dobra, ali ipak mi je bolja Maybelline Lash Sensational, nisam našla bolju od te :D Jet Lash je onako, dobra, ali nešto joj fali. Ne znam što da mislim o njoj, vrijeme će pokazati :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maybelline maskare nisu oduševile moje trepavice, ali Lash Sensational bi mogla dobiti nekad priliku, zanima me :) Slažemo se za Jet Lash - nije loša, ali nešto nedostaje :D

      Izbriši