Catrice, Essence - jedna paleta, druga paleta, treća paleta, četvrta paleta!

09:46:00

Na spomen riječi paleta i neobavezni dodatak nude nijanse, čokoladne, ljubičaste ili roze, raširiću oči i pitati: "Gdje, koja, koliko?" Pružiću priliku i mono sjenilima, ali palete imaju "ono nešto" i često onih nekoliko tricky nijansi koje zasjene ostale prisutne i koje će me samo tako, jednostavno i bez mnogo razmišljanja da li su mi potrebne, natjerati da odmah kupim ili stavim na listu za kupovinu. Dobro je pa u posljednje vrijeme pomno biram šta kupujem, inače bih davno kroz novčanik puhao vjetar. Nakon ovog, možete pretpostaviti koji sam beauty problemčić imala kad su do mene došle 4 palete u nijansama koje volim!


Ako bar malo pratite beauty novosti, vjerujem da vam nije nepoznata informacija o dolasku novih Essence All about... nudes/roses/greys/vitage/bronze paleta koje su objedinile lijepe nijanse raznih završetaka i za svakog i svačiji ukus ponudile nešto. Uvijek dobrodošla informacija je cijena, a prihvatljiva je i koštaju svega 8,45 KM za osam nijansi. Uporedo sa Essence i Catrice predstavlja novo pojačanje paletama - Chocolate nudes (oko 10,00 KM) i trio paleticu De Luxe Rose Vintouch (oko 10,00 KM). I nakon samo jednog pogleda na prethodno navedene, recite mi kako da zaljubljenicama u palete srce ne poskoči kad ih vidi? :) Do mene su prvo došle tri palete - De Luxe, Chocolate Nudes i All about nudes, ali da ne bih ostala bez All about roses koja mi se veoma svidjela, pobrinula se moja draga prijateljica sa bloga Il Rossetto Roso koja mi je s malom paletom izmamila veliki osmijeh na lice!



Davno sam probala Essence palete i nakon toga odustala od kupovine novih i izgubila zanimanje zbog jako loše pigmentacije i loše teksture. Ali dolaskom All about...,  moje interesovanje je ponovo poraslo za ovaj brend i njhova sjenila, ali nisam ponovo željela biti uhvaćena u zamku lijepog izgleda. I dobro je da nisu samo lijepe! Počevši od mnogo, mnogo bolje teksure koja više nije kredasta, praškasta i slabo pigmentovana kao nekad, nego imam dojam kao da se radi o potpuno novom brendu koji s onim starim ima malo dodirnih tačaka.

All about nudes je pravi primjer napretka i poboljšanja teksture. Dočekala su me jako nježna i kremasta sjenila, od kojih su tri sa shimmerom i pet mat. Savršen omjer, ako mene pitate, posebno jer jedna ovih shimmer više ide prema satenskom završetku. Najviše sam bila sumnjičava oko pigmentacije, ali nisam trebala! Iako nisu loše pigmentovana bez baze (što se može vidjeti na swatch-u) s bazom će biti pun pogodak i njhova pigmentacija će biti dosta dobra i jednostavno se može nadograditi uz lako blendanje. Isti je slučaj i sa All about roses paletom koja također nije zakazala s pigmentacijom, ali je veći broj shimmer nijansi, čak pet, dok su tri mat sjenila. Kod obe palete shimmer nijanse se truse, ne mnogo, ali ipak je prisutno i višak se uvijek mora odstraniti s kista i postepeno nadograđivati do željenog intenziteta. Ne sadrže sva sjenila istu količinu shimmera, neka manje, neka više, ali ni u jednom sjenilu nije krupan i napadan.

Ove palete nikako ne bih povezala za Essence paletama koje su nekad imali - napredak je odličan i mislim da ne pretjerujem kad kažem drastičan! All about nudes i All about roses se lijepo nadopunjuju i omogućavaju lijepe kombinacije. Ne, ne predlažem trošak nego samo kažem :)


Catrice Chocolate nudes - Nadala sam se da će nova Catrice paleta biti bolja od prethodnih i da će konačno obratiti pažnju na teksturu i poboljšati pigmentaciju, no ni ovaj put do tog nije došlo. Pohvaliću nijanse, lijepo su usklađene, kao i odnos mat i shimmer nijansi. Iako na swatch-u djeluje kao sasvim solidno pigmentovana, ipak za razliku od Essence traži više vremena kako bi se nijanse nadogradile. Osim pigmentacije, dosta me razočarala tekstura koja nije ni blizu Essence paletama. Imam dojam da je s ovom paletom nazadovala! 

Prvo sjenilo može proći kao sasvim solidan slabiji highlight u unutarnjem kutu oka sa svojim sitno mljevenim shimmerom, no uz opreznije nanošenje jer se trusi. Druga vanilla nijansa tvrda, veoma slabe pigmentacije i koristim za slabo izjednačavanje kapka nakon što nanesem bazu, treće taupe sjenilo kao i prethodno - tvrdo, veoma slabo pigmentovano i jako slabo nadogradivo, no može se iskoristiti za pregib, zatim dvije shimmer nijanse mnogo bolje teksure i najbolje u ovoj paleti, solidne pigmentacije, a za kraj topla smeđa nijansa dosta kredasta i suha, ali pigmentacijom nije tako loša i može se nadograditi. Pohvalno je što se mat sjenila upšte ne truse, dok shimmer traže pažnju jer su mekša i shimmer zna bježati s kista.

Iako se paleta može iskoristiti za jednostavan dnevni čokoladni look s daškom zlatne u sebi, ipak Catrice još treba poraditi na ovim paletama! Tekstura, a posebno pigmentacija trebaju mnogo bolju formulu od trenutne. Essence je to odlično napravio i njihovim paletama dajem mnogo više bodova jer su navedene stavke zaista napredovale i ne mogu se porediti s prethodnim paletama!

Za razliku od Chocolate nudes, De Luxe trio 030 Rose Vintouch zaslužuje mnogo više pohvala! Tri pečena sjenila vrijede ovih 10-ak KM koliko koštaju i uvijek bih prije dala preporuku za De Luxe umjesto za Chocolate nudes. Razlog je prije svega pigmentacija, a zatim i teksura. Trio je pigmentacijom neuporedino bolji, ali i samom teksturom - pečena, svilenkasta, jednostavna za blendanje uz lijep završni izgled na kapcima koji se može pohvaliti dugotrajnošću (s bazom) te jako, jako malim gubitkom boje. Do željenog intenziteta je veoma lako, te malo opreza nije na odmet jer se može i pretjerati, posebno s trećom nijansom koja je jako dobro pigmentovana. Prvo sjenilo, bijelo s jako malo roze u sebi, ima satenski zavšetak, drugo svjetlije ljubičasto sa sitnim shimmerom i najtamnije je ljubičasto koje kombinuje slabiju mat, a više satensku završnicu - tri lijepo usklađene nijanse koje se mogu međusobno kombinovati i ovaj trio nudi sve što je potrebno za kompletan look.


*PR proizvodi

You Might Also Like

20 komentari

  1. Meni su sve prelijepe. Od Essence sam uspjela uhvatiti Vintage i Roses i bas mi se dopadaju. Sada cekam merry berry :D

    A sto se tice Catrice ovu chocolate nudes paletu svaki dan koristim. Za posao mi je savrsena, taj neki dnevni jednostavni look odradi odlicno. Ali za vecernji tesko :D

    Ovu trio paleticu nisam probala, ne vjerujem da cu, ali je tako lijepa i dopada mi se.

    Divne fotke! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To da, sve tako lijepo izgledaju! Mislila sam da je zelena nijansa u Vintage paleti intenzivnija, ali uživo me nije oduševila. Lijepe nijanse, ali nešto što već imam, tako da nisam kupila. Još nisam vidjela kako izgleda All about bronze, a zanima me, zanima :D

      Catrice paleta je baš tako kao što kažeš - jednostavan dnevni look, a dalje od ovog baš i ne ide. Ali opet sam više naklonjena Essence All about nudes kad je u pitanju navedeni look.

      Hvala mnogo za fotke <3

      Izbriši
  2. Catrice Chocolate nudes nisam probala, a ovaj trio je i meni fantastičan. A essence all about su mi odlične, ustvari probala sam samo nudes, greys mi ne stoje nikako, pa nisam ni pokušavala :-) Slažem se sa Sabinom za slike, super su!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 5+ za Catrice trio! Baš sam iznenađena promjenom koju je Essence napavio s paletama jer nisam očekivala ništa posebno. All about nudes ima sve nijanse koje volim, a potpuno sam ravnodušna na greys, jer za razliku od nudes, ovo nisu moje nijanse :)
      Hvala, hvala :)

      Izbriši
  3. Meni je Chocolate nudes super za moje potrebe, a i ove ostale su predivne.. Volim ih sve haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je prava ljubav prema paletama - sve volim, sve koristim :D
      Chocolate nudes se može iskoristiti, posebno ako se kombinuje s nekom drugom paletom ili mono sjenilima, ali ima tu mjesta za poboljšanje teksture, a posebno pigmentacije :)

      Izbriši
  4. Meni ove De Luxe nijanse izgledaju prelijepe,a pakovanje je bas slatko,favorit! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. De Luxe je odlična mini paletica, a nijanse su baš za jesen ili zimu :)
      Podsjetila me kako sam nekad voljela ljubičaste nijanse i da je vrijeme da se ponovo malo više družimo :))

      Izbriši
  5. Imam pola od tvoje četiri paletice :D Essence Nudes je nešto divno i baš sam se zaljubila u nju, tako da planiram nabaviti još koji iz te linije All About. Catrice Chocolate Nudes mi je dobra za dnevni look, ali obavezno s bazom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ljubiteljima nude nijansi nije teško da se zaljube u Essence All about nudes paletu kad je ovako divna :)) Čokoladna bez baze ne dolazi u obzir!

      Izbriši
  6. Od Essencea imam bronze i nudes i sviđaju mi se, no skužila sam da mi nekako ostaju zanemarene pored drugih sjenila. Catrice nisam isprobala i preskočit ću, mislim da ne treba pretjerivati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Voljela bih da mogu reći da koristim svaku paletu koju imam ili mono sjenilo, ali nisam, uvijek nešto mora biti zanemareno, tako da razumijem :) Ne propuštaš mnogo kad je Catrice u pitanju.

      Izbriši
  7. Meni je chocolate nudes donekle ok, ali mi je presvijetla, tj. fali mi jedna tamna smeđa, boja tamne čokolade, kako bi potamnila vanjski kut oka. Uvijek ju kombiniram sa takvim jednim sjenilom.

    Essence još nisam isprobala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Chocolate nudes može proći, nije baš za odbaciti, ali uvijek joj može pomoći neka druga paleta ili mono sjenilo bolje pigmentacije, kako bi se što bolje iskoristila.

      Napravi jedan brzinski swatch, samo da vidiš kako su Essence sjenila nježna i kako su mnogo bolja nego prije :)

      Izbriši
  8. Ova Essence Nudes paleta je fantazija :)
    Pogledaj moj blog: http://raj-sminke.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad dosta dobrih nude nijansi, uvijek dobro dođu!
      Dolazim u posjetu :)

      Izbriši
  9. Za Bozic sam dobila all about nudes i all about grays :)
    I nadam se da ce me odusevit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma šta čekaš, odmah probaj :))
      Mislim da se nećeš razočarati ;)

      Izbriši