Ulje čajevca za bubuljice? Da, ali oprezno!

12:13:00

Kako su nam danas mnoge informacije na dohvat samo jednog klika, tako se mnogi prilikom raznih tegoba obrate Dr. Google za pomoć. I tamo pronađete mnoštvo savjeta, razna iskustva, preporuke, sve što vam treba ili ne treba. Sasvim sigurno znam da su mnogi u želji da se što prije riješe bubuljica, potražili rješenje surfajući i došli do informacije da ulje čajevca uspješno uklanja bubuljice. I znam da su mnogi stali ovdje, a zatim otišli u kupovinu po ulje australijskog čajevca kako bi što prije počeli sa upotrebom. No, ovo ulje nije tako bezazleno i prije upotrebe potrebno je znati nekoliko informacija kako ne bi napravio više štete nego koristi.


Eterično ulje čajevca ima jako antibakterijsko i antiseptičko djelovanje, a na koži (posebno osjetljivoj) može djelovati kao jak iritans. Istraživanje koje je rađeno na liječenju blagih do umjerenih akni, poredilo je djelovanje čajevca sa benzoil peroksidom, a rezultati su pokazali da oba pokazuju značajan rezultat prilikom liječenje akni iako je čajevac malo kasnije djelovao, ali zato je manje neželjenih reakcija zapaženo kod osoba koje su koristila čajevac. Čajevac pozitivno djeluje kod vaginalnih tegoba, peruti, tegobe kože, uboda insekata... Ali, svaka od ovih tegoba ima svoj specifičan način primjene i nikako ne bi trebalo koristiti na svoju ruku nego se prethodno posavjetovati sa stručnjakom.

Ono što je jako važno znati je način na koji se primjenjuje ulje, posebno na koži. Njegova samostalna primjena na "golu" kožu može izazvati jaku reakciju kože kao što je crvenilo, isušivanje, perutanje kože, nadraženost i neugodno peckanje. Neće djelovati bolje, brže i jače ako 10 kapi nanesete na kožu i to nekoliko puta na dan. Može samo nadražiti kožu i napraviti još jedan problem pored bubuljica - suha, perutava, crvena i oštećena koža. Potrebno ga je miješati s baznim uljima, a ovo je jedan od načina kako pripremiti: U bočicu od 30 ml pomiješti vodu i ulje (npr. badem, jojoba), dodati 12 kapi ulja čajevca, te prije svake upotrebe dobro promoćkati i nanositi na lice blaznicom. Izbjegavati područje oko očiju jer čajevac može iritirati oči. Ovako pripremljen može se koristiti kao tonik za kožu protiv bubuljica.



Način na koji sam ja često koristila bio je jednostavan: prethodno bih umasirala ulje badema i sačekala da se malo upije, a nakon toga na šatapić za uši nanijela ulje i zatim na bubuljicu, što je moguće više izbjegavajući okolno područje. Problem sam imala kad se pojavilo 4-5 bubuljica jedna do druge i kad sam jagodicom prsta nanijela čajevac - uh, ovo je bilo bolno! Iako nisam pretjerala s količinom, područje zahvaćeno bubuljicama strašno se zacrvenilo, a zatim prešlo na obraze koji su veoma osjetljivi. Do ovog je došlo zbog moje zaboravnosti prethodno da nanesem ulje badema. Nakon toga, nikad više nije došlo do zaboravnosti :) Iako bi svi voljeli da bubuljice nestanu preko noć, ovaj proces ipak traži vrijeme i strpljenje, a čajevac je, koliko sam primijetila, dobar za blaže i umjerene bubuljice dok za neka ozbiljija stanja i upale kože treba prije svega stručna pomoć, te neki mnogo bolji proizvodi čiji je izbor na tržištu danas dosta dobar.

Kako ulje čajevca dezinficira, koristila sam ga za čišćenje tastature laptopa ili mobitela. U par poteza sve čisto i sjajno :) Čajevac je svestran proizvod, ali prilikom upotrebe dobro se raspitajte za primjenu i kao sva eterična ulja nikad na svoju ruku! Smjernica koju sam dala u ovom postu za upotrebu čajevca je jednostavna i ne traži neko posebno znanje, nego samo malu upućenost kako na najbolji način iskoristiti ulje bez da dođe do negativne reakcije kože ili posljedica, s nadom da će bar nekog odvratiti od nanošenja na golu kožu i na veću površinu.

You Might Also Like

16 komentari

  1. Meni je ovo spas, ali ga mijesam sa Avene Cleanance Gel Soapless Cleanser-om. Samo 5-6 kapi kada navecer perem lice, ako je problematicno - ako nije, onda preskocim ulje. Ruze me stalno, smeta familiji jak miris u kupatilu iako bude bocica otvorena doslovno 5 sekundi :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni u posljednje vrijeme kad se spremaju ženski dani veselja xD iskoče mali crveni, pa tad čajevac dođe na red da pomogne. Uh, pričaj mi o mirisu! Kako samo moja mama mrzi miris i kaže da usmrdim stan i da je miris probudi koliko je jak :D A ja sam nekako navikla xD

      Izbriši
  2. Ja sam koristila nerazblaženo i to samo u situacijama kad mi iskoči neka dosadna, velika, crvena, potkožna bubuljica pa mi ne da da spavam kako boli. E u tom slučaju sam štapićem za uši stavljala ulje direktno, ali samo na to mjesto, nikako da se mackam i trackam svuda... I pomagalo je. Sad mi više ne treba, da kucnem o drvo, lice mi je u onom najgorem periodu skroz OK ali slažem se da se treba malo i informisati prije korištenja bilo čega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, upravo tako, direktno na neku veliku dosadnu bubuljicu ponekad može, ali na veće površine nikako! Kuc, kuc i od mene, da što duže budeš zadovoljna izgledom lica :)

      Izbriši
  3. Ja sam mužu zamutila u 100ml 7 kapi, baš pratila uputstvo, i maže se stalno. Ali ubi miris. Njemu na čelu izbacuju. Ja nemam bubuljice, tako da ne koristim. Ali imam druge bitke sa kožom. Dobro je i na blaznicu staviti deset kapi ulja čajevca i 10 kapi ulja mente i staviti u malu teglicu i držati u frižideru. Kada je začepljen nos ili sinusi samo pomirišeš par puta na dan i prodje, valjda. Nisam probala, ali obzirom da znam kako miriše, nije mi isključeno da sve pročepi :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda jednog dana kažeš da ti miris ne smeta, a do tad izdrži nekako ako je muž zadovoljan kako djeluje :) Dobro je ako u kombinaciji s mentom ne dominira čajevac, ako menta bar malo ublaži, a mislim da zajedno mogu napraviti dobar posao kad je začepljen nos. Dovoljno je samo onu bočicu pomirisati i nos neće dugo biti začepljen xD

      Izbriši
  4. Sve o cemu pises je tacno.Cajevacima snazna antimikrobna svojstva, kako antibakterijska, tako i antigljivicna(kao i ulje od lavande, eukaliptusa i neka druga ulja). U toku je veliki broj klinickih studija za ispitivanje antimikrobnih svojstava ovih ulja, a sa ciljem zamene parabena kao kozervanasa u kozmetici. Ukoliko se ne stavi na ulje-nosac, kao i uglavnom svako drugo koncentrovano biljno ulje, napravice iritaciju koze (poseban oprez sa ulima citrusa). Pravljenje uljano-vodenog losiona od vode i noseceg ulja, u koji je stavljeno 10 kapi ulja zvuci kao dobra ideja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eterična ulja uopšte nisu bezazlena kako se možda na prvu čini, ipak traže dozu opreza i savjetovanje sa stručnjacima kako bi se na najbolji način iskoristili i kako bi što bolje djelovali na određeni problem. Sigurno da niko ne želi bilo kakve iritacije na koži, a da ne bi došlo do ovog, onda treba dobro provjeriti šta želimo staviti na kožu.

      Izbriši
  5. Inace nemam bubuljica i nemam iskustva sa ovim, ali moj momak ima i mogla bih mu preporuciti da proba ovo. Odlican post.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ga miris neće odbiti od upotrebe :))
      Hvala Sabina <3

      Izbriši
  6. Ja imam masnu kozu,pa sad ne znam bili mi pdgovaralo ovo ulje?

    OdgovoriIzbriši
  7. Nista mi ne pomaze,imam hormonske akne i lice mi je grozno. Sta da koristim zna li netko?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probajte sa Skintegrom. Imaju odlične proizvode za liječenje akni. :)

      Izbriši
  8. Znate li da li bi pomoglo kod virusnih bradavica na rukama kod djece??

    OdgovoriIzbriši
  9. Kod liječenja herpesa pomaže uistinu.
    Ja od kada znam za sebe muku mučim sa ovom infekcijom 😡.
    Ulje čajevca nanosim direktno na zahvaćeno područje, svrbež nestaje, ne nastaju novi vodeni mjehurići, a nastali se suše velikom brzinom. Bravo za čajevac 😊

    OdgovoriIzbriši
  10. Imal neko da preporuci za gljivicnu infekciju noktiju

    OdgovoriIzbriši