Weleda losion za čišćenje lica s bademom

11:44:00

Suha i osjetljiva koža zimi priča svoju priču i često dovodi u stanje nelagodnog osjećaja kad pod uticajem hladnog zraka i vjetra počinje da zateže ili da se peruta. S perutanjem nikad nisam imala problem, iako koža zna biti ekstremno suha, ovo je nekim čudom uspjelo da me zaobiđe. Trenutno imam fokus na nježnom i hidratantnom čišćenju lica od kojeg očekujem ugodu i umirenje lica. Ponovo sam u domenu prirodne kozmetike jer se ovdje osjećam najsigurnije i još uvijek nisam imala negativnu reakciju kože. Weleda proizvodi se nekako čine kao logičan slijed želje za nekim novim otkrićima preparativne kozmetike, a posebno linija s bademom koja je prvenstveno namijenjena osjetljivoj koži.


Weleda mlijeko za čišćenje od badema pomaže koži da uravnoteži svoju pH vrijednost, uz pomoć mliječnih kiselina koje sadrži. Zahvaljujući tome nakon čišćenja nema potrebe za toniranjem kože. Ulje badema stvara zaštitni sloj, dok ulje koštice šljive njeguje kožu čineći je mekom i svježom. Nakon upotrebe, koža je čista, mekana i podatna.
Pogodno je za uklanjanje šminke. Ne sadrži sintetičke arome, boje i konzervanse, kao ni tvari bazirane na mineralnim uljima.

Kod proizvoda za čićenje težim što jednostavnijem sastavu koji objedinjuje sastojke koji će istovremeno njegovati i nježno čistiti, a Weleda losion (oko 16 KM 75 ml) se sa svojih samo sedam sastojaka lijepo uklopio u ovo priču. NutriBiotic gel utjelovljuje sve što sam navela - nježno, brzo i učinkovito čišćenje, prirodni sastojci, pogodan za područje oko očiju i čini lice svježijim nakon upotrebe, pa u katogoriji čistača znam gdje da se vratim ako se razočaram novim proizvodima. Drago mi je da Weleda losion neće završiti u kategoriji proizvoda koji su me razočarali, nego će ove zimi biti moj pravi mali beauty prijatelj. Iako ne koristim za odstranjivanje šminke, u čemu je ovaj losion veoma slab i previše proizvoda trošim zbog  slabih rezultata, svoje mjesto je pronašao u onom drugom koraku čišćenja, odnosno kao proizvod s kojim uklonim ostatke micelarne/ulja za čišćenje i koži pružim hidrataciju, a s ovim proizvodom dolazi i umirenje kože.


Losion za čišćenje podsjeća na losion samo prilikom apliciranja na dlan, a čim dođe u dodir s kožom lica pretvori se u iznimno laganu emulziju. Da će ovo biti nježna i ugodna njega znala sam odmah nakon prve upotrebe. Weledin logo u harmoniji s čovjekom i prirodom ovdje dolazi do punog izražaja. Volim osjećaj koji losion ostavlja na koži nakon upotrebe, uz nezaobilaznu mekoću prisutna je hidratacija koju proizvod ostavi za sobom. To nije nikakav zaštitni film kao nakon nekih čistača nego ostavlja dojam kao da suha koža više naginje normalnoj i da joj nije potrebno mnogo hidratacije. Ovdje ću se osvrnuti na obećanje da nakon losiona nema potrebe za toniranjem kože - može proći, može, prvenstveno jer i imam dojam kao da sam koristila neki blagi tonik, no za dodatnu dozu njege i potpun osjećaj nahranjene kože dodam na još vlažnu kožu Alverde ulje divlje ruže (ili Bocassy serum koji rotiram s uljem) i zaokružim svoju trenutnu večernju rutinu.

You Might Also Like

4 komentari

  1. Imala sam priliku da ga koristim nekih 7 dana dok sam boravila kod rodice, i odlicno smo se slagali u tih par dana. Doduse ja ono sto ne zapisem, uvijek zaboravim da kupim. Ali za moju osjetljivu kozu je odlican.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sedam dana je sasvim dovoljno za prve dojmove, a drago mi je da su tvoji pozitivni. Osjetljiva koža posebno voli ovaj losion, veoma je blag. To mi je poznato, pa zato već dugo zapisujem - što je sigurno, sigurno je :)

      Izbriši
  2. Nisam ga koristila, nadam se da ću ubrzo imati priliku. :)
    Novi blog, pogledajte http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/december-favorites.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja se nadam da ćeš i ti biti zadovoljna ako probaš :))

      Izbriši