Yves Rocher Moisturizing Cream ruž; Rouge pavot

13:08:00

Od svih kozmetičkih stvarčica, mislim da najviše volim ruž. A do sad sam imala samo jedan post sa ružem. Ne može to tako, uvodim promjene i najavljujem atak postova sa ruževima :)



 Lijepo tamno plavo pakovanje Yves Rocher ruža krije 3,2 grama proizvoda za punu cijenu od 21 KM, s tim da se može naći i jeftinije, u Hrvatskoj je trenutno na popustu od 22 % (66,90 kn). Dolazi u laganoj plastičnoj ambalaži, privlačnoj i naprosto mami da bude dio vaše kolekcije.  Po meni, u jednostavnosti ambalaže krije se i ljepota.


Na poklopcu se nalazi Yves Rocher logo, a na donjoj strani broj i ime nijanse. Trebao bi se potrošiti 12 mjeseci nakon otvaranja i ne sumnjam da će biti potrošen :) Miris me nikako nije oduševio, podsjeća me na miris starih karmina, nekako težak ali svakako ne namjeravam mirisati pa ovdje završava sva priča o mirisu :) Ruževi iz ove kolekcije sadrže hranjivo organsko ulje sezama, te shea maslac, ulje marelice i ulje mošusne ruže koji pružaju hranjiva svojstva i hidrataciju.




Yves Rocher ruž dio je moisturizing cream linije koja ima 21 nijansu. Moja je Rouge Pavot, tamno crvena koja ne sadrži nikakav skriveni shimmer :) I moram da dodam, prava jesenja boja, a u mom slučaju biće i zimska. U naslovu stoji hidratantni kremasti ruž potpuno opravdano. Nanošenje je veoma jednostavno, lijepo klizi preko usana poput balzama. Iako nije potreban balzam prije, ja i dalje koristim, ipak se radi o tamnijoj nijansi pa ne želim rizikovati nikakvo isušivanje.




Početna hidratacija ostaje dugo na usnama i ne isušuju se kako vrijeme odmiče. Završetak koji daje je kremast sa laganim sjajem čiji se intenzitet, naravno, smanjuje. Ne ostavlja osjećaj težine na usnama nego kao da ste nanijeli malo više balzama i usne su mrvicu ljepljive. Boja ravnomjerno nestaje sa cijelih ustana bez prethodnog nakupljanja na pojedinim dijelovima. Nijansa i intenzitet boje koji želite može se prilagoditi prilici. Pa tako za dnevnu varijantu kistom lagano utapkam na usne i dobije se suptilnija boja ili jača boja usana, a za večernje varijante pokažem svu raskoš divne boje :)

Pigmentacija je zaista odlična, prvo nanošenje i potpuno prekrivanje. Za ovaj ruž preporučujem upotrebu olovke, u suprotnom može doći do razlijevanja preko usana, a ovakve nijanse puno ljepše izgledaju kada su usne prethodno oivčene. Naravno, sve jače boje na usnama zahtijevaju pripremu usana i puno pažljivije nanošenje. Što se tiče trajnosti, ovaj ruže može trajati jako dugo. Bez konzumacije hrane i pića može 4 sata pa čak i više. Nakon jela i dalje ostane dosta boje na usnama uz malu korekciju, naravno.


Želite li kvalitetan, dugotrajan ruž onda svakako obratite pažnju na ovaj. Njegova njegujuća svojstva čine ga idealnim za zimu kada usne trebaju više njege, a s ovim ružem možete biti sigurni da pored boje i njeguje usne što čini idealnu kombinaciju. Mene je oduševio :) 

You Might Also Like

24 komentari

  1. Prava boja za ovo doba godine :) I odlicno ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova boja je još jedan od razloga zašto volim jesen, ali i zimu :) Hvala :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Eee, to je ta riječ koju sam trebala upotrijebiti, bogato :)

      Izbriši
  3. Boja prelepo izgleda. Ja licno volim kad su malo manje sjajni ruzevi ali je i ovako super. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni nekad odgovara mat, a nekad ovako, zavisi :) Ipak, nije previše sjajan, ovo je slikano brzo nakon nanošenja :)

      Izbriši
  4. Krasne usne imaš, to prvo :D Nijansa mi je savršena za ove jesenske dane. Megustamucho :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao prvo, hvala :) Kao drugo, a mi tambien me gusta mucho ovu savšenu jesenju nijansu :D Završila bih do kraja na španskom ali ne znam :D

      Izbriši
  5. Izgleda baš divno, a boja je skroz 'moja'. Super ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skoro sve nijanse crvene meni su divne, a trenutno ljubujem sa ovom. Zahvaljujem :)

      Izbriši
  6. Ja rijetko nosim baš takve nijanse, ali tekstura mi se jako sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se između 21 nijanse krije jedna (ili više) za tebe :)

      Izbriši
  7. Najcesce nosim ovakve :) usne su ti stvorene za ruzeve :)
    Super mi je novi izgled bloga, neka si malo zacinila :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I treba da nosiš, šta je žena bez bar jedne boje kao što je ova :D
      Hvala za usne, hvala za izgled bloga, hvala za sve :D

      Izbriši
  8. Odgovori
    1. Zahvaljujem u ime ruža, postidio se, zacrvenio se :D

      Izbriši
  9. Baš sam jučer nekoj ženi u Yves Rocheru pomagala izabrati ruž, nemam još nijedan, a ruževa nikad dosta! Ovo je baš lijepa nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da sam ja pomagala prilikom odabira, sumnjam da bih odolila da i sebi jedan ne kupim :) Baš tako, nikad dosta, uvijek ima nijansa više koju želimo ili koja nam "baš" treba :)

      Izbriši
  10. Izgleda fenomenalno. A usne su ti fantastične :)

    OdgovoriIzbriši
  11. odlična boja za sva godišnja doba :D barem meni, ovo je po mom ukusu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, može se uskladiti za svako godišnje doba :) Nije boja ako nije crvena xD

      Izbriši