Deo Maza (prirodni dezodorans)

10:25:00

Njega u skladu s prirodom je područje kojem se što više želim posvetiti i otkriti proizvode koji će ispuniti potrebe moje kože. Ako baš i ne mogu pronaći u potpunosti prirodan proizvod, onda naravno težim što prihvatljivijim i boljim sastojcima. Nažalost, i nemamo izbor prirodne kozmetike za pohvalu, a zloupotreba riječi prirodno i organsko je sve prisutnija. Nakon što me teta Maza upoznala sa svojom ručno rađenom kozmetikom, nestrpljivo sam čekala da dođu do mene i provjerim o čemu se radi. Neka se ne ljute ostali proizvodi, ali Deo Mazu sam posebno čekala. Imala sam u planu probati Lush, ali Maza je uskočila i odgodila kupovinu Lush-a.

Maza proizvodi su osmišljeni i napravljeni za one koji žele svoju kožu njegovati na zdrav način. Korištenjem potpuno prirodne, organske kozmetike. Namijenjeni su za svakodnevnu njegu i zaštitu.


Pakovanje osvaja na prvu. Simpatična staklena teglica (ne plastična, čuvajmo okolinu), simpatičnog nazova, ali ujedno i pomalo nezgodna za upotrebu jer se ipak radi o dezodoransu. Nadam se da će teta Maza smisliti nešto da olakša upotrebu i nekako Mazu pretvori u stik. Proizvodi se u pakovanju od 25 ml 7 KM i 40 ml 9 KM. Mazu možete potražiti na FB: Maza ali i na web stranici Maza.


Maze deo kremica: Po originalnoj, vlastitoj recepturi, ručno izrađena od pažljivo odabranih prirodnih sastojaka: domaćeg ekstra djevičanskog maslinovog i bademovog ulja, organske tapioke, sode-bikarbone, pčelinjeg voska i eteričnih ulja čajevca i jele.

Miris je biljni, ali ne napadan nego dosta blag i nakon što nanesem, mogu da zaboravim na miris. Nestaje. Nanosi se na vlažnu kožu pazuha i sam proces mi baš i nije po volji. Prstići u teglici pa pazuh... ali zato mala plastična kašika riješi problem. Formula je poprilično mrvičasta prilikom nanošenja ukoliko se prije upotrebe ne protrlja na vlažnim prstima i tako nanese, inače će proizvoda biti na sve strane. Nakon što nanesem na vlažne prste i lagano protrljam, proizvod postaje kremast pod prstima i zatim jednostavno namažem mjesto na kojem treba spriječiti smrd smrd "miris". Maza ne isušuje, ne iritira ako se nanosi odmah nakon depilacije i, jako važno, ne ostavlja tragove na majici.


 A da li Maza djeluje? O da, itekako! Sumnjala sam, priznajem. Dugo sam je testirala da provjerim da li stvarno djeluje ili ja želim da djeluje :) A Maza zaista pruža pouzdanu i dugotrajnu zaštitu, a prošla je test penjanja na planinu, dnevne kafice i šetnje na suncu, jedne vožnje na biciklu (jedna ali vrijedna) i nekoliko vrijednih radnih dana. Ne baš da traje cijeli dan, ali svejedno su sati u pitanju i isti rezultati koje dobijem s nekim proizvodima za zaštitu, a koji s kupljeni u drogeriji. Naravno, ovisi i koliki problem sa znojenjem imate. Iako nemam problem sa pojačanim znojenjem, za vrijeme toplijih dana ipak nisam imuna na ovu neugodnu pojavu i zaštita mi je svakako neophodna. A deo maza - fajterica protiv neugodnih mirsa, veoma brzo je dobila moje simpatije i preporuke.


Veliki plus dajem što nema nikakvog mirisa , ni onog što smrducka, a ni mirisa kremice. Dugo sam koristila stik istog mirisa, istog proizvođača. Ali, u posljednje vrijeme nikako nisam mogla taj isti miris, koji sam ne tako davno voljela. Od tad, tražila sam nešto bez mirisa ili što blažeg mirisa. S Mazom je potpuno drugačije, nije napadna i ne želi se isticati.


Mislim da nema potrebe da kažem da me mala čokoladica koja je došla u pratnji Maza proizvoda oduševila. Mali slatki znak pažnje. I da, bilo je teško ne smazati je odmah nakon što su oči vidjele da se nešto čokoladno krije u kesici. Mrzim slikati čokoladu, nemam ja vremena za to.

Deo maza vs. antiprespirntni sprej 3:1
oba štite 24h
Maza je neškodljiva
Maza prirodom njeguje kožu

Mazu sigurno nisam koristila 24 sata, ali druge dvije stavke su svakako veliki plus za ovaj dezodorans. Zaštitu koju bih dobila od drugih dezodoransa, koji su daleko od prirodnih, dobila sam i sa Mazom.


*PR proizovod

You Might Also Like

28 komentari

  1. Jeste neobično kada ne znam o čemu se piše :D mada sam znala da će biti post o ovome :p nisam probala nijedan prirodni dezodoran, ja se družim sa Niveom i Garnierom, a i nervirala bi me činjenica da uvalim prste u peglicu, jer imam duge nokte, pa sve za noktima ostaje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od sad ti unaprijed šaljem nekoliko stavki o proizvodima da budeš upućena što je moguće više i bolje :D Ja sam baš dugo Rexonu koristila jer se pokazala kao najbolja, ali miris me duši i gnjavi, a i prirodno mi se puno više sviđa.
      Pa zato lijepo malu plastičnu kašiku i ne moraš prstiće u teglicu :)

      Izbriši
    2. sad sam vidjela da sam napisala Peglicu :/ tugo moja.. hahah

      Izbriši
    3. Peglica, teglica xD Samo zanemari :D

      Izbriši
  2. Jao bas zanimljivo zvuci! Ja se dosta znojim pa mi s tim nista ne pomaze ali mi itekako pomazu da nema neprijatnih mirisa, pa mi je to jako bitno kod proizvoda. Bas bi volela da probam i ovo cudo da vidim hoce li izdrzati moje ekstremne uslove :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ništa onda je dobro da nema neprijatnih mirisa :) E, vidiš, ako bi tvoje ekstremne uslove prilikom testa prošao ovaj dezodorans, onda sigurno još više vrijedi :D

      Izbriši
  3. Nisam probaka nista slicno ali ovo deluje i zvuci zanimljivo. Pakovanje je preslatko. Ako bih nesto zamerila, neka bude nacin mazanja, ali i to je zanemarljivo ako su rezultati dobri. Probala bih ovako nesto sigurno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pakovanje je ono što na prvu osvoji, a onda i djelovanje. Nekako prirodnim proizvodima uvijek zanemarim ako ambalaža ima neku manu, pa je tako bilo i ovaj put.

      Izbriši
  4. Zvuči odlično. :) Nadam se da ih prodaju u Srbiji, već sam im poslala poruku da vidim kako da dođem do njih. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je Maza dostupna jedino u BiH, ali sigurno se može dogovoriti oko slanja pa da jedna nađe put do tebe :)

      Izbriši
  5. Ovo mi je preodlično :D Nisam nikada koristila prirodni dezodorans, ali željela bih, Maza ne samo što super izgleda ima i cool ime. I da, ne zaboravim, pohvala za predivne fotografije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam imala želju da probam prirodni dezodorans, i ovaj prvi me nikako nije razočarao. Da, da, ime i pakovanje su posebno simpatični :)
      Hvala, hvala za fotografije :)

      Izbriši
  6. Ja se ne usudim probati zbog svog stanja sa znojenjem :/

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja ne mogu reci da se nekontrolirano znojim ali mi nekakva zaštita ipak treba, pogotovo sada kad zatopli. U posljednje vrijeme me svi dezodoransi iritiraju pa sam u potrazi za nekim prirodnijim rješenjem. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam ni ja problem, ali ipak nešto protiv znojenja moram koristiti. Ako ništa da ne smrduckam :D Meni su najviše mirisi dosadili, postali su napadni i smetaju mi. Mazin miris ne osjetim i još je draža što je prirodna :)

      Izbriši
  8. Za one kojima ne odgovara nacin primjene za Maza dezodorans, ja sam saznala da ima prirodni dezodorans od organlook koji je u stiku pa mozete probati i to :) odlican je, prirodan i ne osjeti se neugodan miris od njega :) mozete ih pronaci na facebooku, samo ukucajte: organlook

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa dobro, vremenom način primjene postane rutina. Samo dok malo zaboravim na dezodorans u spreju ili stiku :)

      Izbriši
  9. Ja sam probala prirodni dezodorans u stiku od organlook i odlican je :) preporucujem da probate. Mozete ih pronaci na fb, samo ukucajte: organlook :D Stvarno sam prezadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Organlook nisam probala, ali provjeriću na fb šta ima u ponudi :)

      Izbriši
  10. Probala i deo mazu i organlook dezodorans. Istina da je organlook jednostavniji za nanošenje, ali ga nikad ne bih mijenjala za deo mazu, jer ne štiti ni izbliza tako dugo. Dok sam koristila organlook, u tašni sam uvijek nosila Rexonu kao rezervu. Poučena lošim iskustvom, tu sam praksu nastavila i sa deo mazom, ali se ispostavilo da ona štiti čak bolje od Rexone. Maza <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja samo mogu reći kakva je Maza :) Kao što sam iznad napisala, vremenom nanošenje postane rutina, baš kao što sam nekad stik koristila. E, ja sam Rexonu zamijenila Mazom. Dugo sam koristila Shower fresh, ali odjednom mi počela smrduckati :D

      Izbriši
  11. Zaljubila sam se u Mazu, idem na njihovu stranicu da istrazim i ostale proizvode :) odlicna recenzija.. posto imam problema sa znojenjem, o cemu cu i pisati ubrzo, ne mogu se oduprijeti a da ne probam ovaj proizvod :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maza je jako simpatična i kako se ne zaljubiti u ovako slatko pakovanje :)) Nadam se da će Maza i u tvom slučaju pokazati dobre rezultate i da neće ostati samo na slatkom pakovanju :)

      Izbriši
  12. i mene osvajaju staklene teglice kod ambalaže :)
    haha smrd smrd miris :)
    dezić zvuči jako dobro, pogotovo zato što je izdržao tjelesne aktivnosti :) lajkala sam njihovu stranicu pa ću ih proučiti
    odlična recenzija, kao svaka tvoja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo koja mala ambalaža meni se sviđa, a imam pravu malu kolekciju potrošenih ambalaža za ono "može trebati nekad" :D Ali, dobro dođu s vremena na vrijeme, nisu neiskorištene.
      Nisam baš vjerovala da može djelovati, ali pozitivno sam se iznenadila.
      Zahvaljujem na lijepim riječima :D

      Izbriši
  13. Ja sam jutros "otkrila" tvoj blog i ne mogu otići već satima! Recenzije proizvoda koje nikad nisam ni videla ni čula, a uz to još one koje ja volim (bez štetnih sastojaka) - gde ćeš boljeg ponedeljka! :)
    Super blog, moj novi favorit na blogosferi!

    Ovu Mazu bih tako probala, moraću da ih nađem preko facebooka da vidim kako sarađuju sa Srbijom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa Ana, tako mi je drago što čitam ovako lijepe riječi i baš ti hvala <3 :)

      Provjeri s Mazom, pa valjda će nekako doputovati i do tebe. A posebna preporuka ide za višenamjensku kremu Maza, ona je odlična, a bez štetnih sastojaka :)

      Izbriši