Swiss O-par šampon i maska za kosu

16:37:00

Swiss O-par proizvodi u drogerijama su, čini mi se, skoro pa neprimijetni. Svojim jednostavnim ambalažama ne ističu se u mnoštvu šampona ili maski za kosu. Naravno, ženskom oku sigurno neće dugo ostati skriveni. Čak je i moje ćoravo upratilo ove proizvode i nakon što sam skontala da često gledam u njihovom pravcu, odriješila sam kesu. Prvo sam kući povela šampon, skoro potrošila, a onda su sniženi. Ponovo vodim kući šampon, ali u društvu s maskom.


Prije nego počnem, samo da još ovo kažem :) Ova dva proizvoda imaju najljepši miris proizvoda za kosu koji sam probala. Mislim da ne pretjerujem. Jako, jako blag miris koji se iz bočice samo malo osjeti. Nema nikakav jestiv miris, ni slatkast, nego miriše čisto, a opet nešto malo i parfemski. A posebno kada šamponiram kosu, ne bih imala ništa protiv da malo češće miris prošeta ispred nosa. Znate ono kad vam se jači miris dopadne na prvu, a vremenom počinje da smeta, guši. Mislim da se to s ovako blagim mirisam puno manje dešava. Nažalost, ne zadržava se dugo.
Eto, morala sam jedan paragraf posvetiti samo mirisu.



Swiss O-par arganöl maska za kosu 

Za suhu, oštećenu i kosu bez sjaja. Sarži Vitamin B3 koji daje kosi sjaj i mekanost svile. Sastojci održavaju kosu vlažnom i punom mekoće.


Potajno sam se nadala da bi ova maska mogla biti nešto jako dobro. A dobila sam sasvim solidnu masku koja je daleko od tog da može pružiti neophodnu dozu njege koju jako suha kosa traži. Iako je namijenjena za oštećenu kosu, s mojom se nije baš najbolje slagala i vjerovatno bi normalna kosa bila daleko zadovoljnija učinkom maske.


Dobila sam mekšu kosu i nešto malo jednostavniju za oblikovanje. A ja ne želim mekšu kosu, nikako. 
Nisam dobila zaglađenost i obnovu. Nisam dobila ni neki dodatni sjaj, ostao je i kao prije upotrebe maske, ali moja kosa prirodno ima jači sjaj, tako da ovo nije minus. Maska me djelovanjem više podsjeti na regenerator. Iako nemam problem sa petljenjem i čupanjem kose, nakon što isperem masku, kosa se tako lijepo rasporedi, baš kao da sam počešljala.

Tekstura maske je rijeđa. Korstila sam od 2 preporučene min. pa do 10-ak min. i efekat je bio tu negdje, nema neke velike razlike i 5 min. je bilo sasvim dovoljno za moju kosu. Pakovanje sadrži 200 ml i cijena je 5,70 KM na trenutnom sniženju, dok je prava cijena oko 9 KM.



Swiss O-par arganöl šampon 

Za suhu, oštećenu i kosu bez sjaja. Šampon za kosu sadrži dragocjeno arganovo ulje iz Maroka i provitamin B3.


Za razliku od maske, sa šamponom sam u velikoj ljubavi. Ne sadrži silikone pa samim tim izostaje zaglađenost koji silikonski šamponi pružaju. Ali, oduševljenje je prvenstveno zbog ovog: Kako je moja kosa dosta teška, pri tjemenu ponekad zna biti malo slijepljena, a ja volim volumen i želim da što duže ostane onako kako osušim i četkom dovedem u red. Efekat volumena, zahvaljući šamponu dobijem veoma lako, ali ne i kratko. Kosa duže ostane čista, lepršava i "ne pada" na tjemenu.
Ne pruža ovaj šampon neku ekstra hidrataciju ili možda obnovu, i ovo što piše da je namijenjen oštećenoj kosi, možete zanemariti. Suha, normalna, pa vjerovatno i masna kosa bi mogla zavoljeti ovaj šampon. Divnog mirisa, ako nisam napisala  :)


Mala količina šampona pruža veliku dozu pjene i odlično čisti kosu. Pakovanje sadrži 250 ml i cijena je na trenutnom sniženju 4,20 KM, dok je redovna 6,20 KM.

You Might Also Like

24 komentari

  1. Šteta da ti maska nije dobra :/ ja kad vidim da je nešto s arganovim uljem odmah pomislim da je uber super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam imala sreću da oboje bude dobro :) Ista sam kad pročitam da nešto u sastavu ima arganovo ulje :D

      Izbriši
  2. Jedva čekam da odem da kupim taj šampon, sa nadom da će i meni odgovarati kao i tebi. Najviše me privlači taj osjećaj čistoće koji ostavlja, a ni miris ne predstavlja minus nikakav :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E i ja se nadam da ćeš obradovati sebe i kosu dobrim rezultatima :D Možda između pranja više nećeš imati potrebu za šamponom za suho pranje kose :D

      Izbriši
    2. Bez tog šampona se ne živi. Šampon za suho pranje je ljubav. On je život. SVE! Nemoj da si to više ponovila. :Đ

      Izbriši
    3. Dobro, dobro, samo se nemoj uzrujavati :D

      Izbriši
  3. Volim blage mirise, pa ću probati šampon (ako nađem). Maska znači nije za mene jer mi je kosa baaaš suva i treba joj maksimalna nega i hidratacija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Valjda će biti negdje jedan za tebe :) I moja kosa je baaaš suha i ova maska ništa posebno nije uradila, bolje uštedi novčiće. Ali opet, ko zna, možda tebe oduševi :)

      Izbriši
  4. Ja stvarno nisam do sada vidjela ove proizvode na policama.. Imam izrazito masnu kosu tako da cu ovo zaobici, ali cu pogledati da nemaju nešto namjenjeno za moj tip kose :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko sam upratila, kod nas od Swiss O-par ima šampon, balzam i maska. Čini mi se da sam vidjela i ampule, ali nisam baš sigurna. Izgleda da su zaobišli masnu kosu :)

      Izbriši
  5. nisam do sad vidjela ovu marku nigdje :) ne znam da li je ima u Hrvatskoj, trebala bi potražiti :)
    obožavam tvoje recentije, kao da čitam kratku priču haha :)
    šampon bi se vjerojatno i meni svidio, jer imam dosta masnu kosu i mrzim osjećaj zaljepljenosti na tjemenu, volim kad kosa leprša i izgleda zdravo i prirodno :D a to s rijetko kojim šamponom dobijem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha možda jednog dana objavim knjigu recenzija xD I hvala, hvala <3
      Ovo je, koliko me pamćenje služi u ovim godinama, jedini šampon od kojeg kosa na tjemenu nije spljoštena i da uz pomoć četke veoma lako "instaliram" volumen na glavi :D Eh sad, jedino mi treba neka jako dobra maska, ali... biće valjda ove godine :D Ako dođeš do ovog šampona i probaš, nadam se da ćeš biti zadovoljna kao i ja :)

      Izbriši
  6. Upravu si, Swiss-O-Par proizvodi su neprimetni u drogerijama. Ja sam kupila tretman za kosu na bazi meda i D-pantenola pa ću videti kako će mi se pokazati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znači jedina koja tako misli :) E ne znam da li sam taj tretman vidjela (ili nisam dovoljno obratila pažnju), ali svakako me zanima kako će se pokazati.

      Izbriši
  7. Eh sta sad,kupiti ili ne kupiti,vidjela sam da su dosli proizvidi Le petite Marseillas i kod nas,pa ih nesto hvale. Moja kosa je suha,kovrdjava,i nikad ne izgleda dva puta isto,a jos mi u zadnje vrijeme i opada(ispiti),da li uzeti ovaj ili Le petie... nisam jos do sada dva puta kupila isti sampon, :(,jos trazim srodnu dushu :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. LPM sam vidjela, ali ništa još nisam probala, iako sam posebno pažnju obratila na šampon i masku :) Ponekad imam isti slučaj s kosom kad je sušim nekoliko puta na isti način, a npr. zadnji put ima grozan rezultat :D S opadanjem sreća nemam problem, ali sa suhom kosom imam. Ako se odlučiš na ovaj, onda svakako moraš i neku jaču masku zbog suhe kose.

      Izbriši
    2. Hajd PLZ ako isprobas odmah nas obavijesti,mislim da imamo isti problem s kosom i kozom(jos ako imas masnu T zonu) iste smo :D.
      Maske i regenaratore ne koristim trenutno,ali negdje sam nasla da maske i regeneratori nisu ista stvar(ako ne grijesim),uocila sam da nakon sto sam prestala koristiti regenaratore,kosa mi je duze cista i bujna,ali zato trazim cesalj u kosi :DDDD....

      Izbriši
    3. Tek sam počela koristiti drugo pakovanje ovog šampona, a ne volim da mijenjam dok ne potrošim, jer bih inače samo lagerovala :D Ali, ako probam svakako će biti nekoliko slova o svemu. Ukratko bi bilo da je maska jača od regeneratora :) Regenerator duugo ne koristim jer mi od svakog, ali baš svakog opada kosa. Masku svakako vrati u upotrebu i nanosi samo od sredine kose i biće bolje sigurno :)
      A moja kosa je suha, koža lica jako suha i osjetljiva, a sreća pa nemam i tu masnu T zonu :D

      Izbriši
  8. Znaciiii vracamo,masku u upotrebu,preporuka za neku? :) Vidim da ovaj sampon sadrzi parabene(pojma nemam sta je to,samo sam cula da se treba kloniti) :D,
    ajd vjerovatno cu ga i ja probati,gdje se ima uzeti,CM,DM,ili marketi? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maska ponovo neka se vrati na scenu :D Nisam ni ja baš otkrila svoju idealnu masku, ali nije loša Still med i čokolada. Košta samo 4,50 KM za 500 ml! I dobijem isti efekat kao od nekih puno skupljih. Voljela sam Avonovu sa mineralima crnog mora ali više nema u katalogu ;/
      Parabeni se koriste kao konzervansi i služe za produžavanje roka trajanja.
      Ja sam kupila u dm-u, a ne znam ima li u cm-u. Provjeri :))

      Izbriši
    2. Bas u trenutku kad je pala odluka(odlucila sam bila da kupim LPM sa arganom i karite-om,shvatila sam da ga najvjerovatnije kod nas nema :(,a nasla sam na netu da hvale tu cijelu liniju. Ako uspijem pronaci taj,javim obavezno utiske. I da blog,ti je super :)

      Izbriši
    3. Zar je moguće da kod nas nešto nema :D Možda uskoro dođe pa konačno probaš, a do tad nešto drugo traži.
      Zahvaljuljem :))

      Izbriši
  9. i meni je ovaj šampon bio jako dobar :)
    masku nisam probala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šampon je baš pozitivno iznenađenje, a maska ništa posebno :)

      Izbriši