Povratak na početak - Nivea

10:25:00

Mnoge od nas sjećanje na početak upoznavanja kozmetičkih proizvoda za tijelo, ali i lice, veže upravo za Niveu kao brend s kojim smo se prvo upoznale na kozmetičkom putovanju. Obična plava limena kutijica  bila je skoro pa nezaobilazna tokom odrastanja - jeftina, praktiča i prolazi od glave do pete. Kasnije na red dolazi losion ili mlijeko za tijelo jer nekako s Niveom sve počinje. Bar je tako bilo u moje vrijeme, dok je danas svakim danom sve veći izbor proizvoda za tijelo, ali ne da se Nivea tako lako. Miris koji posjeduje ne zaboravlja se i često za neke mirise kažem da podsjećaju Niveu. Čisto, kremasto i nenametljivo - sasvim dovoljno da mnogi zavole i ostanu vjerni dugi niz godina Nivei. 


Zatim dolaze neki novi brendovi i nova pakovanja koja su privlačnija od jednostvane "dobre stare Nivee" koja je uvijek tu, na policama drogerija, ali i običnih malih trgovina. S ovim brendom rastajem se negdje početkom fakulteta, i sve do danas, probala sam samo dva preparativna proizvoda. Antiperspirante sam koristila, ali i to tek kad se pojavio Dry touch i Powder touch. Sve u svemu, dug period razdvojenosti. Rekla bih da je razdvojenost došla kad se i probudila moja svijest o dobrim i lošim sastojcima. Nivea sastav nije za pohvaliti, ali nekad napravim iznimku iako se trudim da vodim računa šta koristim. Jednostavno, poželjela sam miris, zanemarila sastav!


Povratak Nivei uslijedio je kad sam nakon jednog tuširanja poželjela  Nivea mlijeko za tijelo i onaj nenametljivi miris čistoće i svježine. Kupovinu sam veoma brzo obavila i podsjetila se zašto sam dugi niz godina voljela upravo Niveu. Ništa se nije promijenilo, miris i dalje godi, a ni njega nije upita. Mekoća i ugoda za suhu kožu tijela u kombinaciji s prozračnim mirisom. Nije rijetko kao mlijeko za tijelo, bogatije je kremaste teksture koja godi suhoj koži.  Stick Protect&Care za zaštitu od znojenja bio je dodatna kupovina i nešto što će produžiti osjećaj svježine koji pruža mlijeko. Kako za vrijeme kupovine još nisu nastupile vrućine, mislila sam da kupujem solidan stick. No, njegova zaštita je zaista dobra i u ovim toplijim danima, a svoj posao obavlja kako treba uz dužu prisutnost neponovljivog Nivea mirisa. Osim zaštite, stick je kremast i njeguje područje ispod pazuha i ne iritira ako se koristi neposredno nakon depilacije.

Vjerujem da će jednostavnost Nivea proizvoda još dugo privlačiti nove kupce, ali i da će biti još sličnih meni koji će se s vremena na vrijeme poželjeti vratiti na početak i koji će poželjeti onaj prepoznatljivi Nivea miris.

You Might Also Like

10 komentari

  1. Eh ovaj stick moram probati.. Volim ove kremaste, najbolje rezultate daju :) A miris je neponovljiv <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E, onda je ovaj za tebe! Mislila sam da će više lijepo mirisati nego što će biti djelotvoran, ali na kraju me iznenadio :)

      Izbriši
  2. Ja sam prezadovoljna ovim njhovim novim dezodoransom, imam roll on verziju i verziju u smjeru, dosta se znojim unače, ali samo ovim proizvodima se osjećam svježe cijeli dan. Do sada sam koristila garnier i dove jer su mi najjači od drogerijskih, ali ova nivea mi je isto odlična plus što je njezin miris najsvježiji, tj.najmanje guši i najsvježiji tijekom dana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno Nivea miris ima prednost u ljetnim danima jer je nenametljiv i svjež. Rexona Shower fresh takođe ima svjež miris (ime odlično pristaje), ali je i djelotvoran. Obično rotiram Nivea - Rexona - Garnier stickove i zadovoljna sam učinkom.

      Izbriši
  3. Nažalost vecina Niveinih proizvoda mi ne odg.tako da ih ni ne kupujem.
    Mada volim miris njihovih proizvoda posebno klasične Nivea kreme.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za tijelo Nivea prolazi, dok za lice ne bih baš mnogo probala. Svidjela mi se krema za čišćenje lica i pjena iz iste linije (roza ambalaža). Oba proizvoda su blaga i učinkovita. Miris je ono što me vratilo Nivea mlijeku za tijelo :)

      Izbriši
  4. Nekada sam jako lenja, pa mi Niveino mleko za telo koje se ispira dođe kao prva pomoć. I mene ovaj brend podseća na detinjstvo i velika je šteta što ne popravljaju formulaciju svojih proizvoda. A slike, naravno, umirem :-D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni suha koža ne dozvoljava lijene dane pa moram, ali ne pada mi teško :) Voljela bih možda ljeti da mogu proći samo s tim mlijekom, ali... Da, baš šteta što neke sastojke ne mijenjaju, vrijeme je da malo napreduju! A joj, veliko hvala za slike <3 :))

      Izbriši
  5. Ta sam :). Verna sam Nivei već 2 decenije i više, volim probati svašta ali uvek imati Niveice u zalihama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovdje je onda u pitanju neka ozbiljna ljubav prema Nivei :))

      Izbriši