Avon Au Naturale quatro paleta & Big&Multiplied maskara

09:45:00

Proizvodi koje sam izabrala za "povratnički post" prisutni su duže vrijeme u katalogu, ne mogu proći kao noviteti, ali upravo zbog pauze koju sam imala predstavljam ih tek s ovim postom. I nije kasno, posebno za paletu za koju ću odmah na početku reći da ima moju preporuku, a nešto više detalja otkriti u daljem tekstu. Osim palete, pišem i o nešto novijoj Avon maskari  Big&Multiplied.



Big&Multiplied maskara

U posljednje vrijeme nisam zadovoljna maskarama koji su novije u Avon ponudi, nisu me oduševile učinkom, tako da onda ne čudi što mi nova Big&Multiplied maskara nije privukla pažnju. Priznajem da sam teška s maskarama i više ne želim da pristajem na kompromise i polovične rezultate.


Počeću od četkice koja mi se sviđa i koja ima gusto raspoređene čekinje koje lijepo obuhvataju sve trepavice i crnom nijansom naglašavaju pogled, ali pod uslovom da se prethodno odstrani višak kojeg bude mnogo na četkici, pa uvijek posežem za maramicom prije upotrebe. Satima je na trepavicama bez da ikakva crna tačkica završi na licu. No, što se tiče samog efekta, ne mogu reći da sam razočarana, ali nije me ni kupila posebnim rezultatima.

Blago naglasi trepavice, bez nekog posebnog volumena ili dužine - na fotografiji iznad je otprlike moja dužina trepavica koje su naglašene crnom bojom maskare. Jednostavno, nije maskara koju bih ponovo kupila ili preporučila. Ako prije nanošenja ne uvijem trepavice onda ova maskara uopšte neće doći do izražaja. Kad sam već kod Avon ponude maskara, mnogo bolje rezultate dobijem sa Infinitize maskarom koja pruža i volumen i dužinu, mnogo bolje nego Big and Multiplied.


Au Naturale quatro paleta

Da moram izabrati samo četiri nijanse sjenila, to bi sasvim sigurno bile četiri nijanse smeđe koje su za mene nezamjenjive + bijela ili nijansa vanilije. Smeđa sjenila su moja prva ljubav i prva sjenila koja sam počela koristiti, a zadržala su se u neseseru sve do danas. Onda uopšte ne iznenađuje što sam se Au Naturale quad paleti obradovala. Dobro, ja se uvijek obradujem paleti! Razlog više je što neodoljivo podsjeća na paletu koju često koristim - Naked Basic 2, a da li je riječ o cjenovno prihvatljivijoj verziji, provjerite na slikama ispod.

Au Naturale paleta posjeduje nešto tvrđu, u dodiru s kistom praškastu teksturu, no prilikom apliciranja na kapak neće doći do rasipanja. Pigmentacija je odlična, odlična, a mat završetak svemu daje posebnu draž i izdvaja ovu paletu kad je Avon ponuda u pitanju. S ovim sjenilila sam izuzetno zadovoljna što se tiče trajnosti i znam da će s bazom 8-10 sati biti na kapku bez nakupljanja ili velikog gubitka boje. Svakako uzmite u obzir da su moji kapci normalni.

Avon Au Naturale vs. Naked Basic 2

Što se tiče poređenja nijansi Avon i Naked palete, na fotografiji su vidljive razlike u nijansama, ali ako nećemo cjepidlačiti, onda mogu reći da su poprilično slične. Kad uzmemo u obzir pigmentaciju, Avon uopšte ne kaska mnogo za Naked. Razlika je očita u teksturi, Naked sjenila su nježnija, dok su Avon tvrđa i više praškasta.

Skimp - Avon 1, Avon je mat, a Naked satenskog završetka i Naked pored Avon sjene vuče na rozi podton.
 Naked Primal - Avon 2, prva je nešto tamnija i hladnija smeđa, dok je Avon 2 mrvicu toplija i jednu nijansu svjetlija.
Naked Cover - Avon 3, očigledno je Avon tamnija, a Naked svjetlija, blago taupe i hladnija u odnosu na Avon.
Undone i Avon 4, očita razlika u pigmentaciji gdje Naked prednjači, ali Avon ne zaostaje mnogo, no više ide na svjetliju sivu, dok Naked graniči sa crnom - isprana crna je bolji opis :D No, na meni ovako bijeloj to dođe kao crna!

Iako nije potpuno identična Naked Basic 2, Avon Au Naturale paleta može proći kao sasvim dobra zamjena ako jako želite Naked Basic 2, ali vam je skupa. Ovo je dobra paleta koja za malo novca nudi odličnu pigmentaciju i trajnost, a nijansu su one koje će sigurno pronaći svoj udio u mnogim makeup look-ovima, posebno jer se lako kombinuju i nijanse su koje svakoj kolekciji trebaju. Od mene, preporuka!


*PR proizvodi

You Might Also Like

10 komentari

  1. Fotografije su ti za past na dupe... Jesi li se to ponovila aparatom? :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa <3 Da, novi je aparat! :) Promjena je bila prava avantura zvana tri Canona i jedan Nikon :D Mislim da sam konačno završila s promjenama i da ću se fino družiti s Nikonom koji je četvrti u nizu za tri mjeseca xD

      Izbriši
  2. Opet si odusevila fotografijama i imas prelijepe oci :)
    Ja sam Au naturale paleticu zavoljela odmah i od tad najvise nju koristim, prezadovoljna sam nijansama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za fotografije i hvala za oko :D <3
      A kako je tek praktična za kraća putovanja - sve u ovoj maloj kutijici! :)

      Izbriši
  3. Paletica je predivna.Slike još ljepše.
    Avonove maskare su me razocarale tako da ih def.neću vise kupovati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem za slike :))
      Već dugo nisam probala Avon maskaru za koju mogu reći da je dobra. Kao da su prije bile mnogo bolje, ili griješim :) Uglavnom, ima boljih, mnogo boljih!

      Izbriši
  4. Sve pohvale na izboru proizvoda. I ja sam oduuuševljena maskarom. Koristim je od kako se pojavila, a paletice korietim već nekih 4-5 godina i saveršene su. Puno sreće u povratnom :D radu :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biće da nisi dobro pročitala jer mene maskara nije oduševila ;)

      Izbriši
  5. Evo još jedne koja se uvek obraduje paletici :-D Ove boje izgledaju premoćno.. Definitivno je u mojoj sledećoj porudzbini. A fotke... predivnoća :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači nećeš odoljeti još jednoj paleti ;) I nemoj, nije skupa, a jako je dobra. Posebno ako se pronalaziš u ovim nijansama.
      Oh, baš ti hvaka za fotke :)) <3

      Izbriši