Chanel VITALUMIÈRE Aqua puder

10:22:00

S prvim proljetnim sunčanim danima uglavnom se u moju rutinu "uvuku" BB kreme, ljeti se ovo nastavlja, pa pudere često znam zapostaviti. A vrelo ljeto i puderi ne idu zajedno, pa lagane formule BB krema su sve što trebam. Puder s kojim mogu napraviti iznimku je Chanel Vitalumiere Aqua, a razloga je mnogo! Obično se za high end pudere vezuju i visoka, nerealna očekivanja, no trudila sam se ostati u domenu realnih očekivanja, te u konačnici sagledati vrline i mane.

 U skupini sam onih koji sve što otvaraju, prvo pomirišu, a s ovim puderom tradicija se nastavila. Dočekao me svjež miris koji pomalo podsjeća na Niveu, ali s cvjetnim osvježenjem. Neće odmah nestati, duže se zadrži na licu. Ako ću sitničarati, a hoću, Chanel Vitalumiere Aqua puder (30 ml oko 90 KM) zbog cijene zaslužuje i nešto bolju ambalažu umjesto mekane plastike. Pomalo kvari cjelokupni dojam, no s druge strane izuzetno je praktičan prilikom putovanja jer je lagan i olakšava često natrpanom ženskom neseseru.

Malo uputstvo za upotrebu, koje nikad ne treba preskočiti je neophodno mućkanje bočice kako bi se sjedinio sadržaj. A onda, kist u ruke i puder na lice! Nakon toga, slijedi moje oduševljenje laganom i prozračnom teksturom pudera. Nije gust, nije ni rijedak, nego sasvim dovoljno tečan da se može lijepo aplicirati na lice. Osjećaj koji ostavlja na koži poredila bih s nekom ultra laganom kremom, a na licu se uopšte ne primijeti, te ne mogu osporiti da pruža blagu hidrataciju koži. Moj je u nijansi 20 Beige koja je ipak tamnija nego što mi treba, ali s jako malo Alverde pigmenta za puder dobijem idealnu nijansu!


Chanel Vitalumiere Aqua puder ima slabije srednje prekrivanje, divno izjednačavanje tena i divan je izbor pudera za svaki dan koji će licu pružiti njegovan izgled, sa polumat završnicom.  Slabije prekrivanje se može mrvicu nadograditi ako se nakon prvog sloja, koji se skoro osušio, nanese još jedan lagani sloj. Ali, treba imati u vidu da ovo nije puder za nekog ko teži jačem prekrivanju. Možda ću ga najbolje opisati tako što kažem da više ujednači kožu, nego što prekriva. Njegova lagana formula odličan je izbor za svaki dan, a posebno bih preporučila za suhu kožu na kojoj ima odličnu trajnost, a cijelo vrijeme jako lijepo izgleda i ni najmanje neće isušiti kožu, nakupiti se u boricama ili perutati. Obično bih ga fiksirala s jako malo pudera u prahu kad je toplije, čisto da budem sigurna da će ostati na mjestu što duže.

Upravo osjećaj koji pruža i izgled nakon nekoliko sati je ono što ovom puderu daje visoku ocjenu, a lagan osjećaj i izjednačavanje koje se postigne upotrebom samo su još dvije važne stavke. Ako imate suhu kožu koja ne teži jakom prekrivanju, nego  laganom do srednjem koje će solidno prekriti manje nepravilnosti i blago crvenilo, a pri tom želite ugodan osjećan lagane podloge, predložila bih da pokušate sa Chanel Vitalumiere Aqua puderom.


You Might Also Like

2 komentari

  1. Ja sam prije nekih mjesec dva otisla s namjerom da ga kupim. Nema ga uopce vise. Kaze mi cura da stize neki novi kao zamjena ovome, a bas sam ga htjela uzeti upravo iz ovih razloga koji su navedeni u tvom opisu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj je prošlogodišnji primjerak :D Šteta, nisam znala da dolazi zamjena. Nadam se da neće biti lošija!

      Izbriši