Alverde ulje za tijelo i Balea Indian Chai krema za tijelo

22:05:00

Otišla sam u dm sa namjerom da kupim intenzivniju kremu za tijelo i evo šta sam na kraju stavila u korpicu. Opravdala sam jednostavnom rečenicom da nije još uvijek toliko hladno da koristim intenzivnu kremu. Iako mi koža vapi za jačom njegom. Veliki sam ljubitelj krema, losiona, putera i čega sve ne za kožu i ne mogu zamisliti da poslije tuširanje nešto ne nanesem.





Balea Indian Chai krema za tijelo - Pogledajte samo ovo divno pakovanje i kako sam mogla okrenuti leđa i ostaviti. A još kada vidim ovu zaštitnu foliju i znam da niko nije dirao gdje ne treba dobije ocjenu 5 za ambalažu. Kutijica je plastična i nije teška (meni je ovo važno jer ako negdje idem da mi ne otežava).


Ova krema je za normalnu kožu, a kada sam otvorila samo da malo pomirišem (nisam dirala zaštitnu foliju, nisam pipkala) nisam mogla da odolim iako imam suhu kožu. Sadrži ulje jojobe i vitamin E. Preko folije miris me podsjetio na vaniliju ali kada sam otvorila nije to više bio taj miris ali svejedno mi se dopao. Dolaze hladniji dani, a ja želim topliji miris. 


Krema je rijetka, lijepo se upija ali miris ne traje dugo. Mislim da se  nije zadržao čak ni pola sata na koži. U pitanju je limitirano izdanje. Sve u svemu ovo je jedna fina kremica, neiskorištena sigurno neće ostati. Ako imate normalnu kožu i volite jače mirise onda svakako potražite ovu. Meni treba  krema koja puno više njeguje, a ova je lagana i nije za suhu kožu. Znam čitati i pročitala sam da je za normalnu ali... :) 

Cijena je 5,80 KM za 200 ml.

Alverde ulje za njegu tijela za sve tipove kože - Ostao je samo jedan primjerak i moj je :) Sa mirisom pačulija i crnog ribizla. Kada se pomiriše iz bočice osjeti se fini voćni miris, osvježavajući, a kada se nanese na tijelo oslobodi se nešto gorkasto ali veoma brzo izlapi pa ostaje divan miris za ljubitelje voćnih mazalica. Za suhu kožu ovo je bilo pravo malo otkriće. Na kutijici piše da se koristi na vlažnoj koži. Probala sam i na vlažnu i na suhu i zadovoljna sam podjednako. Naravno, na vlažnoj bolje djeluje. Koži daje lijep i zdrav sjaj, a veoma brzo se upija. Opet moram naglasiti da imam veoma suhu kožu. Uživam dok ga nanosim. Miris se ne zadržava duže od dva-tri sata, izlapi ona početna jačina ali njeguje puuuno duže. Koža je  njegovana, nježna i ovo ulje je veoma ugodno za kožu.  Pošto se radi o ulju zaista nije potrebno mnogo za cijelo tijelo.



Našla sam mu i manu :) Nema poklopac nego pumpicu koja radi po principu "otključaj-zaključaj". Sve bi bilo dobro da to nije slab i ukoliko je u torbi vrlo lako može da iscuri ako se samo malo okrene. Ne namjeravam da putuje sa mnom tako da mi ne smeta, ali neka se zna. Bočica je staklena dok je pumpica plastična.


Cijena je bila oko 4 KM za 100 ml.

You Might Also Like

6 komentari

  1. Svakako ću pogledati Alverde ulje.Možda bi mi pasala i ta Baleina krema ali ja volim malo gušće strukture.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako imaš suhu kožu učinićeš joj uslugu kupovinom ulja :) Iako mi treba jača njega ovdje je miris presudio. Dolazi hladnije vrijeme, a do tad ću potrošiti.

      Izbriši
  2. Alverde ulje sam imala i jako mi se svidja. Volim mu miris, a njega je ok, namazem na mokru kozu, pa se brze upije. Moje je imalo regularnu pumpicu, vidi vragova,nesto su mu mijenjali. :-)
    Balea kremu sam dobila zimus, i eno je jos stoji u kupatilu. Nije mi sjeo miris, udavi me. Imala sam i indian chai piling, piling ko piling je dobar, ali opet taj miris.Voljela bih da je vise vanilija,a manje indian.:-)
    Imala sam kremu u takvom pakovanju od maline, i obozavala sam je, sad ima borovnica, ali jos je nisam ugledala. Ima li je kod tebe?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pred spavanje ću malo da se "nauljim", da mirisno utonem u san :D Pumpica je slaba, slaba. Meni je Balein miris dobar, ali eto, neće dugo da se druži s kožom. Probaj Avon kremu sa vanilijom, pa čudo jedno kako dobro i jestivo miriše :D Ne znam je li mjesec izdržala, samo sam se trackala i trackala i trackala. Borovnicu sam vidjela u onom uspravnom pakovanju, a pored ove je bila malina (mislim da je mousse) i još nešto što moje ćoravo oko nije vidjelo kako treba. Biću detaljnija drugi put :)

      Izbriši
  3. Ova krema mi liči (boja i tekstura su iste) na njihovu kremu za tijelo od breskve, koja mi je jedna od najdražih mazalica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi imamo najdražu krema kada je Balea u pitanju :) Nisam probala tu sa breskvom pa ne znam jesu li iste. I kada smo već kod breskve, dugo nemam ništa što tako miriše.

      Izbriši