Redken Body Full Volume Amplifier

13:21:00

Odmah da razjasnim kakva je moja kosa :)
Gusta, suha, neposlušna. Dok je bila kraća to su bile muke prilikom sušenja i oblikovanja. Nikad kraja i nikad dovesti u red. Svaka dlaka svoju politiku vodi. Sad je situacija i više nego pod kontrolom, kosa je duža i ne rominjam kao prije kada je sušim. Iako sušenje sporije ide zbog veće količine dlaka :) Ali, jednom sam prorijedila kosu i nikad više. Nedostajalo mi je kose sa desne strane i bilo je nemoguće imati koliko toliko kosu pod kontrolom kada je vlažno vrijeme.


A sad o Redken proizvodu koji nije namijenjen mojoj kosi ali... ja sam probala :) Kosa mi je sve samo ne tanka i bez volumena. Željela sam malo dodatnog volumena na tjemenu i evo šta je na kraju bilo.


Volume Amplifier dio je linije Body Full koja je namijenjena tankoj kosi bez volumena. Pored ovog spreja u ponudi se još nalaze šampon, regenerator i pjena. Non stop volume complex u svom sastavu ima ekstrakt pšenice za punoću dlake i volumen, pamuk koji kosu ostavlja lepršavom te omogućava lakše češljanje i proteine soje koji jačaju kosu.

Koristila sam na prethodno ručnikom prosušenoj kosi, od tjemena do vrhova, a onda i prstima prođem kroz kosu da se rasporedi i lagano utrljam. Zatim kada skoro osušim kosu počinjem sa oblikovanjem velikom okruglom četkom. Pumpica savršeno rasprši sprej. U bočici je 150 ml, a ja sam potrošila oko pola bočice za oko 3 mjeseca. Cijene variraju u zavisnosti od stranice pa tako na Jagodi košta 22, 50 eura (link ovdje),  hqhair 14, 45 eura (link ovdje), a na feelunique 17, 19 eura (link ovdje) ali ovo je stara verzija bez non stop volume complex.

Nažalost, mnogi proizvodi obećavaju volumen, a jedino što se dobije je slijepljena kosa i gratis masna. Mislila sam da će mi i ovaj proizvod mastiti kosu ako nanosila direktno na tjeme ali - nije! Veliki plus ide što ne ostavlja ljepljiv osjećaj na kosi ali i na rukama i ne "malteriše" kosu kao pojedini preparati. Iako obećava volumen, volumen na tjemenu baš i nisam dobila, možda malo, ali je kosa uopšte izgledala punija i gušća. Eto, gdje sam željela dodatnog volumena nisam dobila, a za sve ostalo je bio koristan.

Skratio je vrijeme koje je potrebno za oblikovanje. Lakše sam fenirala kosu, a dlake su bile neobično poslušne :)  Inače dugo mi treba da dovedem inventar na glavi u red i kako meni odgovara. Miris nije ništa posebno, niti smrdi niti miriše ali ne zadržava se na kosi nakon sušenja tako da sam to zanemarila.

Ispod se nalazi video u kojem su predstavljeni svi proizvodi linije Body Full za volumen.


 Svakako preporučujem! Iako nije za moju kosu, lijepo se druže, a vjerujem da bi beživotnoj i tankoj kosi pomogao i pružio punoću koja joj treba bez efekta slijepljene i masne kose.

You Might Also Like

8 komentari

  1. Ja sam skoro kod frizerke uzela nešto za volumen i oduševila se... meni nepoznat brend, ali odličan... a sad si me zainteresirala i za ovaj sprej.... jer moja kosa je baš pregusta i od težine se zalijepi u korijenu :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Muke po gustoj kosi dovele su me do ovog :) Nisam znala šta da očekujem ali nikako me nije razočarao. Kao da ništa nemam na kosi, a rezultati su odlični. Ja samo želim veći volumen oko razdjeljka xD

      Izbriši
  2. Prepoznala sam se u opisu tvoje kose:)) Nisam probala nijedan Redken proizvod za sada ali bih volela.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha onda se razumijemo u potpunosti i znam da ti nije lako :) Dodaj i Redken na wishlistu, uvijek ima mjesta za još nešto :D

      Izbriši
  3. mislim da ću ovo uzeti mami, zvuči kao nešto što bi joj se svidjelo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A onda napiši poseban post "mama predstavlja" ili "gostujuća recenzija by mama" :D

      Izbriši