Maza ulje za tijelo

13:22:00

Jako mi je žao što je ulje čekalo dugo da osvane na blogu, a trebalo je biti predstavljeno davno. Potpuno zasluženo, ali nije bilo suđeno sve do danas :D No, prije nego uđe u promet kao glavno sredstvo za njegu tijela, željela sam eliminisati nekoliko mazalica i u potpunosti se posvetiti ulju. Priznajem, koristila sam nekoliko puta dok su ostale mazalice "bile u životu". Nisam puno tipkala, a već je sasvim očigledno kakva će ovo recenziija u konačnici da bude.


Učinak ove smućkalice će oduševiti vašu kožu i nosić, a nokautirati celulit. Maza ulje je zamišljeno i kao neka vrsta ''injekcije dobrog raspoloženja'', koja će svojim osvježavajućim mirisnim notama unijeti vedrinu u naš dan i pomoći nam da se lakše nosimo sa svakodnevnim stresom.   


Još jedan prirodni proizvod koji voli kožu, ali i koji koža jako voli. Najmazivije Maza ulje!
Iako sam na samom početku imala mali problemčić s ambalažom, nisam zamjerila. Naime, proizvod ima raspršivač kojem sam se jako veselila, ail on prosto nije htio da surađuje - pokvaren je. Ustvari, nije pokvaren nego radi na principu pipete, pa proizvod ne izlazi kroz raspršivač nego na suprotnu stranu :) Jedan prisitsak povuče ulje, a drugi ga vrati na suprotnu stranu. Ovako sam i koristila jer nisam htjela da ulje dobije novu kućaru jer se nalazi u sigurnoj staklenoj i tamnoj ambalaži, koja je najbolja za čuvanje ulja. Dostupno je u količini od 100 ml i košta 13 KM, a možete ga naručiti ako se obratite teta Mazi na istoimenom profilu: Maza


Bitna stavka kod primjene bilo kojeg ulja, za lice ili tijelo, je da se nanosi na vlažnu kožu. Na ovaj način je apsorpcija puno brža, a njega puno bolja. Mala količina dovoljna je za cijelo tijelo, pa traje poprilično dugo. Maza ulje njeguje tijelo sa nekoliko odabranih sastojaka: organsko hladno cijeđeno bademovo i jojobino ulje, eterično ulje geranija, lavande i limuna. Ovi sastojci tvore mirisnu mješavinu jačeg i svježeg biljnog mirisa koji itekako godi u toplijim danima. No, miris se neće baš dugo zadržavati na koži, prosječne je trajnosti.
Bademovo i jojobino ulje je jako cijenjeno i rasprostranjeno u kozmetičkim proizvodima, a nije ni čudo jer imaju niz pozitivnih i učinkovitih djelovanja. Već je jasno da se radi o potpuno prirodnom organskom proizvodu, ili prema Mazinim riječima o prirodi skrivenoj u bočici. Njega ne izostaje, a kožu ostavlja mekanom, nahranjenom i glatkom uz malu dozu lijepog sjaja zdrave kože i predstavlja pravo malo uživanje za ljubitelje ulja za njegu kože. Za celulit ne mogu ništa da kažem, nemam ovog napasnika (kuc kuc na sve strane).
Ni ovaj Maza proizvod nije razočarao i drago mi je da su ovi proizvodi pronašli put do mene i moje kože, a vama od srca preporučujem da probate ako želite njegovati kožu u skladu s prirodom.

Još o Maza proizvodima pročitajte u prethodnim recenzijama:

Višenamjenska krema Maza
Deo Maza (prirodni dezodorans)

*PR proizvod

You Might Also Like

4 komentari

  1. i sama imam problem da nabavim/dobijem neki super proizvod, ali mi ga je žao početi trošiti, prije nego potrošim srodne i onda se isto rastegnu dojmovi i recenzija :)
    Maza me jako privlači kao brend :) ovo ulje zvuči super
    nisam znala da se ulja nanose na vlažnu kožu hehe sad sam naučila nešto novo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od ove godine poprilično vodim računa šta i koliko kupujem (preparativa posebno), te ne želim lagerovati i moram priznati da mi se sviđa red koji sam uvela. Sad baš i ne moram dugo čekati da nešto novo probam, jer sam dosta toga potrošila.
      Maza ima moje povjerenje :) Drago mi je da si kod mene naučila nešto novo :D

      Izbriši
  2. Cim se teta Maza vrati sa godisnjeg poslije 1 septembra, mislim da ide jedna narudzbica!
    Hvala na preporuci :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ćeš biti zadovoljna narudžbom bez obzira za koji se proizvod odlučiš. Nije Mazu teško zavoljeti :) A ja sam sebi obezbijedila Višenamjensku kremicu prije nego otputuje, dugo čekati povratak i meni i koži :D

      Izbriši