Višenamjenska krema Maza

10:53:00

Maza proizvodi su osmišljeni i napravljeni za one koji žele svoju kožu njegovati na zdrav način. Korištenjem potpuno prirodne, organske kozmetike. Namijenjeni su za svakodnevnu njegu i zaštitu.

Nakon Mazinog predstavljanja ko je, šta je i od koje šume/livade je, meni preostaje samo da otipkam utiske nakon skoro dva mjeseca upotrebe. Odmah ću da istaknem šta je veoma važno: Krema se nanosi na vlažnu kožu, a ako se ipak odlučite na suhu... ma bolje nemojte, samo će biti masno lice i slabo će se upiti, a rezultati daleko slabiji nego na vlažnoj koži.


Kremica dolazi u staklenoj ambalaži, a dostupna je od 40 po cijeni od 8 KM i 70 ml 11 KM. Svi Mazini proizvodi dolaze u staklenim ambalažama, jer teta Maza ne želi koristiti plastiku za svoje proizvode. Miris me dosta podsjeća na mentol, osvježavajući, iako u sastavu ne piše mentol :) Moj nos je tako registrovao miris, i ja protiv nj ne mogu. Nakon nanošenja neće se dugo osjetiti. No, i da se osjeti, meni ne bi smetalo.
 Još samo ovo: površinski sloj je malo tvrđi, ali nakon što se odstrani, Maza postaje prava maza i lako odvaja od ostatka sadržaja i nema problema s nanošenjem.

Po bakinom receptu, s ljubavlju ručno izrađena kremica od najkvalitetnijih prirodnih sastojaka: domaćeg ekstra djevičanskog maslinovog ulja, cvijeta nevena i kunice, pčelinjeg voska i eteričnih ulja lavande i ružmarina. Svi oni, smućkani zajedno u Mazu, omekšavaju, hrane, štite, umiruju i djeluju regenerativno na kožu.

Tako prirodna da je možeš smazati!

Eterično ulje lavande na kožu djeluje antiseptično, antivirusno i umirujuće, a eterično ulje ružmarina njeguje osjetljivu kožu i djeluje regenerativno i protuupalno.

Prema nekim istraživanjima ružmarin poboljšava pamćenje, pa je nos često putovao prema teglici, ali ništa nisam primijetila. I dalje bih zaboravila isključiti peglu :)


Kako je Maza višenamjenska krema, odlučila sam probati od glave do pete. Prvo sam počela sa upotrebom na licu jer sam najviše nade polagala u dobru njegu lica prirodnom kremom i nadala se dobrom djelovanju.  E, nažalost, za dnevnu upotrebu nisamo se baš dobro družile. Sama Maza je dobra, ali kao podloga za puder i ne baš. Masnija je teksture pa sam imala problema s nanošenjem pudera, masnijim sjajem i brzim odlaskom pudera s lica. Teta Maza kaže da ova kremica pomaže odstranjivanju akni, ali, moju jednu i po aknicu nikako nije uspjela odstraniti, tako da u mom slučaju nije djelovala.

Zatim prelazim na noćnu njegu i kad tek nanesem osjećaj je divan. Koža je odmah nježnija, mekša i nestane onog "papirastog" osjećaja suhe kože. Eh, sad neko može reći: "Pa svaka krema čini kožu mekšom i koliko-toliko otklanja suhoću." Djelimično bi bila u pravu, ali potpuno je drugačije kada prirodna krema čini lice mekšim i ona druga, i potpuno je drugačije kako osjetljiva koža prihvata prirodnu kremu od one druge. Rezultati duže traju.
 Za noćnu njegu se pokazala dobra, ali samo u debljem sloju ako nanesem. Ako bih koristila manju količinu, koža u noći sve upije i ujutro nisu rezultati kakve trebam. Svakako uzmite u obzir da je moje lice s vremena na vrijeme jako, jako suho, pa upije šta god da nanesem i da uvijek moram naonosit veću količinu kreme. Malo veća količina, malo masnije lice i ujutro nema zatezanja i suhoće, a puder se puuno lakše nanosi. A za sve one dane kad koža nije mnogo suha, jako malo Maze je dovoljno za noćnu njegu i dobre rezultate. I otkako koristim Mazu kao noćnu kremu, primijetila sam da je lice postalo jako, jako glatko na dodir, te umivanje predstavlja pravo zadovoljstvo i osjećaj ljepše kože pod rukama.


Kad sam već kod noćne njege, višenamjensko djelovanje se pokazalo i za ruke. Vlažne i ruke i kremica su odlična kombinacija za ljepšu kožu ujutro. Po danu baš i ne jer, jer nisam voljela osjećaj masnih ruku. Nemam zahtjevne ruke, pa mi ovdje treba samo lagana njega. Nema zime, nema hladnog vremena, nema problema sa suhim rukama.
 Da ne zaboravim i da sam voljela koristiti kao balzam. Opet za noćnu upotrebu jer, pretpostavljate šta slijedi, kremica je masnija pa nikako ne ide ruž nakon nje. 


Zatim sam koristila samo na području oko očiju i, ovdje dolazi do odlične suradnje kremice i kože. Jedno vrijeme sam imala malih problema s nanošenjem korektora na područje oko očiju jer je bilo dosta isušenije od ostatka lica, te je povremeno dolazilo do blagog perutanja, a krema koju sam koristila za cijelo lice nije bila dovoljno dobra da popravi situaciju. Nakon umivanja, naravno na vlažan dio oko očiju (nije na odmet da napomenem), nanosila sam kremicu i ujutro je sve izgledalo puno ljepše, a korektor sam lakše nanosila. Nakon otprilike sedmicu, područje oko očiju se riješilo pretjerane isušenosti. Zahvala ide Mazi.

Upotrebu nastavljam na tijelu, i ovdje zaista nemam zamjerku. Za suhu kožu ovo će biti jako dobra njega u skladu s prirodom. Nakon tuširanja, na vlažnoj koži, Maza omekšava, čini glatkom i elastičnom, te pruža neophodno olakšanje zategnute suhe kože. Volim, volim i još jednom volim.
Možda nekog zanima i kako djeluje na stopala. Normlana ili blago suha stopala voljeće ovu višenamjensku kremicu, a jače suha će reći da ovo nije za njih dovoljno i da trebaju jaču njegu. 


Da li Mazu preporučujem?
Naravno, i to za sve koji vode računa o prirodnoj njezi, sastojcima i koji vole kremice od glave do pete. Suha i normalna koža mogu se mazuckati koliko god žele, mješovita koža neka malo vodi računa o količinu, dok masna koža možda bi trebala da nastavi potragu za nekom drugom kremom. Ovdje mislim na lice, a za tijelo može odgovarati svima. S malom količinom postižu se dobri rezultati, pa masnija tekstura se ovdje može zanemariti, osim ako ne pretjerate s količinom i ne nanosite na vlažnu kožu :)

Mazu možete kontaktirati preko Fb profila: Maza, gdje će ljubazna teta Maza ljubazno odgovoriti na sva vaša pitanja i nedoumice, a također možete provjeriti šta se nalazi na Maza stranici ako ukucate u pretraživač nekoliko slova i tačkica s čokoladice iznad. Ako ste iz Sarajeva, Mazu možete kupiti i u prodavnici zdrave hrane BIO SHOP, koja se nalazi u Lukavici, u Spasovdanskoj ulici. 
I dalje sam oduševljena ovim tako malim, a tako slatkim znakom pažnje - čokoladica. Nema veze što na njoj piše ulje za tijelo, to je samo Mazina reklama, ali ujedno i najava za iduću recenziju Maza proizvoda.

*PR proizvod

You Might Also Like

18 komentari

  1. Zvuči zanimljivo! Definitivno će ovaj post biti od pomoći curama koje koriste isključivo prirodnu kozmetiku, ali i nama ostalima:) Kad si već spomenula lavandino ulje ja ću se nadovezati i reći da mi je i malo čudno da se ono više ne spominje u našoj maloj blogosferi jer je zaista ulje vrijedno pažnje:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će biti od pomoći. I ja sam od onih koji su više na strani prirodnih proizvoda. Naravno, ne može uvijek i baš sve biti prirodno, ali ako ništa i jedan prirodan proizvod je vrijedan :)
      Ako koristiš, onda tipkaj recenziju o ljepoti lavandinog ulja :)

      Izbriši
  2. Ne odgovara mom tipu kože, ali zbog ovako slatkog pakovanja bih vrlo rado kupila i probala. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za pakovanje se u potpunosti slažemo, ali meni je i ime jako simpatično :)

      Izbriši
  3. joj što lijepo zbuči ova krema :D
    sviđaju mi se njeni sastojci i prirodnost :D
    meni bi onda više pasala za tijelo i stopala, iz razloga što mi je lice masno :D
    odlična recenzija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krema je super, od sastojaka do djelovanja. Ako može za tijelo, stopala, usne, ruke, onda i nema veze što možda ne bi odgovarala za lice :)
      Hvala <3

      Izbriši
  4. Budući da sam i sama koristila prirodnu kremu za lice koja je izrađena po mojim potrebama, zaista ti vjerujem kad kažeš da se krema upije i čini kožu mekšom ali da to nije kao s kremama koje inače kupujemo. Razlika je često ogromna ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na ukazanom povjerenju :D Da, razlika je zaista velika između prirodne kreme i onih drugih, a rezultati su bolji na duže vrijeme. Meni je posebno važno da ne izaziva ili pogoršava crvenilo osjetljive kože, a kad su u pitanju prirodni proizvodi, s pojačanim crvenilom nisam imala problema.

      Izbriši
  5. Zvuči kao jako zanimljiva njega! Inače nisam obožavatelj mente, ali nedavno sam i ja nabavila kremicu s mentom i mogu reći da me preobratila. Mazu bih vjerojatno radije koristila kao noćnu njegu, za dnevnu njegu sam već opskrbljena.

    Inače za kožu koja je jako suha i peruta se mjestimice (kao kod mene na obrazima) preporučam Dr. Hauschkinu Rose Day Creme. Ja ju ne koristim kao dnevnu njegu (jer bi mi to bilo preskupo) nego kao SOS riješenje u zadnji tren.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U sastavu nije navedena menta, ali meni ima osvježavajući miris, miris mentola. Maza je jako dobra za noćnu njegu, baš lijepo djeluje na kožu.
      Imam suhu kožu, ali rijetko da imam problem s perutanjem. Hvala na preporuci, a Dr. Hauschka nisam probala, ali bih voljela.

      Izbriši
  6. Ne volim ništa masno na licu, bljuf :( osim možda na području oko očiju, jer ionako imam problema sa istim. Ali, priznaj mi da te čokolada ipak najviše obradovala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato koristiš u manjoj količini i nema problema s masnijim licem nakon upotrebe. Za područje oko očiju je odlična, meni je baš pomogla.
      Priznala sam da sam jako oduševljena, a mene je najlakše čokoladom obradovati :)

      Izbriši
  7. Mazu sam dobila na poklon(igrajuci nagradnu igru) i sve pohvale!!Inace ,sin ima atopijski dermatitis , tako da smo mazali Mazu na suhe dijelove koze , nakon prvog nanosenja koza se prestala perutati.Toplo preporucujem svima , isprobano i da napomenem cak smo i cokoladice dobili ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maza je jako simatična i dobra krema, baš od glave do pete :) Ovo može zanimati one koji imaju atopijski dermatitis - hvala na dodatnoj informaciji.
      Čokoladice su jako važne, nikako se ne bi trebale zanemariti :)

      Izbriši
  8. Obožavam ove multifunkcionalne kreme! :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Volim prirodnu kozmetiku, uvek rado isprobam kad naiđem na nešto novo. Nameravam da posetim rođake u Sarajevu ovog leta, pa ću staviti Mazinu kremu na spisak da je potražim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Voljela bih da je prirodna kozmetika više zastupljena i da je izbor puno veći nego što je sad. E pa eto, Maza će biti u istom gradu :)

      Izbriši