Avon balzami za usne u boji

12:17:00

Kalendarski smo u hladnom vremenskom dobu, zimi koja koži baš i ne odgovara koliko ljubiteljima ovog godišnjeg doba. Koliko god voljeli zimsku idilu, ona ipak donosi i ono neugodnije, isušivanje kože, a posebno usana koje mnogima zadaju muke dok se bore s ispucalim usnama. Onda kreće potraga za spasonosnim malim kutijicama koje u sebi kriju adekvatnu zaštitu od hladnoće. Nadam se da jednu takvu zaštitu imate u neseseru s kojom mjesta ispucalim usnama neće biti.
 Osim bezbojnog balzama, tu su i obojeni koji osim njege pružaju i laganu boju usnama. Mali beauty saveznici za lijep izgled usana. Avon je davno predstavio dvije nijanse obojenih balzama - Pearlescent Pink i Pearlescent Red, koje me uopšte nisu privlačile jer su djelovale previše sedefasto. A dolaskom tri nove nijanse ovi balzami su dobili moju pažnju. I to nijansa Reviving Raspberry, za koju odmah moram da kažem da je mnogo, mnogo ljepša uživo nego u katalogu!




Pakovanje je kao kod Avon ruževa, samo u bijeloj boji, dok je kvalitet i dalje isti. Čvrsto i sigurno za sadržaj. Od ruževa je "ukradena" ideja prozorčića na vrhu kroz koji vidimo nijansu. Katalog 1 je pun sniženja, pa su balzami na sniženju od 60% dostupni uz narudžbu bilo kojeg proizvoda iz brošure za 5,50 KM. Cijena prolazi, a da li ima ovdje još nešto dobro? 


Nisam mnogo očekivala od Avon balzama, posebno kad je u pitanju boja na usnama, te sam mislila da neće biti baš očigledna razlika između nijansi. Ipak pružaju suptilnu boju, ali upravo zbog slabijeg intenziteta boja se neće dugo zadržavati te je potrebno popravljati, posebno ako odlučite da je vrijeme za kafu ili obrok :) Jedino Reviving Raspberry čak ostavlja blagi stain na usnama, pa i nakon jela. Drago mi je jer je ovo nijansa koju sam odmah zavoljela i preselila u neseser. Pearlescent Pink i Red u pakovanju djeloju potpuno isto, no na usnama je razlika i više nego vidljiva. Red u sebi nema ništa crveno i mnogo je manje pigmentova i pruža tek nešto malo roze boje, pa dođe kao blijeda kopija Pearlescent Pink, a oba pružaju biserni sjaj i nisu baš toliko sedefasta kao što sam mislila. Protecting peach na mojim usnama je jako slaba narandžasta nijansa, dok je Strawberry prozračna crvena.


Osim tri nove nijanse, novost je i poboljšana formula koja u sebi sadrži pčelinji vosak, shea maslac i vitamin E. Obećanja koja daju balzami su izglađivanje ispucalih usana koje ne vjerujem da može ispuniti (ipak nisu toliko hidratantni, a tu je i boja koja ne izgleda lijepo na suhim usnama), zaštita od isušivanja je prisutna, kao i nježna boja. Ne znam zašto, ali očekivala sam tvrđu teksturu koja se teško nanosi, ali ovo su ipak "pravi" balzami, samo upakovani u ljepšu ambalažu. Mazivost je odlična, tope se u dodiru s usnama i iznenađujuće su hidratantni, te na usnama osim boje ostave i blagi sjaj. Malo preciznosti prilikom nanošenja nije na odmet, ipak se radi o balzamima u boji. Njega koja je bila potpuno neočekivana je ustvari sasvim dobra i prolazi kod usana koje ne traže mnogo pažnje i njege. Moje usne su normalne i tek ponekad imam problem s pojačanim isušivanjem, a balzami su dovoljno su dobri da čuvaju usne od hladnoće. Ipak jače probleme s usnama prvo riješiti hidratantnijim balzamom, pa onda pružite usnama malo boje s Avon balzamima.


*PR proizvodi

You Might Also Like

26 komentari

  1. Baš su lijepi,inače sam ljubitelj bijele boje,ali mi ovo pakovanje nije baš sjelo :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Malo su promijenili ambalažu, prije su bili u okrugloj, a sad baš nalikuju ruževima. Imam one starije sedefaste nijanse, roza i brončanu. Odlični su mi ti balzami i ja ih volim nositi preko ljeta kada je plus puno i sve se topi na meni :) Ove tri nove nijanse bih željela probati. Posebno mi se sviđa Reviving Raspberry :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjećam se stare ambalaže i ova je nekako ljepša, bar meni. Nema veze što nije neka velika promjena :) Dobro je što osim ljeti, mogu proći i zimi. Od novih Raspberry je meni najljepša od svih nijansi, a drugo mjesto ide za Strawberry :)

      Izbriši
  3. lijep novitet :D
    imala sam davno davno nešto slično od Oriflamea, bio je skroz bezbojan balzam, ali je dolazio u ovakvoj sličnoj, profinjenijoj ambalaži ruža :)
    odlično što ipak njeguju :D zadnje tri nijanse na swatchevima usana su mi baš lijepe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, dobro je što osim lijepog izgleda i njeguju, nisu beskorisni :) Lijepe su nove nijanse, dok stare baš i nisu nešto što volim na usnama, ali opet imaju i one nekog ko će ih voljeti :)

      Izbriši
  4. Jao, dobro sam poručila onda! :D Vidim naslov posta i u sebi se molim da ćeš pohvaliti Reviving raspberry i jesi, sad jedva čekam da mi stigne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Raspberry je divna, vidjećeš kad dođe do tebe i nadam se da ćeš biti zadovoljna :))

      Izbriši
  5. Uh, ovo je došlo ko naručeno :D Baš sam ih škicala u katalogu i mislim da ću morati naručiti jedan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na stare nijanse nikad ne bih obratila pažnju u katalogu, ali ove nove su druga priča :) Moram još jednom ponoviti da je Raspberry divan i od mene preporuka upravo za ovaj :D

      Izbriši
  6. Imam onaj zlaćani, ali osim predivne boje ne pruža mi adekvatnu njegu :/ I da, boja mu ej super, ali na mojim usnama izgleda katastrofalno. No našla sam mu drugu primjenu i to kao highlighter za što je odličan! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš šteta što nisi zadovoljna njegom, ali važnije je da si se snašla kako iskoristiti balzam xD Dobra ideja :D

      Izbriši
  7. Nisam nikada probala Avonov balzam, a niti ne vjerujem da ću se uskoro odlučiti na takav pothvat radi lošeg iskustva s njihovim ruževima, alergijska reakcija :S. No, nijanse djeluju simpatično, pakiranje mi nije nešto privlačno, ali vidim da su ok mazivosti i hidratantni što je plus.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A joj, baš mi je žao zbog neugodnog iskustva, nadam se da nije bilo mnogo strašno. Vjerujem da bih i ja dobro razmislila da li ponovo naručiti nešto za usne :) A hajde, pakovanje manje-više uvijek zanemarim, iako ovo kod mene prolazi. Važnije je šta se nalazi u pakovanju :)

      Izbriši
  8. Super meni se svidja, a i kako sam opsjednuta balzamima za usne, pa ja ovo moram imati. Malinasti i crveni ce biti moji, volim tonirane balzame. Svidja mi se i pakovanje, bas je nekako zimsko i djeluje mi puno elegantnije nego razna Labella i sl.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Balzamomanija dolazi po svoje :) To su nijanse koje bih i sama naručila, posebno malinasti, ali i crveni je odmah na drugom mjestu. Za razliku od Labella ovo pakovanje je malo ozbiljnije i za velike cure :))

      Izbriši
  9. Nisam baš neki ljubitelj balzama u boji, imam Baby lips i to mi je zasad dovoljno. Ovi izgledaju divno na tvojim usnama i to je razlog što ću još razmisliti hoću li naručiti koji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je to jedan ali vrijedan onda neka tako i ostane, ali ako ipak želiš još jedan u kolekciji onda bi nakon Baby lips balzama mogla biti zadovoljna i Avonovim :)

      Izbriši
  10. Meh, ne volim balzame u boji, ne bi mi bili dovoljni u ovom periodu, a i ukoliko mi usne izgledaju poprilično dobro, prije ću se odlučiti za neki ruž. Reviving Raspberry izgleda lijepo, čak i na tvojim ružnim ustima. Ćao.<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene prolaze s vremena na vrijeme kad nisam raspoložena za neke jače ruževe, a ipak želim nešto malo boje na usnama. Hvala i na ovoj pohvali :D Ć!

      Izbriši
  11. Jako mi se svidja raspberry nijansa i iznenadili su me kako su dobro pigmentirani :) mogu komotno proci i pod ruzeve :) super ideja od Avona :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Raspberry od mene ima samo pohvale, divna nijansa :) Bez problema mogu proći kao slabije pigmentovani ruževi i s ovim balzamima Avon je napravio dobar posao :)

      Izbriši
  12. Ja ne volim ove pearlescent, izgledaju mi uzasno na usnama, posebno zimi -_-
    ali raspberry je divna :D i pakovanje je lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni meni se perlescent nijanse ne sviđaju. Red i može nekako proći s jednim slojem, nema neku pigmentaciju, pa se i ne primijeti mnogo. A Raspberry je ubjedljivo najljepša nijansa :)

      Izbriši