Avon Color Trend olovke za oči

12:13:00

Jako dugo je trebalo da olovke za oči dobiju svoje mjesto u beauty kutku. Uvijek sam više bila za sjenu za oči bez olovke, ali znate već kako to ide i kako se vremena mijenjaju :D Crna olovka je klasika i jedna uvijek treba biti pri ruci, sigurno će se nekad iskoristiti. Za nekog ko je ljubitelj neutralnih nijansi veliki je pomak odvažiti se na plavu nijansu, a upravo sam to uradila kad sam prije nekoliko godina kupila Color Trend olovku u nijansi Midnight Blue. Ali, kupovina nije bila tek tako jer sam tu olovku i jedinu potrošila do kraja. Tako da Color Trend olovke imaju posebno mjesto na ovom blogu :) Pisala sam o njima, a u ovom postu možete vidjeti i moju voljenu Midnight Blue koje trenutno nema u katalogu, ali će biti dostupna u kampanji 2.


Ako ste kupovali CT olovke onda ste upoznati s njihovom veličinom i koliko dugo može trajati. Ali, sad su ove olovke mnogo manje i teže 0,94 g. Prethodne su bile mnogo veće i skoro pa nepotrošive! Dobro, oprostićemo jer su i cijenu snizili, pa u kampanji 1 olovke koštaju svega 2,70 KM. S ovim katalogom predstavljene su i četiri nove nijanse - Bright, Sparkling, Romantic i Smokey kao dio limitiranog izdanja. Nadam se da nisam zakasnila s recenzijom i ako vam se sviđaju da još uvijek stignete naručiti po sniženoj cijeni.



Olovke su dvostrane, jedna strana je u boji, dok je druga crna. Formula je koliko sam mogla primijetiti ostala ista. Mekana, kremaste teksture koja ne grebe kapak prilikom nanošenja. Crna je samo malo manje kremasta od vrha u boji, ali i dalje veoma ugodna za kapak. Pigmentovanost ponovo nije zakazala, a na fotografiji ispod su dva prelaza. Naravno da su svjetlije nijanse i nešto slabije pigmentovane, no i dalje je to daleko slabe pigmentacije. Njihova trajnost je ono što sam uvijek voljela. Traju satima bez da blijede, a ukoliko imate masnije kapke onda svakako prije olovke nanesite bazu jer njihova kremasta tekstura neće baš biti dobra kombinacija s masnim kapcima. Ako volite koristiti olovku preko cijelog kapka, s CT olovkama obavezno koristite bazu jer se skupljaju u pregibu jako brzo.


Nijanse su nešto što smo već mogli vidjeti, jedino je Smokey eyes malo neobičnija i prava je ljetna nijansa. Na kapcima je jako intenzivna i malo bolje pigmentacije od ostalih. Romantic eyes i lijepa duboka ljubičasta nanesena uz samo rub trepavica i lagano razmazana kreiraće jednostavan look za svega nekoliko trenutaka, dok Bright eyes može poslužiti za blago posvjetljivanje unutarnjeg kuta oka, ali lijepo izgleda nanešena na donji dio kapka. Sparkling eyes i klasična srebrno siva ostaje za ice queen look :) Druga strana olovke, crna nijansa je baš crna i nema nikakve sive koja negdje vreba iz dubine.



*PR proizvodi

You Might Also Like

12 komentari

  1. Olovke za oči koristim samo za waterline ili ispod njega a CT volim jer su stvarno pristupačne cijenom i odlične kvalitete, uvijek imam jednu crnu u zalihama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena je smiješna, a kvalitet neupitan i drago mi je da si i ti zadovoljna. Daa, crna uvijek treba u zalihama. Bile su dovoljne dvije u onoj staroj veličini pa da traju mjesecima :)

      Izbriši
  2. Ovo je super da je crna na drugom kraju, bas multipraktican proizvod :D lijepa mi je ova ice queen kako ju zoves srebrna, a i zlatna i mislim da bi njih najradije kupila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam ništa protiv dvije olovke u jednoj :)) Meni su sve lijepe, ali mislim da dalje od Romantic i Bright nijansi neću ići :)

      Izbriši
  3. Romantic Eyes mi se dopada i sad mi je žao što je nisam naručila :D I Smokey Eyes mi se dopada, ali ne vjerujem da bih baš koristila plavu olovku za oči :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema veze, nije skupa ni u kampanji 2, mislim da je 3,50 KM. I meni je Smokey lijepa, ali ne znam jesam li spremna za nju :D

      Izbriši
  4. Sparkling eyes - koristim i divna je. A i ostale boje mi se sviđaju, morat' ću još neku nijansu naručiti :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zašto propustiti nešto povoljno, a opet dobro :))

      Izbriši
  5. baš su se super sjetili staviti na jedan kraj crnu :D ona uvijek treba,,,
    Romantic eyes je najdivnija boja mi,, i tu bi sigurno naručila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro je što je baš crna i što nema ništa sivo u sebi.
      Slažemo se koja je najljepša ;) Iako često ne koristim, ipak volim ljubičaste olovke.

      Izbriši
  6. Ova srebrena je moj izbor otkad sam počela uopšte da se šminkam. Ostale nisam ni probala,navikla sam na sive,bijele i svijetle nijanse s obzirom da su mi oči baš tamne :) najviše mi se sviđa to kako su kremaste,praktične jer dolazi uz crnu koja je neizbježna i koja uvijek zatreba,a i cijena je i više nego pristupačna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja mama jako dugo koristi srebrnu, a ima u onoj staroj veličini koja baš dugo može trajati. Meni se najviše sviđa ljubičasta, a mislim da bi lijepo izgledala i na tamnim očima :) Super što imaš proizvod koji dugo koristiš i koji ti u potpunosti odgovara, kako cijenom tako i kvalitetom :)

      Izbriši