Ecotools Six piece essential eye set

11:46:00

Kad sam naručila Ecotools kistove imala sam samo jednu želju. Da ovo ne bude jedan od onih setova u kojem će biti jedan ili dva kista koji su beskorisni i zbog kojih mogu žaliti što nisam kupila pojedinačne kistove. Dobro, ponekad nas i taj jedan pojedinačni zna dobro zeznuti, ali hajde :)
U našim drogerijama nema kistova vrijednih pažnje, a o dobrom asortimanu ne možemo ni pričati, tako da nisam imala priliku uživo vidjeti kistove. Zato, veliko hvala internet kupovini i svemu što je na dohvat jednom kliku. I kartici, naravno.



Nakon kupovine Real Techniques mini kistova i brzog navikavanja na njihovu malu veličinu, meni sve poslije njih ne može biti malo i nezgodno za upotrebu. Veličina nije jedan od kriterija po kojima kupujem kistove, ali Ecotools sa svojih 11-12 cm baš i ne spadaju u kategoriju mini kistova, tako da bi većina mogla biti zadovoljna. Kistovi dolaze u malom neseseru napravljenom od recikliranog materijala, te su oslobođeni ftalata i plastike. Imaju odmah spremno ruho! Svaki kist posjeduje izuzetno mekana vlakna (ali ne previše), koja su pri tom veoma ugodna za upotrebu i dršku od bambusa, te su cruelty-free.



Lijepo izgledaju, ali čemu izgled ako od njih nema nikakve koristi? Ima, itekako ima! Ako kao i ja ne komplikujete s šminkanjem očiju i ne treba vam mnogo kistova, te držite do jednostavnosti, onda s ovim setom možete dobiti sve što vam treba i biti veoma zadovoljni. Možda dodati još nekoliko pojedinačnih kistova (ciljam na Ecotools dvostrane koji imaju dio za obrve) i biti mirne duži period jer u kolekciji imate kvalitetne i veoma dobre kistove, a budžet nije mnogo osiromašio. Cijena na iHerbu je 8$ (+ poštarina 4$). Često pranje nije prouzrokovalo ispadanje dlačica, još su sve na broju i iskreno se nadam da će ovako što duže ostati, a obećava to što djeluju čvrsti. Svi kistovi su veoma nježni, neće biti grubi prema kapku i svi se mogu iskoristiti, što je najvažnije.



Large eye kist koristim za nanošenje bazne sjene preko cijelog kapka, a iako se radi o nešto većem kistu, može proći i za blendanje sjene u pregibu kapka jer na vrhu ide lagano u špic, pa uz malo pažljiviju upotrebu prolazi. Posebno ako imate veće oči, dok kod malih ovo ne važi.  Angled crease za definisanje vanjskog dijela kapka je kist kojem sam se najviše radovala i koji nije baš toliko u upotrebi koliko sam mislila. Za crease ga nešto manje koristim, više za vanjski kut oka i V dio. Petite eye shading kist preporučuju za naglašavanje boje i slažem se da je za ovu svrhu dobar. Dovoljno je malen da precizno nanese sjenu na željeno mjesto, a opet veličinom dobar i za nanošenje sjene preko cijelog pokretnog dijela kapka. Highlighting brush izgledom je daleko od ove namjene i koristim ga za blendanje sjene u pregibu kapka. Smudge brush je jako dobar kist koji prolazi za više namjena, pa tako za razliku od prethodnog mnogo će precizniji naglasiti dio ispod obrva, unutarnji kut oka ili nanijeti sjenu na donji dio kapka, ali i mnogo bolje i preciznije od Angled crease definisati vanjski V dio. Jako dobro posluži za smokey eye zbog svog malenog i preciznog vrha.
Očigledno je, veoma sam zadovoljna kupovinom i moja želja da svi budu u upotrebi je ispunjena :)


You Might Also Like

20 komentari

  1. Steta sto su promijenili cijene postarine na iHerbu. Bas je super setic, svi kistovi mi djeluju iskoristivo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno ne razumijem šta je s poštarinim i zašto varira od 3 do 9 dolara i od proizvoda do proizvoda :/
      Možda set s još nekim proizvodom može dobiti neku čudnu poštarinu od 3.56 dolara :D

      Izbriši
  2. Nikad nisam probala Ecotools kistove, ali namjeravam brzo da ih probam!
    Odlican post! :)

    Nikoleta, xoxo.

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako tvoj prvi set Ecotools bude upravo ovaj, onda vjerujem da ćeš biti zadovljna :)
      Hvala, hvala.

      Izbriši
  3. slatki setić :D
    imam Ecotools veliki kist namjenjen nanošenju tekućeg pudera i negdje dvije godine, svakodnevno me služio,, prala sam i prala i nije ispala niti jedna dlačica :D
    ovo djeluje kao zgodan set i za mene, jer volim jednostavnost na očima,, rijetko kada blendam 2-3 boje ili radim zahtjevnije makeup loo-ove :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će i moji kistovi imati tako dobru trajnost kao što ima tvoj kist :D Na prvu djeluju obećavajuće! Onda sam sigurna da bih i ti bila veoma zadovoljna Ecotools setom i da bi imala sve što je potrebno na jednom mjestu ;)

      Izbriši
  4. Meni je taj veliki izgledao prilično neiskoristivo, ali super što si uspjela da mu nađeš primjenu. Ne volim male kistove (što već znaš :P) tako da ga preskačem, nemam ja živaca kao ti da se navikavam na veličine :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za baznu sjenu i nije potrebna preciznost tako da s ovim kistom veoma brzo završim. A nemoj tako, nisu ovo mali kistovi, sigurna sam da bi i kod tebe mogli proći :D

      Izbriši
  5. Joj tako su slatki hehe.. Nisam se jos usudila.sa iHerba porucivati, uvijek se bojim nece mi doci :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam i ja strah od nedolaska paketa, ali stvarno nije bilo nikakvih problema i uvijek dođe za 10-ak dana :)

      Izbriši
  6. Odlični kistovi, baš mi je drago što si zadovoljna :D Nešto su promijenili poštarinu na iHerbu jer sam nedavno naručivala i izašla me je 8$ što je po meni puno, ali ostala sam bez omiljenih Thayers tonika pa sam bila očajna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je drago da nisu razočarali :) Ovu novu poštarinu nikako ne razumijem. Sve zavisi kojim redoslijedom stavim proizvode u korpu, koju količinu (2 ista i poštarina odmah 8$)... a najviše mi se sviđa kad prikaže poštarinu 3.56$, ali i 4.45 $ može proći :D

      Izbriši
  7. Drago mi je da si zadovoljna kupljenim. :) Nisam ih nikad isprobala, ali čitala sam samo pohvale na njihov račun. Lijepo izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je najvažnije :) I od mene samo pohvale za Ecotools, a posebno jer su u ovom setu kistovi koje najčešće koristim.

      Izbriši
  8. Moram ih kupiti :D gledam ih citav zivot i NIKAD da ih stavim u korpicu!

    Od sada ti necu vise kometarisati anonimno, sinoc sam napravila blog i tu je prvi post, pa dodji da se druzimo skupa! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda da ne moraš naručiti već bi bile tvoje, a ovako se uvijek nešto odgađa za neku drugu narudžbu :D

      Naravno, dolazim da vidim šta ima kod tebe ;)

      Izbriši
    2. I dalje ih gledam... hahahahahahah!!! XDDDD

      Izbriši
    3. I koliko još planiraš samo da gledaš? :D

      Izbriši
  9. Deluje mi super, kao da sadrži svaku vrstu i oblik za svakodnevno šminkanje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za moje potrebe u ovom setu je sve što mi treba za svakodnevno šminkanje :)

      Izbriši