Vrijeme je za zimske mirise na tijelu

11:22:00

Ako volite zimu onda sigurno volite i mala sitna zadovoljstva koja ona donosi. Naravno da mislim na razne poslastice u kombinaciji s toplom čokoladom i toplom dekicom, ali sad nije vrijeme za njih iako se podrazumijevaju. Vrijeme je za zimske mirise na tijelu i uživanje u toplim mirisima koji griju tijelo u hladnim zimskim noćima. Jednostavno je, mirisi griju! Oni svježiji su za ljeto, topliji za zimu, a koji je bolji predstavnik slatkog zimskog mirisa od tople vanilije, koju u stopu slijede gurmanska čokolada u kombinacji s nekim drugim aromama, dražesna narandža i nezaobilazna j
abuka s cimetom. Da li su i vama ovo mirisi zime?


Jesen sam nestpljivo dočekala, a zimu još nestrpljivije i konačno sam "svoj na svom", posebno kad je i bijeli prekrivač došao. Ima nešto u crvenom nosiću, svježem zraku i zimskoj šetnji pod punom opremom toplih saveznika rukavica, šala, kapica i džempera. Kad je jesen kalendarski došla, nos je tražio ugodne mirise koje sam gore navela, pa sam tako kupila nekoliko i u jedan kutak sobe smjestila proizvode iz današnjeg teksta koji su čekali pravo zimsko vrijeme. To su prije svega mazalice za tijelo koje jako volim, ali i nezaobilazni piling koji je prethodnik svega. U kutku je bio i "povratnik" od prošle zime Avon sprej za tijelo s mirisom vanilijem, koji nije na slikama i koliko znam nije više ni u katalogu, ali ako se ponovo vrati obratite pažnju ako volite vaniliju.
Volim mijenjati miris mazalica za tijelo, a s vama danas dijelim koje sam to proizvode sa zimskim mirisima probala u posljednje vrijeme. I nisam baš zadovoljna ponudom, teško je otkriti nekoliko dobrih proizvoda koji će odgovarati i mirisom i njegom. U slučaju da vam nešto od ovog bude primamljivo, svi proizvodi su lako dostupni i nakon male šetnje do drogerije biće i vaši.


Tuširanje će biti ugodno u pravom zimskom ugođaju uz upotrebu Balea kremasto-uljnog piling gela za tuširanje. Uh, kako samo divno miriše! Na najukusniji kolač od jabuke i cimeta! Dominantiniji je miris jabuke, ali ni cimet nije zanemaren i u pozadini se osjeti. Zrnca su sitnija, nisu gruba i čine ovu kombinaciju gela i pilinga pogodnom za svakodnevnu upotrebu, čak i za suhu kožu jer ne pruža jači piling. Uljnu njegu uopšte ne osjetim, pa bez mazanja tijela nakon pilinga ne može proći. Velika, ali baš velika zamjerka je što ovaj proizvod ne dolazi u pratnji losiona kako bi miris što duže ostao na koži :)



Dugo sam željela probati Balea maslac za tijelo s kakaom (još jedan maslac i nije posljednji) i konačno sam došla do svog primjerka. Nisam mislila da će biti dobar za suhu kožu, ali sasvim lijepo njeguje. Normalna koža bi bila mnogo zadovoljnija maslacem u zimskom periodu nego suha, ali nanesem nešto deblji sloj pa može proći. Miris je intenzivno čokoladni, dosta dugo se zadržava na koži, ali je nekako specifičan i nije baš za čestu upotrebu. Poželim ga samo s vremena na vrijeme i to nekako kad je baš hladno :)




Avon svjetlucavi losion s mirisom vanilije i toplih začina i divna slika u katalogu bili su pravi mamac za sve ljubitelje ovog mirisa. Zažmurila sam na ovo svjetlucavo u njemu, nadala se da neće biti mnogo izraženo, a kad je došao odmah sam znala da je ovo za one koji u praznično vrijeme (ili uvijek) traže šljokicu više. Miriše na slatku vaniliju, njega slabija, a zbog šljokica koristim samo ponekad i u maloj količini, inače bih mogla biti opasna konkurencija bilo kojem novogodišnjem ukrasu. 




Onda su na red došli mini Alverde maslaci u prazničnom pakovanju i neodoljivim mirisima. Tri mirisa za tri raspoloženja. Prvi i s ubjedljivo najljepšim mirisom je kombinacija brusnice i čokolade. Miriše n-e-o-d-o-lj-i-v-o! Uopšte nije napadan i jači čokoladni miris uspješno "smiri" brusnica. Teksturom nije maslac nego gušća krema s bržom apsorpcijom. Zatim slijedi svježiji miris narandže, koji ne odstupa od kategorije zimskih i miriše jako ugodno i toplo. Također nije u potpunosti maslac, ali je dosta gušći od prethodnika. Treći i najblaži mirisom, ali najgušći, opet nije maslac. Miris vanilije i cimeta se uopšte ne osjeti, a radi se o mirisu koji miriše na čisto i dosta neutralno :) Pravi izbor kad poželim odmoriti od bilo kakvih mirisa i želim samo njegu. Obradujte nekog dragog ovim maslacima, pravi su mali simpatični poklon koji će osim što mirišu i lijepo njegovati tijelo.

You Might Also Like

30 komentari

  1. Obožavam ove alverde maslace :D imala sam ih i prošle godine samo što je umjesto naranče bila jabuka. Sada imam od čokolade i brusnice i super je. A pakovanje je preslatko. Moram si nabaviti i taj od čokolade :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Više mi se sviđa što je sad narandža, ljepše miriše od jabuke :D Baš šteta što nema veliko pakovanje čokolada i brusnica. Ljepše miriše Alverde s čokoladom od ovog Balea, mnooogo ljepše!

      Izbriši
  2. Mljac. Ovi mirisi bas mame... Svida mi se taj avon sljokicavi,a te mini maslace sam kupovala prosle godine. Preslatki su

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fino miriše i onaj drugi Avon losion s brusnicom (i još nešto), ali eto, to je više za vas koji volite šljokice :D Maslaci su super, posebno za torbu ili neko kraće putovanje.

      Izbriši
  3. Obožavam ovakve mirise,pogotovo cimet <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad smo kod cimeta, nikad nisam vidjela neku mazalicu samo s mirisom cimeta :D

      Izbriši
  4. Volim šljokice, tako da ću Avon svjetlucavi losion odmah da naručim!!!! Hmmm.. i Alverde maslaci mi izgledaju primamljivoo :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Želim ti ugodno druženje sa šljokicama :D Sve ove mini stvarčice su tako primamljive :)

      Izbriši
  5. Volim Avon svjetlucavi losion :) meni ne smeta svjetlucanje :) Balein Kakao puter za tijelo sam potrošila za njegu stopala, toliko mi se miris smučio xD mislila sam da se tebi neće nikako svidjeti, ali eto, pogriješila :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za tijelo baš i ne volim šljokice, možda jaaako malo. Jednom godišnje xD Pa jednim dijelom nisi pogriješila. Nije baš da mogu uvijek ovaj miris, zna ponekad biti čudan, ali s vremena na vrijeme poželim :D I neću pretjerivati, da mi se ne smuči kao tebi!

      Izbriši
  6. Dakle, slike su odlične! Macro radi pos'o k'o veliki :) Znaš ti šta ja volim a to je onaj piling od cimeta i jabuke i opet će se vratiti na policu <3

    M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dakle, mnogo ti hvala! Piling miriše i praznično i zimski i ukusno i... sve znaš, probala si :))

      Izbriši
  7. Jabuka i cimet i topla vanilija su mi najdraži zimski mirisi. Volim taj ugođaj, zpaliti svijeću i koristiti neku finu mazalicu <3 Trenutno koristim Ulola maslac od naranče i cimeta.
    Baš me zanima taj kakao maslac, ali ne smijem više ni pomišljati na nove mazalice jer ih imam previše :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je vanilija pravi zimski miris. Ali problem doći do mirisa koji ugodno miriše, baš onako na kolačiće i da nije mnogo jak :) Ulola neeema u BiH, kao ni mnogo toga što vi imate :D
      Umjesto kakao maslaca bolje Alverde set u kojem je divni čokoladni miris u kombinaciji s brusnicom.

      Izbriši
  8. ovi Alverde maslaci me do sada nisu privlačili, no sad kad kažeš da se ne osjeti cimet... Počeli me privlačiti :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovi Alverde maslaci su mi preslatki, nisam ih uopće vidjela!! Uvijek nekako preskočim Alverde police... A ovaj Balea maslac od kakaa meni dobro miriši samo u teglici, na meni poprimi nekakav kakao - kemijski miris!! Ali čitala sam negdje da nam dolazi /je već došao Balea maslac od lješnjaka!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Alverde maslaci imaju, osim ovog crvenog i rozi set, pa samo izaberi mirise koje voliš :) Alverde sam i ja prije zaobilazila, ali imaju mnogo dobrih proizvoda.
      Zato sam i napisala da Balea maslac poželim kad je baš hladno, onda nekako ljepše miriše :)) Lješnjak još nije došao kod nas, a baš me zanima kako će mirisati jer nisam probala ništa što miriše na lješnjak.

      Izbriši
  10. divan i zanimljiv post :)
    totalno si mi stvorila ugođaj prekrasne naše zime <3
    najviše me osvojio ovaj piling od Balee jabuka i cimet,, jer oboožavam tu kombinaciju i u svijećama i čajevima i losionima :D
    a Alverde brusnicu i čokoladu sutra tražim <3 ako ih imaju :/ još to brže upijanje, pa mogu odmah vestu obući <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, jako mi je drago da ti se sviđa :))
      Kombinacija jabuka i cimet uvijek prolazi, posebno u kolačima ;) Vidjela sam da ima i balzam za usne s ovim mirisom. Ne bi bilo loše da ima još i losion :)
      Voljećeš ovaj mini set i vjerujem da će negdje biti jedan za tebe. Vrijedi kupiti samo zbog brusnice i čokolade :D

      Izbriši
  11. Alverde maslaci izgledaju tako primamljivo :), a uopće ih nisam zagledala u trgovini, sram me bilo ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa kako nećeš obratiti pažnju na nešto ovako mini i simpatično :))

      Izbriši
  12. Alverde malsce sam si kupila i to iste kao što ti imaš u crvenom pakiranju i sjetila sam se tebe kad si rekla da Alverde preperativa ima ugodan miris i tako sam napokon razbila predrasude i kupila :D I mogu reći da se potpuno slažem s tobom što se tiče mirisa i da su maslaci predivni :D Pohvala za predivne fotografije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako mi je drago da si zadovoljna i da nema više predrasuda prema Alverde proizvodima. A i što si se mene sjetila :)) Ima i smrduckavih stvari, kao što su gelovi za tuširanje. Svaki koji sam pomirisala smrdi, baš smrdi! Znači slažemo se za maslace, super! ;)
      Hvala, hvala <3

      Izbriši
  13. Maslacima nisam ni ja mogla odoljeti, divni su mi i to posebno ovaj s čokoladom. Čini se da sve osvaja. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maslac s čokoladom ću sigurno prvi potrošiti. Ne iznenađuje me što osvaja na sve strane :D

      Izbriši
  14. Obožavam zimske mirise. :) Od navedenih proizvoda, najviše me mame Balea piling gel i Alverde maslaci.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I zimu i zimske mirise i sve što je zimsko :D Maslaci su mi jako dragi i ne vjerujem da će još dugo, baš često koristim :)

      Izbriši
  15. Mislim da bi pojela ovaj Balein kakao butter kad ga vidim tako primamljivog na slici :). Avon losion imam i koristim odličan je .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još ako voliš ovaj miris, onda veoma lako možeš zamisliti puding ispred sebe :D
      Avon losion divno miriše, voljela bih da su šljokice manje prisutne :))

      Izbriši