Essence lipstick, lipgloss, lipliner

11:48:00

Sjaj, olovka i ruž najbolje opisuju početke većine djevojaka kad su proizvodi za usne u pitanju i početak šminkanja. Balzam izostavljam, on se podrazumijeva još od malih nogu. Sjaj dođe u neseser nekad krajem osnovne ili početkom srednje, lagano se prelazi na ruž, a na kraju dolazi olovka za usne da upotpuni cijelu priču. Ili olovka, pa ruž. Naravno, ne kod svakog ali mislim da je kod većine bilo ovako. Od ova tri proizvoda, ruž i olovka su meni jako dragi dekorativni proizvodi, ali nakon toliko vremena ponovo sam probala i sjaj. Ne bez razloga, ali idemo redom ;)





Essence lipliner Femme fatale


Essence olovke trenutno dobijaju pohvale sa svih strana, što me uopšte ne čudi. Odlične su i na vrhuncu slave! :D Zaista nude mnogo više nego što možemo pretpostaviti zbog cijene. Još jedan dokaz da jeftinije, ne znači i manje kvalitetno. O olovkama sam pisala davno, ali zašto ne spomenuti ponovo divnu Femme fatale? Toliko je dobra da bez problema može parirati ruževima. Kremasta, ugodna, ali i dosta dobre trajnosti samostalno, a kao podloga za ruž produžiće značajno boravak istog na usnama.
I da, za cijenu mogu reći da je simbolična - 2,20 KM!

Jedno vrijeme Femme fatale je bila nemoguća za pronaći i žalila sam kako se moj primjerak približavao kraju, ali ponovo su na policama, no radi se o nešto drugačijoj nijansi. Prethodne su bile 10 dok su nove 14 i nova je samo nešto malo tamnija od prethodne. No, formulom su identične, a razlika u nijansama skoro pa neprimijetna, a da nisam vidjela različite brojeve, ne bih ni ja razlikovala nijanse :)


Essence effect lipgloss OH LA LA!


S klasičnim sjajevima za usne završila sam davno, veoma davno i mislim da su ostali iza mene negdje u srednjoj školi. Nisu nikad bili moj sretan izbor i kao mnogi mrzila sam što bi kosa uvijek nekako pronašla put da završi na usnama. Ovi "moderniji" su druga priča, ima dobrih primjeraka. Da je ovaj sjaj neka druga nijansa, a ne divna rozo-ljubičasta prožeta plavim odsjajem, vjerujem da me ne bi zainteresovao. Ali OH LA LA! sjaj (oko 5 KM) zaslužio je priliku! Nisam odoljela nijansi.
Na usnama je samo blago, ali baš blago ljepljiv i ostavlja prozračnu boju čija je pigmentacija sasvim pristojna za jedan sjaj. Prolazi kad ne želim ništa mnogo na usnama. Ne traje uopšte dugo, ali nisam ni očekivala, pa me nije razočarala trajnost. Ipak je sjaj u pitanju, a da nije ova nijansa sumnjam da bih dobio priliku. Ipak, zadovoljna sam, nije razočrao.



Essence Adorable matt! ruž 



Ruževi koje Essence ima u ponudi za pristojnu cijenu, nude pristojan kvalitet :) Pigmetacija varira od nijanse do nijanse, ali i trajnost također. Essence Adorarble matt! (5,85 KM) zahvaljujući jačoj nijansi nije slabije trajnosti, no ne odlikuje ga ni dugotrajnost. Kratko i jasno bilo bi srednja nadogradiva pigmentacija i srednja trajnost. Kod ovog ruža volim što je lagano mat, a ne isušuje i crvena nijansa je jedna od onih koja bez problema prolazi i za dnevnu varijantu. U zavisnosti od svjetlosti do izražaja dolazi i nešto malina nijanse koju ovaj ruž u sebi ima, a kombinacija crvene i malina nijanse je meni jedna od omiljenih kad su ruževi u pitanju.



*PR proizvodi


You Might Also Like

20 komentari

  1. Essence olovke volim i imam ih nekoliko u kolekcji. Femme fatale nemam, ali ju planiram nabaviti :D Slike su ti predivne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kakva je to Essence kolekcija ako nema Femme fatale? :D Stvarno je divna, vjerujem da ćeš uživati u ovoj nijansi :))
      Hvala, hvala <3

      Izbriši
  2. Adorable matt sam dobila za Novu godinu i obožavam ga baš zato što ne isušuje usne. :) Olovku moram da probam, svi ih hvale a ja nikako da je uzmem, kao štedim. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Adorable matt je tako ugodan, a to što ne isušuje je ono što i ja baš volim i što se traži kod mat ruževa. Neće olovka mnogo oštetiti novčanik, tako da nema loših posljedica sa štednjom koju možeš da nastaviš :D

      Izbriši
  3. Jedina sam koja mrzi Essence olovke, meni nikako ne odgovaraju, ne volim skroz kremaste olovke! XDDD
    Karminje prelijep!!! <3 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ena, povuci riječ! :D A vidiš, meni su drage kremaste jer mogu samostalno, a da ne isušuju. Onda su za tebe Flormar, one nisu kremaste :)

      Izbriši
  4. Odlicne fotke, a i fina recenzija, pogotovo prvi deo :) Nisam do sad obratila paznju na ovaj karmin, ali sad me je bas zainteresovao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nina mnogo na pohvalama :) Onda obrati pažnju na Adorable matt! kad budeš ispred Essence stalka, tester čeka :))

      Izbriši
  5. divan i poseban post, kao i uvijek :)
    proizvode za usne sam i sama počela koristiti redom koji si navela :)
    Femme fatale olovku imam, i sama sam zaljubljena u njenu teksturu <3 Adorable matt je predivna crvena, koju bi se i sama usudila često nositi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ivana, zahvaljujem na ovako lijepim riječima i mnogo mi znače <3 :))
      Prepoznala si se na početku teksta ;) Femme fatale je divna, ali baš! Vjerujem da bih se odlično snašla s Adorable matt jer nije intenzivna crvena. Možda da kažem da je dobra za sve one koji su stidljivi za neke odvažnije crvene nijanse :)

      Izbriši
  6. Ova Essence izgleda predobro! :)

    Katja iz Slovenije,

    www.blogvivalavida.com

    Pratimo se?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essence ima baš zanimljivih stvarčica ;)

      Pozdrav za Sloveniju!

      Izbriši
  7. Nijansa ruza mi predobro izgleda, super ti stoji. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Crvena je moja omiljena nijansa ruža i meni su skoro svi crvendaći dobri :D
      Hvala ti :))

      Izbriši
  8. Ma tko ih ne bi poželio imati sve kraj ovako lijepih fotki :) Nemam običaj koristiti olovke, ali mislim da bih ovu mogla isprobati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma baš ti hvala, drago mi je da ti se sviđaju :)) Nisu ni meni dugo bile zanimljive, ali nakon prve olovke koju sam probala znala sam da neće tako lako biti zapostavljene :)

      Izbriši
  9. Savršeno, jako mi se doapadaju nijanse i super ti stoje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš su lijepe nijanse, pa čak me i sjaj zainteresovao iako sam na ove proizvode davno prestala da obraćam pažnju. Hvala Tijana :)

      Izbriši
  10. divne slike, kako imaš lijepe usne... (bez da me se pogrešno shvati) :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za obje pohvale :)) Neću pogrešno shvatiti, ne brini :D

      Izbriši