Essence Metal glam & 3D sjenila

12:33:00

Ispred Essence stalka skoro pa ne vidim dalje od ruževa i savršenih olovčica za usne, zbog kojih tek ponekad obratim pažnju na sjenila. Ima lijepih nijansi, ali nikad me nisu posebno zainteresovale, pa tako posjedujem samo tri Essence sjenila. Metal glam i 3D nikako me nisu mogla privući jer je tu bilo previše šljokica ili shimmera za moj ukus, ali opet ne mogu reći da nisu lijepe nijanse. Posebno moram izdvojiti Choco-chic! No, sjenila su ipak pronašla put do mene, probala sam i evo kako je na kraju sve završilo.



Većina je sigurno upoznata s Essence ambalažom. Jednostavna i plastična, manje ili više čvrsta. Ni ove dvije nisu izuzetak, a nešto malo čvršća je 3D. Ustvari, ljepše je urađena jer se kod druge počela guliti folija s kutijice. Ali, ništa strašno ili što bih mogla navesti kao veliku manu. Metal glam košta 5,25 KM, a 3D 5,85 KM, te ni ovdje nema odsupanja od prihvatljivih Essence cijena.



Na prvi pogled odmah me osvojila krasna čokoladno-bakrena nijansa Choco chic sjenila, a odbilo mnoštvo, mnoštvo šljokica. Priznajem, lijepo izgledaju dok se presijavaju, ali zbog istih sam veoma dugo odgađala upotrebu. Kad sam konačno probala bila sam oduševljena. Nakon što sam prešla prstom preko sjenila šljokice su skoro pa nestale. Kad sam to primijetila odmah sam prešla prstom preko cijele površine kako bi u potpunosti nestale :) Mislim da su rijetke cure koje su se oduševile kad su vidjele da šljokica nema ispod površine.
Nakon nanošenja na kapak i blendanja tek su nešto malo vidljive. Dobila sam nijansu koju veoma volim i koja je od tad često u upotrebi, a jedna je od onih nijansi koje su "dovoljne same sebi" i samostalno na kapku jako lijepo izgleda. Posebno što nije klasična smeđa, krije i blage bakrene tonove. Nije mnogo pigmentovana, slabije do srednje, ali veoma lako se može nadograditi da bude sasvim zadvoljavajućeg intenziteta, pod uslovom da koristim bazu s kojom traje dosta dugo i ne nakuplja se u pregibu.

Druga nijansa Irresistible fullmoon flash sadrži dvije nijanse, sivu i bijelu, a samim tim meni je pola pola privlačna. Volim bijelu, nešto manje sivu. No to i nije tako bitno, jer svi mi volimo različito. Važnije je spomenuti da je pigmentacija veoma slaba, bez baze je skoro pa neprimijetna razlika između ove dvije nijanse, posebno nakon blendanja, a shimmer se rasipa. Da nisam više puta prešla na swatchu jedva bi bilo vidljivo tek nekoliko šljokica. Ovdje je baza nezaobilazna jer, iako shimmer nije tako loš na kapku, ipak se rasipa što nikako ne mogu oprostiti. Prilikom nanošenja sam morala biti veoma oprezna da ne bi završio na sve strane. S bazom nekako može proći, ali u mom slučaju samo kao highlight ispod obrva ili unutarnji kut oka jer shimmer koji posjeduje ovo sjenilo nikako nije po mom ukusu, a pored svega oko nanošenja se treba malo potruditi. Da, tekstura je mekana, ali jednostavno nisam bila zadovoljna s ovim sjenilom ni kad sam koristila bazu. Kao sjenilo nikako nisam mogla zavoljeti, a još manje da ga preporučim. Ipak, probala sam kao lagani highlighter i... pa, nije loše, uopšte, a mala količina djeluje lijepo na licu. Pa eto, neka bar nekako može poslužiti :)


*PR proizvodi

You Might Also Like

16 komentari

  1. Ja sve izbjegavam da počnem koristiti ovu Choco-chic jer mi žao šljokica na površini :-( I u pravu si, mislim da nas ima više kojima je žao šljokica :-D Ova druga mi se nikako ne sviđa :-/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dok ti žališ šljokice ja sam bezdušno sve odstranila :D A mogu misliti kako se neko razočara kad shvati da su samo na površini, a sjenilo kupljeno baš zbog šljokica :) Irresistible fullmoon flash se ni meni nikako ne sviđa, baš nikako.

      Izbriši
  2. Nemam niti jedno Essence sjenilo. Nekako me ne privlače, imaju divne nijanse, ali na tome sve ostaje.
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem, i ja sam tu negdje :) Ali više me privlače palete od mono sjenila, imaju lijepu kombinaciju boja, posebno ove nove.

      Izbriši
  3. Ne koristim Essence senke, ali Metal glam mi se vise dopada :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se mnogo, ali mnoogo više sviđa Metal glam :)

      Izbriši
  4. Choco chic je wow! I baš se i meni više sviđa bez tog krupnog shimmera. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja reakcija na Choco-chic bila je također wow kad sam vidjela da šljokice nisu ispod površine :D

      Izbriši
  5. jako mi se sviša Choco chic i vjerojatno ću ju nabaviti <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam jedan Metal glam ruž i ja sam od onih koja se razočarala kada su nestale šljokice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biće da si pogriješila, pa umjesto sjenilo napisala ruž :) Nisam očekivala da su šljokice samo na površini, ali meni je na kraju bilo drago i nije bilo mjesta razočarenju.

      Izbriši
  7. Ja sam vrlo tuzna sto se sljokice skidaju, bas sam se razocarala. :( bolje su mi one njihove standardne senke...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znala sam da će tuga za šljokicama biti velika kod mnogih :)

      Izbriši
  8. Mrzim kada nema sljokica na kapcima, kao sto ih ima u pakovanju... hahahahaha!!! :D Ova bi me sjena bacila u depresiju da tek tako nestanu sljokice... a predobra je smedja nijansa! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupiš zbog šljokica, a ostaneš bez istih nakon samo jednog prelaza kistom preko sjenila i kako da ne dođe do razočarenja :D Ja se ne žalim, nikako! :D

      Izbriši