W7 Get Set White eye shadow base

14:22:00

Da li ste nekad vidjeli sjenu koja je osvojila vaše srce na prvi pogled, a zatim razočarala nakon prve upotrebe svojom slabijom pigmentacijom? Vjerujem da će biti dosta potvrdnih odgovora. I sama sam u ovoj skupini i često bih za neku sjenu poželjela da je samo malo bolje pigmentovana, odnosno da boja malo više dođe do izražaja. Nemam zahtjevne kapke koji pod svaku cijenu traže bazu, ali su nekako postale skoro pa nezaobilazne. Ako sadrži shimmer onda se podrazumijeva jer se sa bazom mnogo manje rasipa, ljepše izgleda i, ono jednako važno, traje mnogo duže. Naravno da baza neće mnogo pomoći sjeni koja je jako loša, ali ja sam do sad imala sreću da većina mojih sjena manje ili više surađuje s bazom. 




Ako niste upoznati s funkcijom baze, evo ukratko: koristi se prije sjene, a osnovno je da omoguće lakše nanošenje sjenila, blendanje, produže trajnost i intenzitet sjenila. Posebno se preporučuje osobama sa masnim kapcima kojima će itekako pomoći da sjenilo što duže ostane na mjestu. Na vama je da se odlučite da li želite bezbojnu, u boji kože koja će izjednačiti boju kapka, bijelu koja će posebno poboljšati intenzitet, a pored ovih imamo i crnu koja se koristi za smokey eye.

A sve što u drogerijama nema, ima na internetu. Ovaj put je u pitanju nezamjenjiva internet svaštara ebay. Posjetila sam ga samo s jednom namjerom, a to je bijela baza za sjenu. Odlučila sam se za bazu londonskog brenda W7 koji je na tržištu od 2002, a odlikuju ga prihvatljive cijene i zanimljiv asortiman. Paleta, palete su najljepše, a spominju se kao dupe za Naked palete. Pakovanje W7 baze je identično kao kod NYX bijele baze, ali cijena je mnogo prihvatljivija, a iznosi oko 5$ za 7g.
Dostupna je još u dvije nijanse: Natural i White Pearl.




Na slikama iznad je sasvim očigledno šta radi sa sjenilima čija je pigmentacija slabija i koliko se sjena može nadograditi. Posebno obratite pažnju na Miss Sporty sjenilo. To je nijansa koja mi se jaaako sviđa, ali bez baze pigmentacija nije ništa posebno. Usput, ovo je sjenilo koštalu čitavu 1 KM :) A s bazom sam dobila mnogo bolje sjenilo čija pigmentacija više ne predstavlja problem i ne gubi se boja prilikom blendanja. Sjenila se preko baze lako blendaju, traju zaista satima, a da blijede jedva da se može primijetiti.

Jedan od razloga zašto sam se odlučila baš za bijelu bazu je i činjenica da s ovom bojom neću pogriješiti. Neću brinuti da li se ružno primijeti ili ima negdje malo narandžaste u sebi, kao što je bio slučaj sa Essence. Baza se može u potpunosti stopiti s kožom i lagano posvijetliti i izjednačiti boju kapka.
Prilikom nanošenja bolje je nanositi malo po malo, jer kad god bih samo malo više nanijela, teže bih razmazala i nikako se ne bi lijepo stopila s kožom. Zato prvo lagano nanesem preko cijelog kapka i onda na pokretni dio, gdje posebno želim intenzivniju boju, dodam više i tek lagano utapkam.
Kad sam otvorila, učinilo mi se da je baza masnija. I jeste, ali se po nanošenju veoma brzo suši. Pod prstom se osjeti mekoća i u dodiru s kožom odmah se topi. Surađuje i s kistom, ali meni je mnogo jednostavnije i ljepše kad nanesem prstom.
 S W7 bazom dobije se vivid efekat sa sjenama, odnosno inzenzivnije boje, ali sjene se neće nakupljati, dok je i trajnost odlična! Moram opet istaknuti da moji kapci nisu mogo zahtjevni, ali s bazom zaista sjene traju satima i minimalno blijede.

You Might Also Like

32 komentari

  1. Odgovori
    1. moram i ja sebi nešto ovakvo nabaviti da furam super-colorful-psihodelične lookove :D

      Izbriši
    2. Šta god zamisliš da predstaviš na očima, od duginih boja, pa do tamo nekih čudnih kombinacija :D

      Izbriši
  2. Ma baze su čudo, al džaba nekim ženama govoriti da je malo koja sjena dobra bez baze.. Vole se one više žaliti da sjene ne valjaju, al im mrsko stavit trun baze na kapak i biti mirne čitavu noć :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni nikad nije bila neophodna, ali kad sam prvi put probala nisam više izbjegavala upotrebu. Baza je veoma jednostavna za koristiti, tako dobar posao napravi i nema razloga da žene bježe od ovog malog saveznika :))

      Izbriši
  3. Dvoumim se ova nijansa tvoja ili natural!!! Popizdit cu!!! :DDDDDDDDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A šta misliš da olakšaš sebi i u korpicu ubaciš i White i Natural :D

      Izbriši
    2. Narucila naturel, zbog mojih kapaka, kojima treba ujednacavanje sa ostatkom face... jer su za nijansu tamniji (pa bazu furam po citavim kapcima do obrva), bez baze nista!!! Bijela je iduca! :DDDDDDDDDDD

      Izbriši
    3. Nadam se da nećeš dugo čekati, meni je došla za 10-ak dana. Mene zanima kakva je Naturel, ali prvo ću čekati da tebi dođe i da provjerim šta imaš za reći :D

      Izbriši
  4. Odličan post!
    Sad me zanima ova baza, inače sam već gledala W7 proizvode, oni su kao pristupačni i dobri (piše kao jer nisam osobno probala, nego vjerujem ljudima) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Imaju zanimljivih proizvoda, a baš su pristupačni. Pa i ja sam čitala dosta pozitivnih recenzija o W7 kozmetici, a svakako da namjeravam još nešto probati. Ruževi i palete posebno privlače :)

      Izbriši
  5. Ne koristim intenzivne nijanse na očima, pa mi takva baza i nije baš potrebna :D Odgovarala bi mi ta u boji kože. Meni su njihove palete na WL, ali sumnjam da ću kupovinu baze u potpunosti preskočiti :) Catrice sjenilo mi je baš lijepo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mora biti neka tamo baš intenzivna nijansa, prolazi i za nudiste :D Lako se s ovom bazom dogovoriti, a eto ima i Naturel ako bijela baš nikako ne dolazi u obzir. I meni su palete jako lijepe i znam da jedna jedva čeka da dođe kod mene :D

      Izbriši
  6. Odlično ističe prave boje sjena :D fkt je super :D morat ću probat još i te proizvode,red je :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Čovječe, ovo je super, dobila si me s onim swatchevima :D Inače imam masne kapke pa volim koristiti baze, ali trenutno imam samo Avonovu. Ovo obavezno moram nabaviti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam mogla izostaviti swatch :D Probala sam Avon bazu, ali nisam oduševljena i nekako mislim da se najbolje ponaša na masnim kapcima. Moji nisu zahtjevni, ali nakon nanošenja ružno bi izgledalo, kao da se peruta i naravno da sam odustala od baze :D

      Izbriši
    2. I meni se to desavalo s avon bazom, ja sam mislila da su mi kapci isuseni zbog sminke i trljanja blaznicom, pa sam pojacala njegu, bude malo bolje, ali opet se vidi. onda sam pomislila da se baza osusila jer mi nije nova to radila, kapnem malo duraline i bude ok. Problem je sto moram kapati svakih 2-3 tjedna, mrsko mi, zaboravim. Probat cu ovu, super izgleda stvarno.

      Izbriši
    3. Mislim da nas nema mnogo koje nismo oduševljene Avon bazom. I ja sam pokušala s jačom njegom, pažljivijim nanošenjem, kistom, prstima, spužvicom, ali ništa na kraju nije bilo kako želim. I meni bi bilo mrsko svako malo popravljati bazu, ili valja ili ne valja. Nadam se da ćeš biti zadovoljna W7 bazom :)

      Izbriši
  8. Kad sam vidjela swtcheve, zaljubila sam se u ovu bazu i hvala ti na odličnoj recenziji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ni meni dugo trebalo da se zaljubim u bazu :) Nema na čemu, jako mi je drago da ti se sviđa :))

      Izbriši
  9. Odlicne fotografije. Dopada mi se ova baza. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan brend, šteta što se za njega slabo zna. I pakovanje ove baze je primamljivo, a kamoli sama baza :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da je veća dostupnost brenda, sigurno bi se više znalo, a ovako se mnogi ne odluče na internet kupovinu. Kad potrošim bazu, sigurno ću za nešto iskoristiti i ovo malo pakovanje :))

      Izbriši
  11. Ja imam masnije kapke i Avon baza mi je bila koma. Vidjeh gore komentare, ali neće pa neće da me priključi razgovoru. :D Pojačala bi intenzitet ali ne bi produžila trajnost..
    Kunem se u Too faced insurance primer, ali si me jako zaintrigirala s ovom bazom i mislim da ću je naručiti pa nek se nađe. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da sam jedino još kod tebe čitala da ti se nije svidjela Avon baza. Kod mene su problemi počeli već prilikom nanošenja, nisam stigla do trajnosti :D Izvinjavam se što nisi dobila prostor u komentarima gdje si htjela :D Sreća nemam masne kapke, pa nisam zahtjevna s bazom, ali dobro je znati koja djeluje. Ako naručiš neka bude od koristi :))

      Izbriši