Bocassy Paris serum i dnevna krema

13:40:00

Novost na bosanskohercegovačkom tržištu i policama dm-a od šestog mjeseca ove godine je preparativni brend Bocassy Paris. Moram reći da sam bila malo iznenađena dolaskom brenda jer sam mislila da će nas zaobići, kao i mnogi drugi. Nekako nas zaobilaze dobri proizvodi, kolekcije i brendovi :) Bocassy proizvodi ne sadrže parabene, boje i silikonska ulja, a obogaćeni su mnoštvom aktivnih sastojaka, ali je sastav na kraju dosta jednostavan i nije dugačak. Kratko i djelotvorno je kombinacija koja prolazi i koja se traži. Proizvodi koje sam probala su serum za zatezenje i hidrataciju koji je namijenjen za sve tipove kože, te dnevna age defyning krema za suhu kožu. 



Ono što se prvo primijeti kod Bocassy proizvoda je izgled. Zaista se izdvajaju na policama i prosto pogled sam bježi na crveno kartonsko pakovanje. Ne završava sve ovdje, prije otvaranja nemoguće je ne primijetiti ispisan citat koji ovu ambalažu čini nešto posebnijom od ostalih. Uvijek kažem da pakovanje ne igra presudnu ulogu, ali isto tako uvijek je lijepo vidjeti lijepu ambalažu. A nakon otvaranja, pohvala ide i za jednostavne staklene ambalaže koje uvijek djeluju elegantinije i "ozbiljnije", a ako uzmemo u obzir cijenu, ovdje bi plastično pakovanje samo pokvarilo cjelokupni dojam. Tu su još i zaštitne naljepnice koje garantuju da vi prvi otvarate proizvod.

Dostupni su u dm-u po cijenama: 
Bocassy strong firming and hydrating serum 50 ml 45,00 KM
Bocassy age defyning nutritive day cream 50 ml 40,00 KM



Bocassy strong firming and hydrating serum za sve tipove kože




Nakon što sam pročitala samo pohvale za ovaj serum, moram priznati da su i moja očekivanja bila izuzetno visoka i da me veoma zanimalo djelovanje. Imam dosta zahtjevnu kožu po pitanju hidratacije kojoj je tokom svih godišnjih doba potreba skoro pa uvijek jača njega, a još osjetljivu koja će odmah prilikom prvog nanošenja pokazati crvenilom ili peckanjem da li je taj proizvod za mene ili ne. Sastojci seruma su djelovali obećavajuće: voda, hidratizirajuće masline, glicerin kao čuvar vlage, shea maslac koji štiti od isušivanja i vraća vlažnost i mekoću, pantenol koji pomaže kod oštećene kože, ali također će hidratizirati kožu, anis za umirenje i balansiranje masnoće,  korijen gaveza za revitalizaciju... početak liste sastojaka je i više nego impresivan! Imala sam strah da će biti masniji nakon čitanja liste sastoaka, no na ovo ne treba ni pomisliti!

 Prilikom prvih nekoliko upotreba odmah je bilo jasno da ovaj serum nikako ne može samostalno na suhu kožu. Izuzetno je lagan, dosta rijetke teksture, ali kao takva nudi brzu apsorpciju. Odmah nakon seruma morala sam nanositi kremu za lice jer bih osjetila blago zatezanje.  No, sve ovo je bilo jer sam na početku koristila dvije pumpice, što nikako nije bilo dovoljno, a suha koža upije baš odmah po nanošenju. Tek s tri do četiri pumpice moja suha koža može biti zadovoljna, pa čak ponekad i preskočiti kremu. Posebno kad se nakon nekoliko dana navikne na serum i kada se primijeti njega koju pruža, te kako djeluje kao savršen dodatak kremi i čini značajnu razliku za kožu kad se koriste zajedno. No, samostalno prolazi samo kad suha koža ima dobre dane, a to kod mene rijetko.


 


Ukoliko imate bilo kakvo oštećenje na licu (ja sam imala na kapku), izbjegavajte nanositi serum na to područje jer je moguće da će iritirati kožu ili da će se javiti peckanje, što baš i nisam očekivala s obzirom na sastojke.  Uvijek me čini skeptičnom kad je neki proizvod namijenjen za sve tipove kože, ali kod ovog seruma je ovo dosta opravdano. Suha koža sigurno treba kremu nakon seruma, vjerovatno i mješovita, dok bi masna i normalna mogle proći samo sa serumom jer će hidratizirati kožu bez bilo kakvog masnijeg osjećaja, a pružiće potrebnu vlagu koži. Veoma pohvalno je što na osjetljivoj koži nije izazvao iritacije ili da sam primijetila crvenilo, a to je ono što zamjeram mnogim proizvodima i zašto sam sve veća pristalica prirodnijih sastojaka ili u potpunosti prirodne kozmetike. Što se tiče zatezanja, to nisam primijetila, kao ni da su fine linije djelovale manje ili da su nestale. Tu je stanje isto kao i prije seruma.

Serum je sigurno zvijezda ovog brenda, a lijepe riječi i mnoštvo pohvala upućeno je od mnogih zadovoljnih žena upravo na njegovu adresu. Potpuno mi je jasno zašto i na njegovo djelovanje zaista nisam mogla pronaći nikakvu manu, osim da ne može samostalno na suhu kožu. No, serum i nije namijenjen da se koristi samostalno, nego je uvijek dodatak kremi kako bi koža dobila koncentrovaniju i bolju njegu. Pohvalno je još što sadrži čak 50 ml, a obično je količina kod seruma 30 ml, a kako se ne troši brzo, tako je i nešto veća cijena jednim dijelom opravdana.



Bocassy age defying dnevna krema za suhu kožu




Kako je serum zaista dobio mnogo pohvala, na jedan način je Bocassy kreme ostavio u drugom planu i o njima baš i nisam mnogo čitala. To nikako ne znači da su loše, djelovanje kreme koju sam probala uopšte nije upitno. Jednostavno, serum je privukao mnogo više pažnje i ukrao slavu samo za sebe.
Prilikom otvaranja osjetila sam dobro poznati miris koji je zastupljen u Avon Planet Spa kolekciji sa shea maslacem. Miris orašastih plodova neki vole, a neki ne. Mene podjseća na zimske mirise, koje volim, ali i zimu, pa naravno da mi se sviđa :) Iako nije pretjerano intenzivan ipak se dosta osjeti prilikom nanošenja, ali ne zadržava dugo. Za razliku od kreme, miris se kod seruma skoro i ne osjeti.


Iako je krema anti-age i namijenjena je za žene starosne skupine iznad 30 i sprečavanje prvih znakova starosti, mislim da u sastojcima nema ništa zbog čega bi neko, nešto mlađi, izbjegavao kremu. Ipak su ovdje prije svega prirodni sastojci koji su pogodni za sve starosne skupine. Namijenjena je suhoj koži i ovdje sam bila u pravu kad su sastojci i njega u pitanju. Krema je srednje gustoće, dobre mazivosti, ali čak i na suhoj koži apsorpcija je sporija, a otprilike je potrebno 10-15min. kako bi se u potpunosti upila. Odmah po nanošenju se osjeti blago ljepljivi sloj koji će brzo nestati, ali pod uslovom da se odmah ne počne sa šminkanjem nego da se u potpunosti upije. U suprotnom, nije baš lijep prizor kako puder izgleda, ali kao takva krema neće biti dobra podloga za makeup. Naglašavam, potrebno je da se u potpunosti upije.

 Kad sam tek počela s upotrebom kreme, koža je bila jako suha i otprilike sedmicu dana upotrebe nisam imala baš lijepo mišljenje.  Kremi sam svakodnevno pružala šansu za šansom ispod podera, ali nisam bila zadovoljna rezultatom. Puder nije bježao brzo s lica, ali se tako hvatao za suhe dijelove da nikako nisam mogla shvatiti kako je to moguće, a da ispod imam ovako hranjiv proizvod. Onda sam u svakodnevnu upotrebu uvela i serum, a kad se koža navikla na njegu ova dva proizvoda, rezultati su bili mnogo bolji. Trebala je otprilike sedmica da bi se koža vratila u normalu i da se riješim pretjerane suhoće. Tek onda sam vidjela koliko su ustvari serum i krema moćni saveznici protiv suhe kože. Moja jako suha koža u to vrijeme bila je test koji su oba proizvoda uspješno položila - zajedničkim snagama!




Za dan bih uglavnom koristila samo kremu, a zbog sporije apsorpcije licu bih priuštila masažu od oko 2 min. kako bi se brže upila. Primijetila sam da se krema mnogo sporije upija kad ispod koristim serum, pa bi serum dobio svoje mjesto na licu samo kad mi je potrebna jača hidratacija, odnodno za noćnu njegu ili ako imam vremena čekati da se upije. Puder više nije izgledao ružno i ravnomjerno se nanosio, a suhim dijelovima nije bilo ni traga. Ne mogu reći da je krema lagana, jer nije u potpunosti, ali nije ni neugodna ili baš teška na licu. Kao manu navela bih čekanje da se upije zbog čega sam često za njom sa posezla kao noćnom njegom lica, a ujutro je koža djelovala mnogo svježija i umirenija. I mnogo sam zadovoljnija kremom za noćnu njegu u kombinaciji sa serumom, nego samostalno kao dnevna i ispod pudera. Vjerujem da bi ovo bila dobitna kombinacija za zimsku noćnu ili dnevnu njegu. Ako vodite računa o zaštitnom faktoru, ova krema ne posjeduje.

Najvažnije od svega je da ona djeluje, da pruža dobru njegu i hidrataciju licu, te da umiruje kožu. I jeste, iako je za prve rezultate bilo potrebo 7-10 dana kontinurane upotrebe seruma i kreme. Nakon toga krema je pružala sasvim dovoljnu njegu i održavala vlažnost u koži, ali ipak mislim da ne bi samostalno mogla riješiti problem veoma suhe kože. Posebno sam u danima pojačane isušenosti kože osjećala da nešto nedostaje. Zbog ovog, svoje mjesto i bolju primjenu bi mogla imati kod mješovite i ne mnogo suhe kože, ali i normalne za noćnu njegu.

*PR proizvodi

You Might Also Like

6 komentari

  1. Obožavam Bocassy kao brend i drago mi je što su stigli i kod vas :) Serum je divan, no mene je oduševila lagana dnevna krema koja mi je vrh :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Konačno sam probala serum o kojem sam toliko čitala i baš sam imala želju da provjerim kako djeluje. Serum je krivac što su kreme malo zanemarene, ali drago mi je da si oduševljena ;)

      Izbriši
  2. Serum je upravo usao u moju WL... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve same pohvale, a ja nikad serum sebi da kupim!!! XDDD :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Doći će valjda nekad na red, ali prvo zapiši, da ne zaboraviš :D

      Izbriši