Na testu: Tri Essence tuša

11:13:00

Essence tuševi su veoma povoljni za početnike koji ne žele uložiti novac u nešto skuplje dok njihova tehnika ne bude zadovoljavajuća. Ima logike, ali oni malo skuplji obično imaju nešto precizniji vrh (ne nužno) s kojim je lakše rukovati, ali pronalazak nekog jeftinijeg za upotrebu je uvijek tražena roba. Essence kozmetika se izdvaja kao veoma pristupačna alternativa koja često za malu cijenu nudi i kvalitet. Iz Essence asortimana na testu su završila tri tuša, dva "klasična" i jedan u olovci/flomasteru.




Essence easy 2 use eyeliner pen




Od svih najviše pažnje privukao mi je Easy 2 use eyeliner pen (5,85 KM) i to, naravno, što su mi ovakvi jednostavniji za upotrebu. Problem je ako vrh nije dovoljno tanak i fleksibilan, no ovdje uopšte nemam zamjerku. Mnogo me podsjeća na skuplji L´Oreal, s kojim se po učinku skoro pa ne razlikuje. Jedino je L´Oreal samo malo tanjeg vrha i malo tamniji, a sve ostalo ili isto ili u nijansu različito. Oba su crna bez ispranog izgleda, s oba je jednostavno izvući precizne linije, oba ne gube prethodnu liniju ako treba malo popraviti ili podebljati i oba su odlične trajnosti, te su satima na kapcima i još nisam imala negativno iskustvo da nestaju ili, daleko bilo, da se razmažu :)  Primijetila sam da su mišljenja oko ovog tuša podijeljena, jedni kude lošu pigmentaciju, dok su drugi zadovoljni. Mislim da je najveći problem s otvaranjem i testiranjem proizvoda koji su za prodaju, pa se nakon nekog vremena jednostavno osuše i dobije se loš primjerak. Moj je došao baš kako treba i ovo je sigurno pažnje vrijenda L´Oreal zamjena.


Liquid inq matt i high shine eyeliner





Liquid inq matt eyeliner (5,85 KM) bio je prava mala patnja za kapke s kojom nisam uspjela pronaći kompromis. Vjerujem da bi mnoge privukla u potpunosti crna nijansa i mat završetak, ali uprkos ovom, dalje nisam pronašla ništa što bih mogla izdvojiti kao pozitivno. Možda što se jako teško skida i znam da se neće razmazati? Ali ovo nije bitno, kad ima manu preko koje ne mogu preći. Kad se tek nanese sasvim je ok, ali kad se osuši, što je veoma brzo, oči bi zasuzile i osjetila bih zatezanje u kapku. Jako neugodan osjećaj s kojim se nisam mogla nositi. Bez obzira na prethodnu hidrataciju područja kapka i oko očiju, uvijek sam imala isti osjećaj. Nije do mene, tuš je krivac! :) A odmah nakon što se osuši, tuš počinje pucati i to baš svaki put. Ovdje mat tuš samo zvuči dobro, kvalitet je izostao.

Mnogo ugodniji na kapcima od prethodnog je Essence high shine eyeliner (5,85 KM), koji, kao što ime kaže, ima sjajni zavšetak. Nije to sad neki intenzivan sjaj, nego sasvim blago i lijepo izgleda na kapcima. Prvo sam više bila zainteresovana za ideju mat tuša, ali ako biram između ova dva, očigledno je koji ima prednost. Dosta je tečan, pa je prilikom upotrebe potrebno malo odstraniti s vrha kako se ne bi nanijelo previše, a samim tim umanjiti opasnost od preslikavanja. Vrh četkice je precizan (nisam stručnjak za nanošenje tuša, ali dobro sam se snašla s ovim :) i ne treba čekati dugo da se tuš fiksira, a nakon toga njegova trajnost je sigurnih 7 sati, dok duže nisam probala. Za razliku od mat verzije koja se odstranjuje u grudvicama, s ovim je mnogo lakše i s micelarnom se veoma lako odstrani. Dvofazni ili ulje će još brže obaviti posao. Nije neugodan na kapku kao prethodni i ako vam ne smeta nešto tečnija tekstura i, naravno, ako ste spretniji s ovim kistom, onda bi ovaj tuš mogao biti zanimljiv novčaniku. Što zbog cijene, što zbog učinka. I još samo da dodam, high shine ima malo precizniji vrh od mat verzije, što se može primijetiti na fotografiji iznad.



Na swatchu se vidi kao mat tuš puca odmah nakon što se osuši, a kad se i na ruci osjeti malo neugodni osjećaj zatezanja, onda kako je tek na osjetljivom području kapka. Easy 2 use u odnosu na ova dva djeluje kao slabija crna, no na kapcima ostaje lijepa crna linija koja neće djelovati ispravno ili da ima nešto sivo u sebi.  Prije nanošenja high shine tuša nisam odstranila višak, pa možete vidjeti kako početak i sredina linije imaju mala zadebljanja, no nakon što se samo malo odstrani s četkice to se bez problema izbjegne.


*PR proizvodi

You Might Also Like

6 komentari

  1. Ja imam ovaj liqud ink mat. Kupila sam ga negdje oko Nove Godine i isto sam primijetila da se skida u grudvicama, ali nije mi zatezao kapak. I mene je privukla riječ mat u nazivu jer preferiram mat tuševe radije nego high shine. Sviđa mi se ovaj u olovci, možda ga i kupim jer mi je moj Flormar pri kraju. :D Odlična recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Voljela bih da sam imala više sreće s mat verzijom tuša za oči, ali nažalost nije tako. Baš je neugodno zatezao kapak, a kad sam primijetila da puca završili smo za sva vremena :D Nadam se da ćeš doći do primjerka koji nije otvoren kako se ne bi razočarala pigmentacijom ;)
      Hvala :)

      Izbriši
  2. Od svih shine verzija mi je najbolja. Sa matt se baš nisam snašla zbog kistića, a i zeznute formule. Što se tiče verzije u flomasteru, e taj mi je katastrofa ali kao što reče biće da sam potrefila loš primjerak. Nisam ga nanijela dva puta pošteno i osušio se :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se sviđa high shine, a imala sam sreće s Easy 2 use koji još uvijek nije zakazao s pigmentacijom, a koristim oko 2 mjeseca. Čini mi se da je mnogo loših primjeraka što kupovinu čini nesigurnom, ali drago mi je da nisam u skupini razočaranih :D

      Izbriši
  3. Od svih najbolje mi deluje Easy 2 use, drago mi je za ovu uporednu recenziju jer si mi pomogla u odabiru. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene tuš u obliku flomastera uvijek ima prednost, a Easy 2 use je odmah dobio moje simpatije. Drago mi je ako je recenzija od pomoći ;)

      Izbriši