Hot summer shades - Bourjois Rouge edition Velvet lipsticks

11:52:00

Skoro pa svi smo čuli za Bourjois mat ruževe, mnogi nisu štedili riječi hvale za nijanse, teksturu... ma cjelokupni dojam bio je izuzetno pozitivan. Osim dvije stavke! Cijena i miris. Za cijenu se mogu složiti, ali najbolje od svega je što meni ovi ruževi ne smrde. Naravno, kad pomirišem to nije ugodan miris, ali nije ni toliko odbojan da ne koristim ruževe.
 Počelo je s nijansom Hot pepper za koju sam pomislila da ju je možda zaobišao taj miris, a nastavilo se sa Ole Flamingo, s kojim sam imala isto iskustvo. Šta da kažem osim da moj nos, kako mi se čini, jako dobro toleriše ne baš tako ugodne mirise :D Meni neugodniji i intenzivniji miris imaju Rimmel Apocalips tečni ruževi. Ali opet, niša strašno što nakon nanošenja neće nestati. Prosto je teško odlučiti se samo za jednu nijansu Bourjois ruževa, a ne željeti bar još jednu. Dvije koje su meni najljepše su moje, a ostala je još jedna o čijoj kupovini sve više razmišljem. Ili dvije :)





Kod Bourjois Velvet ruževa (oko 25 KM 7,7 ml ) prilikom nanošenja nemoguće je ne primijetiti da se prvo ističe ugodno kremasto nanošenje, a veoma brzo suši se u mat. I traju, dosta dugo traju, pa se odlično drže prilikom konzumacije jela ili pića. Ustvari, skoro pa nepromijenjeni! Što se tiče trajnosti, ovo su ruževi na koje mogu u potpunosti računati kad trebam da što duže ostanu na usnama. I nakon šest sati, oni su u veoma dobrom stanju na usnama! Ovo će jedinim dijelom opravdati cijenu jer se zaista dobiju kvalitetni ruževi. Posebno ako volite mat! Meni su se toliko svidjeli, da bih mogla skoro pa svaki dan/cijeli dan koristiti samo ove ruževe, ali ovdje ima mala mana, a to je da mogu isušiti usne, pa je navečer preporučljivo koristiti bogatiji balzam kako bi usne mogle podnijeti mat završetak, a da se ne isušuju mnogo. Obično navečer njegujem usne kokosovim uljem i nemam problem s ruževima i mogu uživati svaki dan u njima.



Bourjois Velvet Hot Pepper je bila prijetnja svim crvenim nijansama koje imam, razlog je jednostavan. Hot pepper nijansa je toliko neodoljiva i toliko zanimljiva da je joj pošlo za rukom da dan za danom bude moj izbor. Zanimljivo kod ove nijanse je što njena pigmentacija polazi od slabije s jednim slojem kada samo lagano istakne usne prozračnom bojom, zatim drugi sloj prelazi na nešto intenzivniju, dok treći sloj nudi odličnu kombinaciju crvene s mrvicom narandžaste. Nisam za narandžaste ruževe, nikako, ali ova kombinacija pruža neku svježinu licu i ako ste svjetliji neće izgledati napadno. Teško je odlučiti se za nekoliko omiljenih nijansi crvene, ali Bourjois je bez sumnje u toj skupini.

Bourjois Velvet Ole flamingo  nijansu nisam mogla zanemariti ili njenu ljepotu ignorisati. Volim što prolazi uz minimalno šminke na ostatku lica, a djeluje svježe i u potpunosti je pravi primjer ljetne nijanse. Neutralno na očima i Ole flamingo na usnama je kombinacija koju najčešće koristim, a kako je dolaskom ljeta moja šminka svedena na minimim, izuzetak su naglašene usne na kojima Ole flamingo ima glavnu riječ. U sebi je spojila rozu i fuksija nijansu, koje su u savršenoj harmoniji i čini ovaj ruž posebnim. Pigmentacijom je jača od prethodne nijanse, u samo jednom sloju se dobije potpuno prekrivanje.

You Might Also Like

4 komentari

  1. Jos nisam videla da neki mat ruzevi ovoliko dobro izgledaju na usnama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlični su! Bourjois je napravio jako dobar posao :))

      Izbriši
  2. KAKO SU DOBRI! Fotografije su me odusevila, ovo odlicno izgleda. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Veoma sam zadovoljna s obe nijanse i nema veze što sam duže u ljubavi s Hot pepper, jer sam i s Ole flamingo uspjela nadoknaditi izgubljeno :D
      Hvala mnogo Teodora <3

      Izbriši