L´oreal Triple Active mlijeko za uklanjanje šminke

18:07:00

Nakon nimalo prijatnog iskustva i pokušaja otkrivanja novih načina za odstranjivanje šminke (Balea blaznice), ovaj put sam išla na provjereno pa se vratila mlijeku. Nikakve blaznice više ne dolaze u obzir, posebno ako se zovu Balea :) Prvo što sam provjerila bio je miris (sasvim očekivano) koji je nježan. Pošto sam malo smotana, nekako je mala količina završila van pakovanja pa sam iskoristila priliku i nanijela na ruku, a onda narednih pola sata govorila kako je nježna i "dodirni ovdje." 


Moja koža je suha i osjetljiva, a ovo mlijeko je namijenjeno upravo takvoj. Skoro svaki put sam kupila drugo mlijeko za čišćenje i tako je došao red da probam i ovo, po preporuci. Nježno uklanja šminku sa očiju, nema problema ni sa maskarom, a nije potrebno ni mnogo proizvoda da bi se u potpunosti odstranila šminka sa cijelog lica. Ako slučajno samo maaaala količina dođe u kontakt sa očima sigurno slijede suze i užasno pecka. Nakon upotrebe koža je nježna, nije zategnuta i uopšte ne isušuje. Ali s vremena na vrijeme koža bi se zacrvenila nakon upotrebe pa nikako nisam imala osjećaj da je namijenjen baš osjetljivoj koži. Počelo oko polovine potrošenog proizvoda i postajalo je sve neugodnije. Nakon čišćenja morala sam što prije umiti lice jer ako samo malo duže držim, posebno oko očiju, dolazi do suza i to mi se, naravno, uopšte nije dopalo pa je ovo, pored suznih očiju razlog zašto sigurno ne bih kupila ponovo. 

You Might Also Like

0 komentari