Avon Fleur EDP

11:29:00

Vjerovatno ćemo se složiti da je čulo mirisa ponekad čudna stvar, te da se o njemu često ne raspravlja. Dva nosa potpuno različito osjete miris. Jednom smrducka, a drugom ne može biti ljepši miris. U mom slučaju je sve oki doki dok ipred nosa ne prošeta težak, jak ili previše slatkast miris. Onda negoduje, jako, jače, najjače. Voli svježinu i čistoću mirisa, a za vrijeme toplijih dana zna biti bezobrazan i odbojan za mnoge mirise.


Jednog lijepog sunčanog dana brza pošta i mala šarena ambalaža parfema dolaze na moju adresu. Dobro, ne baš na adresu jer nisam bila kući, ali čiki lijepo objasnim da ga čekam kod semafora. Stao je na crveno. Nestrpljivo otvorim, prinesem nosu, a on nekulturno odbije miris. Kaže da je slatkast i jači, te da nije za toplije dane. A bočica šarena, pa još cvijetni ukras čini je možda najprivlačnom Avon bočicom. Prava zgodnica.


Nakon nekoliko dana nanesem, ali opet nos negoduje. I nisam više, odustala sam.
Ali, jednog tmurnog kišnog dana, otvorim bočicu, pomirišem i pomislim kako i nije baš neupotrebljiv i toliko jak. Ponovo nanesem i izađem na kišu. Osjetim parfem s vremena na vrijeme, početna slatkoća i jačina lagano nestaju, a oslobađaju se suptilnije note. I ne traje dugo, ali ne žalim jer je meni puno ugodniji kako postaje slabiji. Kada oslabi početni intenzitet, ostaje jako ugodan miris, ali i dalje razigran i uspješno prkosi tmurnim danima, unoseći mirisnu svježinu u kišnu svakodnevnicu.


Mislila sam da se mišljenje o parfemu ne može baš tako lako promijeniti, ali ispostavilo se da ovaj parfem po nekom mom viđenju i volji mog čula mirisa, stvoren za hladnije i tmurnije dane. Za toplije vrijeme, meni je ipak jači i nestrpljivo bih čekala da izgubi na intenzitetu. Kad se već sve dijeli na dnevno, noćno i ostalo, ja od danas imam parfem za kišne dane, koji popravlja raspoloženje svojom mirisnom razigranošću, ali i veselom bočicom.



Gornje note: mandarina, marakuja, mango
Srednje note: latice ruže, neven, cvijet jabuke
Bazne note: plavi iris, drvenasti tonovi, mošus

Uživaj u svakom trenutku života. Kreni u svijet prepun radosti.
Buket optimizma odiše notama sočne pasiflore, nježnih ružinih latica i svježe plave perunike



Fleur je predstavljen kao novi proljetni parem iz Avona koji pripada cvjetno-voćnoj kategoriji, pa fotografije koje prate parfem odišu svježinom i proljetnom jednostavnošću. U aktuelnom katalogu 07/2014 čeka vas po cijeni od 36,90 KM u količini od 50 ml, a ako ste primijetili ovu veselu bočicu u prethodnim katalozima, onda znate da je cijena bila 24,90 pa će vjerovatno uskoro biti snižen.

*PR proizvod

You Might Also Like

8 komentari

  1. slozila bih se s opisom. nije se ni meni svidio na prvi mah, ali moram priznati da mi se svidi kad je malo hladnije i svjezije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na prvo mirisanje nije bilo nikakvog oduševljenja, ali bilo je toplije vrijeme i nije bio dan za ovaj parfem :) E pa drago mi je da dijelimo mišljenje, da nisam usamljena :D

      Izbriši
  2. Baš smo ga skroz drugačije doživjele. Meni je idealan za proljeće i ljetoo.. Baš si dobro rekla svaki nos drugačije miriše :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se sviđa za hladnije proljeće xD Možda ti voliš jače parfeme pa je Fleur za tebe blag i idealan za proljeće i ljeto :D Ali opet, nemoguće da svi na isti način osjetimo parfem :)

      Izbriši
  3. Avon ima divne parfeme :) Ovaj još nisam šnjofnila, ali budem prvom prilikom. Lijepe fotografije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti se slažem da se u Avonu mogu pronaći divni parfemi. Ali ubjedljivo najdraži meni je Sensuelle <3 Baš ti hvala :)

      Izbriši
  4. i opet- obožavam tvoje recenzija.. kao da čitam neku pričicu- pročitam u jednom dahu :D
    ovaj parfem mi je djelovao zanimljivo, ali imam previše parfema za kišne dane hehe,, za toplije dane imam samo jedan :D
    ni ja ne volim previše slatkaste mirise :D
    sviđa mi se jako ambalaža ovog parfema :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I opet, jako mi je drago kad znam da neko tako čita moje piskaranje :D Hvala ti <3
      A to znači samo jedno - obraduj sebe novim parfemom za toplije dane :D
      Ništa negativno nemam reći za ambalažu, baš mi se sviđa.

      Izbriši