S njima sam završila #2

11:12:00

Nakon nekoliko mjeseci kolekcionisanja smeća i mog ubjeđenja da je ovo prvi post "S njima sam završila" ove godine, slučajno provjerim datum objave prošlog, kad on objavljen krajem prvog mjeseca ove godine. Da li je ovo malo, mnogo ili sasvim dovoljno potrošenih proizvoda za ovaj vremenski period, prosudite sami.

Trudim se potrošiti sve ono što sam kupovala zbog raznih razloga, namjanje zbog potrebe. Ali, jako važno, od početka godine držim se obećanja sebi da neću kupovati neplanski, i da neću lagerovati proizvode. Nakon pet mjeseci mogu reći da mi jako dobro ide i da se polako ali sigurno pravi mjesto za neke nove proizvode i neke pametnije kupovine (koliko-toliko) :)



Tahirović biljni balzam za regeneraciju i njegu kose



Korištenjem prirodnih ulja rješavate sve probleme koji muče vašu kosu, od peruti, masne kose, opadanja pa do ispucalih vrhova. Ova kombinacija veoma je korisna za zaštitu kose i regeneraciju kompletne dlake. Vitamin A djeluje kao antioksidans koji stimulira tjeme i dobar je za osobe sa suhom kosom. Vitamin D čini kosu elastičnom i sprečava tanjenje dlake, dok eterična ulja poboljšavaju cirkulaciju tjemena. 

Kad pročitam ovih nekoliko rečenica, od silnih obećanja pomislim da ću imati novu kosu na glavi, bez mane.

Potpuno sam ostala ravnodušna na ovaj proizvod. Sastav od nekoliko proizvoda se činio obećavajući (ricinusovo, maslinovo, bademovo ulje, vitam A, D i eterično ulje ružmarina), ali od regeneracije ništa nisam dobila, niti je kosa bila bar malo zaglađena, kao da i nema ulje u sastavu. Jako malo omekša kosu, tako da sigurno neću ponovo kupiti. 
125 ml košta 4,50 KM


Still pakovanje za kosu s keratinom, med i čokolada



Pakovanje za kosu s keratinom, priodnim proteinom kose nadoknađuje proteine izgubljene tokom bojenja, blajhanja, izlaganja suncu i vjetru. Idelano za njegu suhe i oštećene kose. Nakon upotrebe kosa se lako češlja, postaje svilenkasta i meka na dodir, jaka i sjajna.
Pakovanje je prije svega jako ekonomično, 500 ml košta samo 4,50 KM i traje jako dugo, a zatim, i djeluje. Gušće je teksture i nije potrebno mnogo da osjetite promjenu. Držala bih uglavnom oko 5 min., što je meni bilo sasvim dovoljno. Miris je intenzivniji, a osjeti se dugo nakon pranja, ali meni ovdje ništa nije mirisalo na čokoladu, pa ni onaj neki čudni miris meda.


Kosa je osjetno mekša, zaglađenija i lakše je ukrotiti. Isti efekat sam dobila s duplo skupljim maskama. Ali, na mojoj jako suhoj kosi ne djeluje baš dugo. Ponekad, već naredni dan kosa izgubi onu blagu zaglađenost vrhova. Dobro, ne očekujem da traje danima ali opet... Ipak je moja kosa jako, jako suha. No, ovo pakovanje svakako preporučujem da probate. Novčanik će voljeti, a možda i kosa. 


Avon SkinSoSoft silky moisture krema za ruke




Trajala je vječnost, a mislila sam da će biti potrošena veoma brzo. Srednje gustoće, lagana i sasvim solidna kremica koja je dobar izbor ako imate nezahtjevne ruke. Za jako suhe ruke bolje tražite dalje jer, iako sadrži ulje argana, nije baš jaka da u potpunosti riješi ovaj problem. Miris je tako-tako, ništa posebno, ali nije napadan pa se može zanemariti.
75 ml košta oko 5-6 KM.




48 zaštitna krema za ruke



48 zaštitna krema za ruke stvara na koži zaštitni sloj koji je štiti od štetnih tvari i nečistoće, a pritom ne remeti normalni rad kože. Upotrebljava se u domaćinstvu i industriji

Otkako znam za sebe, znam i za ovu kremu, ali nikad nisam probala. Uvijek je bila nezanimljiva i izgled je zadnje što bi privuklo kremi. Ali, znatiželja je bila jača pa sam konačno odlučila probati da provjerim kakva je to krema za koju toliko dugo znam.
I dobra je, jako dobra. Brzo se upije, ne ostavlja ljepljiv osjećaj i za normalne ruke sasvim dovoljna njega. Miris me podsjeća na deterdžent :D
50 ml košta čak 1,60 u dm-u :)



Max Factor Earth spirits Pale Pebble sjena za oči



Ovo je bila prava ljubav! I nakon ljubavi ostala je tuga, jer ove sjene nema na stalku sa MF proizvodima jako dugo. Voljela sam nijansu 1 iz Avon palete Mocha Latte, ali kako to obično bude, svijetle nijanse prve potrošim. Zatim zam došla do ove mini sjene i... sve druge svijetije sjene zaboravila. Ne uvlači se u pregib kapka, traje dugo čak i bez baze, ima prelijepu nijansu koja izjednači boju kapka i pruži svježinu, a plus sve ovo - polumat je. I potrošila sam sjenu!
Gramažu ne vidim, a cijena je bila oko 12,00 KM. 
Nego, ne mogu više o sjeni, suza mi igra u uglu oka.


Artdeco Silky Powder puder u kamenu



Za mene je veeeliki uspjeh potrošiti kameni puder jer meni ova vrsta proizvoda baš i ne treba. Upotrebu sam forsirala da se već jednom potroši, a da ne bude istekao rok. I evo, uspjela sam.
Iako je moja koža suha, ovaj puder nije dodatno isušivao, ali i nisam koristila mnogo da bih mu pružila priliku. Nema brašnjava pekarica izgleda i nakon tečnog pudera, sve to lijepo i prirodno izgleda u cjelini, te licu pruža galtkoću.
Sadrži 9 g, a cijena u mom pamćenju ne postoji.


Balea med ultra sensitive krema za lice



Krema za 24-satnu intenzivu njegu i zaštitu suhe, osjetljive i alergijama sklone kože.


Očekivala sam težu i masniju kremu, a dobila sam jako laganu kremicu i veoma ugodnu na licu. Poprilično sam iznenađena djelovanjem Balea kreme koja jako dobro njeguje suhu i osjetljivu kožu. Nikakve neugodne pojave nisam imala, crvenilo drži pod kontrolom, a dobra je kao podloga za puder.
Suha koža je veoma brzo upije, a u danima kad nije bila pretjerano isušena, duže je trebalo da se upije i ostavljala bi lagano masniji sjaj na licu.
Za normalnu kožu bi mogla biti dobra kao noćna njega, kada je potrebna malo jača hidratacija, ali za dnevnu upotrebu baš i ne.
50 ml košta malo manje od 7 KM tako da je ova krema jedna od jeftinijih, a dobrih krema za suhu i osjetljivu kožu.


Alverde Aqua Peeling Perle




Bio je na nekom "finćukastom" sniženju pa smo se zajedno zaputili do kase, a tek kad smo došli kući upoznali smo se. Kaže on ovako: "Za normalnu i mješovitu kožu. S ekstraktom bisera." A ja ću na ovo: "Džaba ti svi biseri ovog svijeta kad nisi moj tip."

Moja koža je daleko od mješovite, a još dalje od normalne - osjetljiva je i suha. Ali probala sam i kako će djelovati na licu, no, jako je grub. Onda sam koristila za ruke i stopala, ali nikako mi nisu prijatne njegove perlice, dosta su grube, pa su mi bile neugodne. Uglavnom, nema ovdje ljubavi.
Sadrži 50 ml, a cijenu ne znam ni otprilike jer je davno kupljen.

***

You Might Also Like

33 komentari

  1. Ja sam probala Tahirović šampon sa ćurokotom i isto tako ostala ravnodušna, pa... mogu reći i nezadovoljna. Jako je tečan, naprosto klizi kroz prste, a i kosa ne bude dugo čista. Novac iz mog budžeta više ne ide za Tahirović preparate za kosu, definitivno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šampon baš i nisam imala želju da probam, a ako kažeš da si nezadovoljna, onda sigurno neću :) I balzam je dosta tečan, ali eto, nisam primijetila da je dodatno mastio kosu. Uglavnom, sigurno ne preporučujem proizvode za kosu, dok melem i gel za tuširanje preporučujem gdje god stignem :D

      Izbriši
  2. Pa ja ništa od ovog nisam probala! :-) Ova roza krema za ruke mi je uvijek bila asocijacija na moju baku koja ju koristi i nikad mi nije palo na pamet da bi i meni mogla bit dobra. Znaju bake šta valja! Bravo za dotaknuto dno pudera. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baka je izabrala lijepu kremicu za ruke pa posudi nekad malo da provjeriš šta je, kakvo je :) Meni kameni baš i ne treba, ali sam potrošila i samu sebe iznenadila :D

      Izbriši
  3. Mislila sam da sam jedina koja seče tube, bočice i pakovanja kremica, gelova i slično :-D
    Ova 48 krema za ruke je neuništiva, vidiš koliko dugo opstaje, sve ti je stvar navike. Čini mi se da sam je nedavno videla kod svekrve ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi, nisi jedina, ima nas još :D Posebno losione za tijelo, a zašto ne bih kad ostane ne tako mala količina :D Da, baš je dugo pristuna pa sam konačno probala. Možda i svekrva godinama koristi :D

      Izbriši
  4. Dugo sam koristila maske za lice od Lush i meni bas dobro odgovaraju a posto imam jako osjetljivu kozu tesko mi je naci proizvode koje odgovaraju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Veoma dobro mi je poznat problem osjetljive kože i problem pronalaska odgovarajućih proizvoda :) A Lush ima lijep izbor, pa ima nešto i za nas.

      Izbriši
  5. Bome ima tu dosta proizvoda. Ja imam mješovitu kožu pa me baš zanima kakav bi mi bio Artdeco Silky Powder puder, inače volim taj brend.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je bio super, ne isušuje, a ljeti nema nikakvih kapljica znoja :D i lice bude baš glatko.

      Izbriši
  6. Imam ovu Mixinu kremu,koza mi je mesovita i sklona reakcijama,i zadovoljna sam,a bas me zanimao Alverde piling,ako je tako grub kao sto kazes onda kupovina otpada:) Kris

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je bio jako grub i neugodan, ne samo za lice, nego i za ruke. Ali, i nije namijenjen mojoj suhoj i jako osjetljivoj koži, tako da možda nemam pravo negodovati :D

      Izbriši
  7. Mislim da možeš bez grižnje savjesti u jedan dobar shopping hihihi!
    stvarno mnošto potrošenih proizvoda, posebne pohvale za potrošen puder i sijenilo :D
    želja mi je isprobati ovu Baby Love kremu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogla bih te poslušati, imaš jako dobar prijedlog :D
      Sjenilo sam korsistila redovno i baš sa ga voljela, a ako se ne pojavi ponovo u prodaji, moram tražiti nešto slično :) Baby love je super kremica, svakako obrati pažnju pri kupovini.

      Izbriši
  8. Nedavno sam merkala ovu Still masku od čokolade, ali sam ipak kupila od meda. Posle mi bilo žao što nisam čokoladnu, ali evo vidim da se taj miris baš i ne oseća.
    Alverde ulje za telo bih rado probala jer i ja imam suvu kožu, samo ga još nisam videla u svom DM-u, moraću izgleda da prošetam i obiđem još neki.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam se dvoumila da li da kupim od meda ili čokolade, ali ipak na kraju čokolada :D Meni je i bolje što ne miriše čokoladno jer više volim blage mirise za kosu.
      Alverde sam kupila, nekad prošle godine, i to zadnje pakovanje. Od tad više nisam vidjela da se vratio u dm :)

      Izbriši
  9. Joj i ja sam jednom davno imala ovo sjenilo od Max Factora i bilo mi je super, možda ima nešto slično među ovim novijim okruglim koje su izbacili? Imala sam Burnt Bark jednu lijepu taupe nijansu i plakala što je nestala da bi nedavno vidjela da se pojavila opet :) Imam ovaj puder od Artdeco i dobar mi je skroz.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Previše shimmera u ovim novijim sjenilima, a to je posljednje što želim i čini mi se da nema ni slična ovoj nijansa. Ali opet ću provjeriti da dobro utvrdim :D Sjenilo je bilo baš po mojoj volji i nadam se da će se ponovo pojaviti kao što je i tvoja voljena nijansa :D

      Izbriši
  10. Eh baš neki dan sam gledala ovaj šampon od Tahirovića i htjela da probam, hvala ti na ovome, neću ga uzeti! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dona (drugi komentar) je jako nezadovoljna šamponom, a ja sam nezadovoljna balzamom :D Drago mi je ako je došlo do uštede :D

      Izbriši
    2. Ja imam problema s nekakvim kvrgama krasticama po glavi. Od kako koristim Tahirović sampone nemam hvala Bogu nikakvih problema. Tecni jesu,ćurokot slabije i pjeni ali za moje tjeme su savrseni. Godinama isprobavam sampone,dala sam brdo novaca za raznorazne sto apotekarske sto profi drogerijske.ovi su mi odlicni. Kosu perem svaki dr.dan bez obzira na sampon tako da za mascenje nisam kompetentna. Pozz

      Izbriši
  11. Vidi, ja ovo nisam komentarisala :O Moja kosa voli Still! Samo što sam ja kupila onu sa malinom :) možda kupim idući put tu, da malo promijenim. Mislim da nam je vrijeme za shopping, svašta smo potrošile :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To me više ne pratiš :P :D Mogla bih i ja probati malinu, a pretpostavljam da lijepo miriše.
      Naravno da se možemo sad malo počastiti :D

      Izbriši
  12. Ova 48 krema za ruke je odlična, radi se o medicinskoj kremi koju moja porodica koristi otkad znam za sebe, a vjerovatno i ranije. Interesovala me kakva je ova Balea krema i definitivno je kupujem, vlim njihov omjer cijene i kvaliteta. Artdeco ima super pudere u kamenu, ja sam kupila iz LE kolekcije Dita Von Teese, i počela sam da ga štedim čim sam podobro dotakla dno jer je sjajan, takođe imam suvo lice, ali volim staviti puder u kamenu radi tog finog završnog finiša.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam konačno probala i zaista je dobra, a jako, jako pristupačna. Tako da me sad ne iznenađuje što je neko stariji iz porodice koristi duži niz godina.
      Za suhu i osjetljivu kožu ova krema je odličan izbor, a novčanik sigurno neće biti razočaran kad platiš :))
      Imam još Artdeco puder u prahu, ali kako sam kupila tamniju nijansu, čeka bolje ili "tamnije" dane koji meni nikad ne dođu :D Da, baš ponekad zbog završnog finiša, kao što kažeš, dobro dođe kameni puder, posebno kad je toplije vrijeme.

      Izbriši
  13. Super post..jako zanimljivo..Baš su me interesirali ovi pasha sapuni tako da sam pročitala i njihove recenzije.. A i ovaj artdeco puder u kamenu mi se čini interesantan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem :) Dr. Pasha ima dobar izbor sapuna, pa se može pronaći nešto za potrebe lica, tijela ili možda samo za ruke. Artdeco puder je meni baš odgovarao i mislim da je ovo prvi kameni koji sam potrošila :)

      Izbriši
  14. moja mama je oduvijek koristila tu 48 kremu za ruke, a i ja sam katkad ukrala pokoju kap :P meni je ok, dovoljna njega, ali mi nije ništa posebno
    a što se tiče alverde pilinga, i ja ga posjedujem al ja imam drugačiji utisak od tebe. Ali tu naravno i koža igra ulogu jer, kolko vidim ti imaš suhu kožu, dok je kod mene mješovita i ovaj piling mi je sasvim ok :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjećam se da je i moja nekad davno koristila, a ja nikad nisam probala, pa evo, došla je na red :) Pa da, nije sad nešto nikad viđeno, ali je dobra.
      Suhu i osjetljivu, a da sam možda malo bolje gledala kad sam kupovala, piling sigurno ne bih završio na kasi :) Ali eto, nek´ sam probala i nek´ znam da mi ne odgovara.

      Izbriši
    2. ah da i da pitam - gdje si kupila still masku za kosu?

      Izbriši
    3. Ako si iz BiH potraži u cm-u.

      Izbriši